Eat alllllllllllllllllll the zoute stokjes!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
Conditie is niet het probleem, dat komt inderdaad vanzelf wel als je het een paar weken achter elkaar doet.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
5 jaar geleden werkte ik 3 km van huis en ik ging met de auto omdat ik echt moe werd van fietsen, veel zweten en te lui....
Nu gaat mijn hartslag niet eens meer echt omhoog van fietsen... Dus conditie is wel erg belangrijk en dat krijg je natuurlijk alleen van conditie kweken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eat alllllllllllllllllll the zoute stokjes!!!!!!!!!!
* uniekhoorn spreekt voor zichzelf
Is dat zo warm dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu ga ik naar bed. Morgen 26 graden!. No way dat ik nog een spijkerbroek aan doe de komende dagen
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu ga ik naar bed. Morgen 26 graden!. No way dat ik nog een spijkerbroek aan doe de komende dagen
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Ik pik hem
ML ham met augurk, tonijn met tomaat?
in de trein welquote:
Ah ok, vind met die temperatuur alle broeken niet fijn dus vroeg me af hoe en wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de trein wel. En ook als je met een te zware rugzak door Amersfoort moet draven
.
Ja leuk! Ik heb morgen dus mijn FG, dus ik moet wel netjesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik heb morgen dus mijn FG, dus ik moet wel netjes* An24 zo de kast maar leeg trekt. Slaap lekker allen!
Ruilen? 25+ vandaag.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef loveli het volgende:
Ik neem morgen zeker een trui mee naar werk. Klimaatbeheersing is bij ons goed geregeld.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef anna82 het volgende:
Dus de misschien wat te ambitieuze sportplanning voor deze week is:
Ma: 50 km wielrennen
Di: 5 km hardlopen 's ochtends EN Jillian 's avonds
Wo: 55 km wielrennen
Do: 5 km hardlopen 's ochtends OF Jillian 's ochtends
Vrij: Jillian 's ochtends
Za: 75 km wielrennen
Zo: 25 km herstelritje
Nou, het zal mij benieuwen
Oh nee, dat kan ik nog lang niet! Misschien volgend jaar, of in de zomer, maar dan met een tentje op de rug zodat we kunnen kamperen onderweg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Poeh, vind dat wielrennen altijd maar knap hoor!
Geen elfstedentocht 2e pinksterdag?
240km niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan ik nog lang niet! Misschien volgend jaar, of in de zomer, maar dan met een tentje op de rug zodat we kunnen kamperen onderweg.
die dame in hilversum heeft twee nestjes van vier (twee katten tegelijk een nestje gekregen) en ze houden er twee, als wij er 1 nemen zijn er nog 3 kittens over....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, kwak! Als wij na de vakantie een kitten willen moeten we onderhand ook maar eens rond gaan kijken, denk ik!
Ik hoop dat we iets dichterbij ook wel een kat kunnen vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die dame in hilversum heeft twee nestjes van vier (twee katten tegelijk een nestje gekregen) en ze houden er twee, als wij er 1 nemen zijn er nog 3 kittens over....
Als je maar lekker in je vel zit, dat is het allerbelangrijkste!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
en uniek: eten gaat redelijk. ben er niet zo mee bezig momenteel. maar jij vraagt er echt altíjd naar, lief vind ik dat.
hun katten mogen 1 nestje krijgen, daarna worden ze geholpen. zo doet m'n schoonvader het ook, en die heeft altijd alles nog kwijtgekund. kat die hij nu heeft heeft geen nestje gekregen int eerste jaar, dus nu heeft hij er voorlopig twee (moeder en dochter) en blijft het daarbij.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Novem het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen hun katten maar buiten laten lopen en door vanalles laten dekken, gewoon 2 nestjes tegelijk? Of is het een fokker?
Ondertussen puilen de asiels weer uit.
Castreren die hap zeg ik
nou ja, t is maar net wat er op mijn pad komt. we waren niet op zoek naar een nestje, het kwam letterlijk ineens voorbij in een mailtje van schoonvader. had me idd. in de prijs vergist van asielkatten, incl. inentingen is het weinig verschil met een gratis kitten. maar goed, wat ik zeg, net wat er op ons pad is gekomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Novem het volgende:
Als die katten geen nestje hadden gekregen konden er weer 8 uit het asiel gehaald worden
Stelt natuurlijk niks voor, maar als dat voor al die duizenden nestjes zou tellen dan is het kattenoverschot snel opgelost.
Maar goed, ik snap wel dat je zo'n kittentje wilt hoor
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat we iets dichterbij ook wel een kat kunnen vinden.. Maar bedankt voor het meedenken!
Goedemorgen Vikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 05:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Onze katten komen van Marktplaats, allemaal bij een prima baasje vandaan. Ben ook wel eens ergens wezen kijken dat ik dach: nou...
.
Allemaal kattenvrouwtjesquote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef Nallie het volgende:
Het wordt wel een katten topic onderhandleuk!
Wat ben jij laat Uniek!
Ja, de fabriek is nog dicht en men weet nog niet wanneer de productie start. Bij een nieuwe planning gaan ze wel rekening houden met onze situatie (plaatsing asap of anders liever wat later).quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
over assertief gesproken, heb je nog iets gehoord van de dakkapel?
Facebook + linkedin staat vaak wel open ja, of ik er wat mee doe is een tweedequote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben social media-verslaafd volgens de Spits. Enige waar ik niet aan voldoe is dat ik meer dan 10 uur per dag op sociale netwerken zit (zijn er mensen die dat doen? Wow) en een slechte conditie doordat ik nauwelijks beweeg heb ik ook al niet.
Wanneer is die urbanathlon trouwens? Ik wil komen kijken.
kan er overdag alleen via mn smartphone op en krijg geen pushberichten, dat scheeltquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Facebook + linkedin staat vaak wel open ja, of ik er wat mee doe is een tweede
Je hebt je typo nog niet gezien?
Hoeveel uur p.d. heb je fok! open staan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben social media-verslaafd volgens de Spits. Enige waar ik niet aan voldoe is dat ik meer dan 10 uur per dag op sociale netwerken zit (zijn er mensen die dat doen? Wow) en een slechte conditie doordat ik nauwelijks beweeg heb ik ook al niet.
Wanneer is die urbanathlon trouwens? Ik wil komen kijken.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:19 schreef Tinkepink het volgende:
Jillian. Check.
Havermout met yoghurt en frambozen. Check.
die stond niet in het rijtje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeveel uur p.d. heb je fok! open staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |