quote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef _aurum_ het volgende:
nope, want ik kom alleen op ons netwerk met je raadt het al, mijn laptopEn mijn collega's kunnen niet bij mijn backup files want privacy, jeweetz
Ik ga morgen wel lekker veel praten
Oh ja, je vroeg om aanraders voor boeken die lekker weglezen toch? Ik vond 'Een keukenmeidenroman' (The Help) van Kathryn Stockett erg leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
- Yoga voor dag en nacht
- Nooit meer een depressie
- hoe werkt mijn baby
- van tofu krijg je geheugenverlies
Nou ben ik nog maar met zo ongeveer A met het downen van boekenWat een werk om het te sorteren
Zadel niet te hoog zetten. Schijnt nogal wat problemen op te leveren bij mannen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Hmm 20 km is eigenlijk net wat ver.. Maar eigenlijk zou het na een paar weken maar max een uurtje moeten duren. Gewoon je banden lekker hard oppompen en je zadel lekker hoog zetten. Zo hoog dat je met een been nog net met je tenen bij de grond komt. Dan kun je effectief trappen..Mijn stadsfiets is ook een omafiets en als ik echt ontspannen fiets ga ik nog steeds 22, dus relaxt 20 fietsen moet wel lukken..
Haha zadel moet natuurlijk niet gevaarlijk hoogquote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heeft bij een fietstocht door de stad echt geen zindan flikker ik bij elk stoplicht van mijn fiets en ben ik meer bezig met remmen dan met tempo maken. ik rijd namelijk niet door rood op de fiets.
Dat zou ik ook ongeveer moeten doen als ik tot aan mijn werk zou fietsen. Tot het station fietsen leek me dus beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Beetje te positief, het is 36 km daar doe ik zo'n 2 uur over max.
Dan moet ik om 5 uur de deur uit
Haha, de punt van je zadel moet je niet omhoog zetten hequote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zadel niet te hoog zetten. Schijnt nogal wat problemen op te leveren bij mannen.![]()
Ik zou met mijn Mr kunnen meerijden de eerste 25 km maar hij werkt van 7 tot 17h en ik van 7 tot wanneer me uitkomt dus dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook ongeveer moeten doen als ik tot aan mijn werk zou fietsen. Tot het station fietsen leek me dus beter.
Trouwens alleen voor mijn OV dagen, ik blijf wel gewoon meerijden met mijn collega indien mogelijk. Maar hij zei in de zomer misschien ook nog wel eens te willen gaan fietsen, dus dat zou ook wel gezellig zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat kan jij
Vandaag complimenten gehad voor een presentatie die ik even vlug uitgeschreven had. Prima!
Dat is nietquote:
Bij bepaalde functies en bepaalde salarissen worden er ook bepaalde eisen aan je gesteld.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh tink dat klinkt rot! Je moet jezelf ook wel snel bewijzen lijkt het zeg!
Net lekker pastasalade met garnalen op, door vriendjeen straks weer jillian doen. Level 1 moet je wel een paar keer herhalen toch, of is het elke keer een nieuwe?
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, is het genoeg voor vandaag?
85, veel is het niet maar voor een dag is het helemaal niet erg toch?
En volle melk..........NOM!
5 jaar geleden werkte ik 3 km van huis en ik ging met de auto omdat ik echt moe werd van fietsen, veel zweten en te lui....quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef Sarabi het volgende:
Zit er ook over na te denken om volgend jaar naar mijn stage te fietsen.
Het is 11km en zover moest ik een paar jaar geleden ook fietsen om naar school te gaan, dus moet kunnen.
Probleem is alleen dat ik heel snel ga zweten.
Aftrainen, lichter worden..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Waarom magere melk the85mc?
In de stad fietsen is zonder goede route inderdaad irritant, hier heb ik bijna overal voorrang en in m'n woonplaats is het een kwestie van timen bij stoplichten wat naarmate je de route fietst wel komt. Alleen bij kleine kieners stop ik altijd want ik heb een voorbeeldfunctie
Ei/vlees/kaas.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
eitje?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |