Dat is prima idd! Ben wel benieuwd of het iets is voor de lange(re) termijn (mezelf kennende zou ik 3 kwartier fietsen en eerder opstaan niet heel lang volhouden. Hopelijk lukt dat jou wel!!).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je niet naar een bepaald stationnetje fietsen? Ik moet ook nog met de trein na mn fietstocht!
@ phaidra: heb drie kwartier gedaan over die 15 km, best aardig dacht ik zo.
We hebben er eens naar gekeken de katjes te verzekeren. Maar we hebben er vier. En dan ben je per jaar flink wat geld kwijt. Dus nu betalen we evt onverwachte dierenartskosten van spaargeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is verzekerd voor ruim 100 euro per jaar. Kost wat, maar ja, na het gedoe met Taco neem ik geen risico's meer. Natuurlijk is ze voor dingen als kankerbehandeling niet verzekerd, maar goed, dat zien we dan wel weer.
Ik ben voor een dierenartsbezoek maximaal 35 euro kwijt per jaar. Als ze meerdere keren per jaar moet, declareer ik dat in één keer.
Ja, dan loopt het in de papierenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We hebben er eens naar gekeken de katjes te verzekeren. Maar we hebben er vier. En dan ben je per jaar flink wat geld kwijt. Dus nu betalen we evt onverwachte dierenartskosten van spaargeld.
Boks!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Supercool!!
ik heb in mijn hoofd dat ik weer wat nieuwe dingen wil uitproberen qua koken - wat meer met quinoa, boekweit enzo. Dus ik heb nu recept voor quinoa pannenkoekjes maar die zijn zoet, heeft iemand (nallie?) nog een recept voor hartige?
Ook wil ik weer meer peulvruchten en rijst gaan nemen ipv aardappelen/pasta/brood... heb nu wat recepten voor puy-linzen, en kan natuurlijk altijd mijn "altijd goed" bonending met merguez of feta maken, maar als iemand nog lekkere recpeten heeft voor peulvruchten in alle soorten dan ben ik een gelukkig mens!
Excelletje maken voor die ene spaarrekening?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan loopt het in de papieren.
Maar sparen wordt toch niets hier. Het meest overzichtelijk zou zijn om voor elke kostenpost een aparte spaarrekening te hebben.
ik maak regelmatig een salade met sperziebonen, erwten en broccoli, met witte bonen en tonijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Supercool!!
ik heb in mijn hoofd dat ik weer wat nieuwe dingen wil uitproberen qua koken - wat meer met quinoa, boekweit enzo. Dus ik heb nu recept voor quinoa pannenkoekjes maar die zijn zoet, heeft iemand (nallie?) nog een recept voor hartige?
Ook wil ik weer meer peulvruchten en rijst gaan nemen ipv aardappelen/pasta/brood... heb nu wat recepten voor puy-linzen, en kan natuurlijk altijd mijn "altijd goed" bonending met merguez of feta maken, maar als iemand nog lekkere recpeten heeft voor peulvruchten in alle soorten dan ben ik een gelukkig mens!
Zal ik je een mailtje sturen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de hele dag nog geen een emailtje gehad. Zo vreemd!
Had ik dat ook maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de hele dag nog geen een emailtje gehad. Zo vreemd!
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Excelletje maken voor die ene spaarrekening?
Nice! Ik ga het linkje even opslaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
Oh echt? Vind het echt heel handig. Mgoed, heb 't net in gebruik. Wacht even een paar weekjes af, en als het bevalt dan schaf ik evt de uitgebreide versie aan (paar euro per maand, maar dan kun je o.a. meer dan twee rekeningen koppelen en wat andere handige dingetjes).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Een oud-stagiair die ik begeleid heb programmeert mee aan afaspersonal
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
Dat is nog geen 9,5 km/u hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |