Hmmzz buiten het emotioneel rotte... zelf ontslag nemen zorgt er in Nl voor dat je niks krijgt.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver. Net te laat met ontslag nemen. Nu gaan ze me zogenaamd helpen zodat mijn falen zogenaamd mijn eigen schuld is.
*kutbaan
yay, dan zit ik weer op de goede weg. Geloof dat ik weer een knop gevonden heb.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, vind je lijstjeEcht super mooi, zoveel voedingsstoffen
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef the85mc het volgende:
Moet nog eten en boodschappen halen.maar weet nog niet wat. Moet snel klaar zijn en lekker, lust eigenlijk alles behalve zalm.. (dat lus ik alleen als sushi
)
hmm klinkt goed.. Gebruik je als worst echt kruidige worst, zoals salami/chorizo ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.
ja, zoiets. Ik had nu een of andere italiaanse worst. weet niet of je dat soort dingen in NL kunt krijgen. Maar, chorizo zou lekker zijn denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
hmm klinkt goed.. Gebruik je als worst echt kruidige worst, zoals salami/chorizo ofzo?
Nou dat! Klinkt ook echt heerlijk allemaal!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, vind je lijstjeEcht super mooi, zoveel voedingsstoffen
Wat vervelend. Sterktequote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver. Net te laat met ontslag nemen. Nu gaan ze me zogenaamd helpen zodat mijn falen zogenaamd mijn eigen schuld is.
*kutbaan
SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 20:17:26 ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Nallie het volgende:
Werk jij op de wallen Maria? Want daar zit Henky Panky!
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Soms zou ik wel eens over een pietsje meer voor-de-klas assertiviteit ook in het dagelijks leven willen beschikkenZie lang verhaal:
Wel schattig, thoughSPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zoiets had ik ook een keer bij V&D. Werd wel goed opgelost toen, maar M. deed het woord
![]()
(terwijl ik me van tevoren heel druk had lopen maken: "oh, als ze dit doen...", "oh als ze dat zeggen..."
![]()
![]()
)
Tjee Tink... wat naar....
Niet meer actief op Fok!
Soms zou ik wel eens over een pietsje meer voor-de-klas assertiviteit ook in het dagelijks leven willen beschikkenZie lang verhaal:
Herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in, assertief zijn. Fijn dat het toch gelukt is.SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wat goed dat je wel die mail bij je had. Ik zou het ook lastig vinden hoor. Zonder die mail zou het mij ook niet gelukt zijn.SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuldquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dat! Klinkt ook echt heerlijk allemaal!
En sterkte Tink, klinkt als een hoop energievretend gedoemaar wat MI zegt, kan je het niet aanvechten?
heb je het over je huidige baan Tink?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
*kutbaan
En er zijn geen nadrukkelijke feiten waarmee jij kunt aantonen dat het 'falen' niet aan jou ligt? Wat een rotsituatie, zeg. Bah!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuld
Rustig? 3 kwartierquote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Tien kilometer fietsen, hoe lang doe je daar ongeveer over als je niet heel vaak fietst en ook niet op maximaal gaat (vanwege niet de hele dag in je zwetende kloffie willen zitten)? Ben van plan om morgen in plaats van de bus te pakken te gaan fietsen naar het station, maar ik twijfel nog een beetje.
over assertief gesproken, heb je nog iets gehoord van de dakkapel?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in, assertief zijn. Fijn dat het toch gelukt is.
Heb je met je leidinggevende geen succesfactoren/meetmomenten etc. afgesproken?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is toch nog iets nog makkelijkers gewordenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen!
Ik kan me ook zo voorstellen dat je hoofd er niet naar staan om daar over na te denken. Ik zou me persoonlijk gewoon eerst ff kut willen voelenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |