Eat alllllllllllllllllll the zoute stokjes!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
Conditie is niet het probleem, dat komt inderdaad vanzelf wel als je het een paar weken achter elkaar doet.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
5 jaar geleden werkte ik 3 km van huis en ik ging met de auto omdat ik echt moe werd van fietsen, veel zweten en te lui....
Nu gaat mijn hartslag niet eens meer echt omhoog van fietsen... Dus conditie is wel erg belangrijk en dat krijg je natuurlijk alleen van conditie kweken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eat alllllllllllllllllll the zoute stokjes!!!!!!!!!!
* uniekhoorn spreekt voor zichzelf
Is dat zo warm dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu ga ik naar bed. Morgen 26 graden!. No way dat ik nog een spijkerbroek aan doe de komende dagen
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu ga ik naar bed. Morgen 26 graden!. No way dat ik nog een spijkerbroek aan doe de komende dagen
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Ik pik hem
ML ham met augurk, tonijn met tomaat?
in de trein welquote:
Ah ok, vind met die temperatuur alle broeken niet fijn dus vroeg me af hoe en wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de trein wel. En ook als je met een te zware rugzak door Amersfoort moet draven
.
Ja leuk! Ik heb morgen dus mijn FG, dus ik moet wel netjesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik heb morgen dus mijn FG, dus ik moet wel netjes* An24 zo de kast maar leeg trekt. Slaap lekker allen!
Ruilen? 25+ vandaag.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef loveli het volgende:
Ik neem morgen zeker een trui mee naar werk. Klimaatbeheersing is bij ons goed geregeld.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef anna82 het volgende:
Dus de misschien wat te ambitieuze sportplanning voor deze week is:
Ma: 50 km wielrennen
Di: 5 km hardlopen 's ochtends EN Jillian 's avonds
Wo: 55 km wielrennen
Do: 5 km hardlopen 's ochtends OF Jillian 's ochtends
Vrij: Jillian 's ochtends
Za: 75 km wielrennen
Zo: 25 km herstelritje
Nou, het zal mij benieuwen
Oh nee, dat kan ik nog lang niet! Misschien volgend jaar, of in de zomer, maar dan met een tentje op de rug zodat we kunnen kamperen onderweg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Poeh, vind dat wielrennen altijd maar knap hoor!
Geen elfstedentocht 2e pinksterdag?
240km niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan ik nog lang niet! Misschien volgend jaar, of in de zomer, maar dan met een tentje op de rug zodat we kunnen kamperen onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |