Dan heb je best wel gelukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Verder eens: misschien heb je geluk en krijg je zo'n kat als mijn ouders die nu 16 jaar is en nooit wat heeft gehad. Z'n behoefte doet 'ie buiten en hij krijgt vlees en brokjes van de Aldi.
Yep, dan ben je een mazzelaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb je best wel gelukook al kost zo'n kat in de eerste maanden ook nog honderden euro's (inentingen, ontworming, chippen)
Als je geluk hebt heb je een kater, want de castratie is een stuk goedkoper maar anders is het weer 100 euro meer.
Tip: zet een petje op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo eens testen hoe buiten werken met de laptop gaatGeniaal weer en thuiswerkdagje, dus hoezee!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een kat is natuurlijk hartstikke leuk (hoor ik van heel veel mensen, ik moet er niet aan denken),
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 22-05-2012 10:46:14 ]
Hihi, uiteindelijk wist Vaiz (O+) me te vertellen dat het van jou afkwamquote:
Ik ben ook benieuwd naar recepten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Supercool!!
ik heb in mijn hoofd dat ik weer wat nieuwe dingen wil uitproberen qua koken - wat meer met quinoa, boekweit enzo. Dus ik heb nu recept voor quinoa pannenkoekjes maar die zijn zoet, heeft iemand (nallie?) nog een recept voor hartige?
Ook wil ik weer meer peulvruchten en rijst gaan nemen ipv aardappelen/pasta/brood... heb nu wat recepten voor puy-linzen, en kan natuurlijk altijd mijn "altijd goed" bonending met merguez of feta maken, maar als iemand nog lekkere recpeten heeft voor peulvruchten in alle soorten dan ben ik een gelukkig mens!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, uiteindelijk wist Vaiz (O+) me te vertellen dat het van jou afkwam![]()
![]()
Ik denk dat ik binnenkort tijdens een BBQ een komkommer ga beplakken met de 'for vaginal use only' sticker![]()
Sorry hoor maar ik had geen commentaar op het niet nemen van asielkatten, maar op mensen die hun katten maar laten baren terwijl er er genoeg in het asiel zitten. Deze kittens van jouw kennissen hebben natuurlijk ook een huis nodig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef kwakz0r het volgende:
goh, ik vertel nog eens enthousiast iets. eerst word ik gefileerd dat we geen asielkat nemen, en nu gaat het weer over mijn financiële situatie.
zoals ik al zei, komt poes pas na de zomer, dan ben ik bijna afgestudeerd, en dat scheelt ca. 145 euro in de maand. daarnaast kom ik sinds een kritische blik van veel aardige mensen nu gewoon rond, hou zelfs iets over als ik voorzichtig doe. het plan was altijd al om een kat te nemen nadat ik afgestudeerd was, hij komt nu misschien twee maanden eerder. deel twee van het plan was om het geld dat ik uitspaar aan colleIgegeld direct te sparen om met de helft vanalles af te lossen en financiele ruimte te creëren en met de andere helft te sparen als buffer.
misschien ben ik gewoon te chagrijnig hiervoor, sorry. ik vind het niet zo erg dat jägar me er op wijst, maar dat dan mensen ook nog eens quoten met alleen een "^^" ipv iets toevoegen vind ik niet zo leuk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
En toen lag er een envelop in mijn brievenbus. Uit de USA. Geadresseerd aan Coco (dat ben ikyeuy!). Zonder afzender of begeleidend schrijven. Verwarring alom
Met deze inhoud:
[ afbeelding ]
Close-up van een paar favorieten van me
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat is prima idd! Ben wel benieuwd of het iets is voor de lange(re) termijn (mezelf kennende zou ik 3 kwartier fietsen en eerder opstaan niet heel lang volhouden. Hopelijk lukt dat jou wel!!).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je niet naar een bepaald stationnetje fietsen? Ik moet ook nog met de trein na mn fietstocht!
@ phaidra: heb drie kwartier gedaan over die 15 km, best aardig dacht ik zo.
We hebben er eens naar gekeken de katjes te verzekeren. Maar we hebben er vier. En dan ben je per jaar flink wat geld kwijt. Dus nu betalen we evt onverwachte dierenartskosten van spaargeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is verzekerd voor ruim 100 euro per jaar. Kost wat, maar ja, na het gedoe met Taco neem ik geen risico's meer. Natuurlijk is ze voor dingen als kankerbehandeling niet verzekerd, maar goed, dat zien we dan wel weer.
Ik ben voor een dierenartsbezoek maximaal 35 euro kwijt per jaar. Als ze meerdere keren per jaar moet, declareer ik dat in één keer.
Ja, dan loopt het in de papierenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We hebben er eens naar gekeken de katjes te verzekeren. Maar we hebben er vier. En dan ben je per jaar flink wat geld kwijt. Dus nu betalen we evt onverwachte dierenartskosten van spaargeld.
Boks!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Supercool!!
ik heb in mijn hoofd dat ik weer wat nieuwe dingen wil uitproberen qua koken - wat meer met quinoa, boekweit enzo. Dus ik heb nu recept voor quinoa pannenkoekjes maar die zijn zoet, heeft iemand (nallie?) nog een recept voor hartige?
Ook wil ik weer meer peulvruchten en rijst gaan nemen ipv aardappelen/pasta/brood... heb nu wat recepten voor puy-linzen, en kan natuurlijk altijd mijn "altijd goed" bonending met merguez of feta maken, maar als iemand nog lekkere recpeten heeft voor peulvruchten in alle soorten dan ben ik een gelukkig mens!
Excelletje maken voor die ene spaarrekening?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan loopt het in de papieren.
Maar sparen wordt toch niets hier. Het meest overzichtelijk zou zijn om voor elke kostenpost een aparte spaarrekening te hebben.
ik maak regelmatig een salade met sperziebonen, erwten en broccoli, met witte bonen en tonijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Supercool!!
Zal ik je een mailtje sturen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de hele dag nog geen een emailtje gehad. Zo vreemd!
Had ik dat ook maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de hele dag nog geen een emailtje gehad. Zo vreemd!
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Excelletje maken voor die ene spaarrekening?
Nice! Ik ga het linkje even opslaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
Oh echt? Vind het echt heel handig. Mgoed, heb 't net in gebruik. Wacht even een paar weekjes af, en als het bevalt dan schaf ik evt de uitgebreide versie aan (paar euro per maand, maar dan kun je o.a. meer dan twee rekeningen koppelen en wat andere handige dingetjes).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Een oud-stagiair die ik begeleid heb programmeert mee aan afaspersonal
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
Dat is nog geen 9,5 km/u hoorquote:
Ja dat praten begrijp ik niet, tuurlijk kan ik dat niet! Maar ik ben niet buiten adem ofzo. En ja het is met loop stukjes,hardlopen 8 (lopen 2) 10 (3) 8 (3) etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is nog geen 9,5 km/u hoor. Ongeveer 9,2 á 9,3.
En prima pace, hoor, Perruche, maar nog niet zo belangrijk op dit moment. Is dat inclusief wandelstukjes of had je die niet meer? En ben je voluit gegaan of had je nog wel 2 km kunnen doorlopen (als je benen je hadden willen dragen?). En kon je nog praten tijdens het lopen als je dat had gewild?
.
Dat is zelf geen dingen bijhouden en aan het eind van de maand wordt verteld waar je teveel geld aan uitgeeft? Klinkt als iets voor mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens zo hard (langzaam) lopen dat je dat wél kuntquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat praten begrijp ik niet, tuurlijk kan ik dat niet! Maar ik ben niet buiten adem ofzo. En ja het is met loop stukjes,hardlopen 8 (lopen 2) 10 (3) 8 (3) etc.
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Vind het echt heel handig. Mgoed, heb 't net in gebruik. Wacht even een paar weekjes af, en als het bevalt dan schaf ik evt de uitgebreide versie aan (paar euro per maand, maar dan kun je o.a. meer dan twee rekeningen koppelen en wat andere handige dingetjes).
MI: ja, ik ben zelf al tijden overzicht aan het creëren, afgelopen weekend eindelijk eens gedaan
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is zelf geen dingen bijhouden en aan het eind van de maand wordt verteld waar je teveel geld aan uitgeeft? Klinkt als iets voor mij.
Ja hallo, 60/6,45 uitrekenen in m'n hoofd is best lastigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als ik uitreken is het wel 9,5. Ik dacht dat ik met 6.15 9,5 km/u liep, maar dat is 9,75 km/u.
60/pace = snelheid. Ze liep met 6.27 toch? (heb ik afgerond op 6.30). 60/6.30 = 9,5 km/uquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja hallo, 60/6,45 uitrekenen in m'n hoofd is best lastig
Maar is 9,3 km/u
Zijn secondenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
60/pace = snelheid. Ze liep met 6.27 toch? (heb ik afgerond op 6.30). 60/6.30 = 9,5 km/u.
Ja hallo, ik ben een alfaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn secondenen een minuut loopt maar tot 60
60/ paceminuten,((100/60)*paceseconden) = km/u
Alfa's...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt er calculators voor maar die kan ik nu niet vinden. Heb er thuis een in mn favorieten. Het is altijd een hels karwei om een calculator te vinden die precies dat doet: pace naar speed en vice versa.
http://exercise.bizcalcs.(...)-To-Speed-Conversion
Zo. Idd 9,3 en idd 9,6 voor mij (helaasch)
Achgossie *petquote:
En klaagt over rommel en stof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]klinkt alsof jij een mens nodig hebt die moppert
Hoe bedoel je, fysiek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef Perruche het volgende:
Hm vik, ik kan niet, niet praten omdat ik uitgeput ben ofzo, maar gewoon omdat dat fysiek niet gaat! Maar zal er na mijn wedstrijdje eens op gaan letten.
Het gaat er niet om dat je daadwerkelijk praat, het gaat erom dat kunnen praten als je dat zou willen aangeeft dat je niet te hard gaat tijdens je trainingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.
Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
Apart om te lezen, lijkt mij best wel langzaam om te ademen..Met hardlopen adem ik 2 passen in, en 2 passen uit..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.
Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
Dat zegt Evy ook, maar dat vind ik zo snel! Die van mij is meer 2 om 4 ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Apart om te lezen, lijkt mij best wel langzaam om te ademen..Met hardlopen adem ik 2 passen in, en 2 passen uit..
Met fietsen heb ik ongeveer hetzelfde ritme, maar dan dus per hele omwenteling adem ik in en weer uit. Maar dan zit ik wel echt flink te trappen, boven de 30 km/u. Als ik langzamer fiets let ik niet op mijn ademhaling.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Novem het volgende:
Ik doe altijd 3 in 3 uit, 2 is wel heel snel
^^quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Jeutje, dat jullie weten hoe je ademen tijdens het hardlopen. Ik loop gewoon. en adem.
Evy zegt het erbij, dan ga je er automatisch op letten. Maar na 1 minuut let ik er ook niet meer op hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Jeutje, dat jullie weten hoe je ademen tijdens het hardlopen. Ik loop gewoon. en adem.
Hoe dieper ik uitadem, des te later krijg ik steken in m'n zij. In het begin adem ik door m'n neus in en naarmate ik langer loop adem ik sneller en uiteindelijk door m'n mond (tegen de tijd dat ik buiten adem raak is het 2 in 2 uit).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Apart om te lezen, lijkt mij best wel langzaam om te ademen..Met hardlopen adem ik 2 passen in, en 2 passen uit..
Als ik opdruk bedenk ik bij nummer 10 dat het verstandig is om te gaan ademen. Met optrekken vergeet ik het ook altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik opdruk bedenk ik bij nummer 10 dat het verstandig is om te gaan ademen. Met optrekken vergeet ik het ook altijd
Ik ben net geweest. Bij de kappersacademie. Mijn opdracht was: doe er maar een stuk vanaf en weer in laagjes enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin om naar de kapper te gaan maar kweet niet wat ik moet doen
*boks*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben niet van plan om vaker dan 1 x per jaar te gaan
Wut!?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Lig op het ligbed in de tuin... Morgen werken en dan laat ik morgenmiddag door een andere vent mijn 2 gaatjes vullen
OMG die stickers, geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |