abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111914657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw jeej :')
pi_111914698
Ik heb lekker geslapen maar te kort. Slapen O+ Wel lekker gelezen though! Zo irri dat ik de tijd vergeet als ik in mijn boek zit :')

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: rijstwafel met kalkoen en mini roma tomaatjes :9
L: salade met dressing, geen idee wat we hebben vergadering dus ik zie wel wat ik krijg
D: karbonaadje, gebakken aardappel en salade
T: kwark en anananananas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:08:39 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111914717
Is IKEA Delft eigenlijk open op Pinkstermaandag?
Niet meer actief op Fok!
pi_111914731
Aurum ik vind jouw planning een beetje weinig :@

Ik ben nog steeds zo blij met mijn lijstje van gisteren :') hopelijk kan ik het volhouden!
Planning:
O: dubbele vk bth notenpasta, appel
T: bakje rabarber
L: 300 gr salade + pistoletje kip ofzo?
T: 150 ml yoghurt
D: alleen thuis :9 ik denk gewoon een goede salade met geitenkaas en pijnboompitjes enzo
S: Bodypump
pi_111914769
Wat ben je aan het lezen Aurum?
Ik had heel optimistisch 4 boeken meegenomen op vakantie (overdreven ik weet het, maar ik was bang dat ik me dodelijk zou vervelen), en heb welgeteld 60 bladzijdes gelezen. :D

En hoe is het met je hardlopen?

Vik, lekker dr gang laten gaan. Het is haar lijf, haar leven, als ze erom vraagt, dan kun je haar tips geven. Anders lekker laten gaan. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111914804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had heel optimistisch 4 boeken meegenomen op vakantie (overdreven ik weet het, maar ik was bang dat ik me dodelijk zou vervelen), en heb welgeteld 60 bladzijdes gelezen. :D

Vik, lekker dr gang laten gaan. Het is haar lijf, haar leven, als ze erom vraagt, dan kun je haar tips geven. Anders lekker laten gaan. :)
Dat :) En leuk rijmpje ook :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111914808
quote:

^^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111914856
Mogge :W

Mouwloos I have it O+
Mijn afspraken vandaag kijken maar wat ze doen ik weiger om een blouse aan te trekken.

Hier een laag energie niveau en een grote wil :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111914857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat :) En leuk rijmpje ook :D
Oew, dat was niet eens bewust! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:15:38 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111914892
Geen zin!

Nul!

Planning!

O: 200 gr fr.kwark + 1 el lijnzaad
T: grapefruit (hoop van zegen dat ie nog te eten is)
L: pistoletje gezond (of een salade als ik nog richting AH kan/wil)
S: RPM
D: griekse salade
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111914936
XM doe eens even wat fatsoenlijke groentes!!
pi_111914957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Is IKEA Delft eigenlijk open op Pinkstermaandag?
Comput'r says yes...

Van jouw is anders ook niet bijster veel, Perr :{ Jaja, komt altijd nog wat bij, ik weet het...
Maar, hop! Bedenk nog eens even een goede after-S T :) Kwark met pure hagelslag of zo.
Net stracciatella ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111915004
Dat is een L geen D.

Lijstje:

O: 250 gr kwark met blauwe bessen
T: speltboterham x3 met kipfilet en geitenkaas
L: gezien de weegschaal en pre-L-toetje :P
T: stukje choco en wat amandelen
D: wat de vriezer schaft, home made nasi vermoed ik (zo even pakken)
T: fruit (peer/appel/meloen en van die 3)
pi_111915022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Comput'r says yes...

Van jouw is anders ook niet bijster veel, Perr :{ Jaja, komt altijd nog wat bij, ik weet het...
Maar, hop! Bedenk nog eens even een goede after-S T :) Kwark met pure hagelslag of zo.
Net stracciatella ;)
Shoot had je dat niet eerder kunnen zeggen :D
Gelukkig bedenk ik dat nooit.

57,5 *O*
pi_111915096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Comput'r says yes...

Net stracciatella ;)
:) ik heb geen kwark EN geen pure hagelslag! Maar doe wel een eiwitshake erna :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:23:52 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111915108
Meurning!

Van de trein met airco O+ over naar de sardientjesblik-tram -O- Wel een toffe tramchauffeur die grapjes aan het maken was en iedere keer geduldig wachtte tot mensen klaar waren met uitstappen :D

Oh en ik dacht een slimme ingeving te hebben: fietstassen achterop zodat ik mn laptop-rugtas erin kan doen en een minder plakkerige rug heb in de zomer 8-) Helaas paste mijn laptop-rugtas niet in de fietstassen _O- Moet maar zo'n krat voorop of achterop bouwen oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111915188
Maria, je kan toch ook gewoon die laptop Bamm in die tas doen, hoeft toch niet tas in een tas? En dan gewoon een stevige shopper mee om dat ding van fiets naar kantoor ofzo te sjouwen
pi_111915465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
Aurum ik vind jouw planning een beetje weinig :@

Ik ben nog steeds zo blij met mijn lijstje van gisteren :') hopelijk kan ik het volhouden!
Planning:
O: dubbele vk bth notenpasta, appel
T: bakje rabarber
L: 300 gr salade + pistoletje kip ofzo?
T: 150 ml yoghurt
D: alleen thuis :9 ik denk gewoon een goede salade met geitenkaas en pijnboompitjes enzo
S: Bodypump
het klinkt weinig, maar een beetje karbonade is al 600 kcals he O-)

Bij jou mag er imo denk ik ook wat bij, die salade moet niet alleen sla en kaas zijn zeg maar :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111915489
Kunt het ook gewoon kopen, Perr. Neem aan dat de hoofdstad wel winkels heeft die tot laat open zijn :')
Al is een shake ook gewoon goed. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Shoot had je dat niet eerder kunnen zeggen :D
Gelukkig bedenk ik dat nooit.

57,5 *O*
Maar jij hebt geen S in je lijstje, en ik had het over een 'after-S T' :P
pi_111915490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:36 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

het klinkt weinig, maar een beetje karbonade is al 600 kcals he O-)

Bij jou mag er imo denk ik ook wat bij, die salade moet niet alleen sla en kaas zijn zeg maar :P
In die van de lunch zit sla/komkommer/tomaat/courgette/paprika/gekookt ei, in die in de avond sla/komkommer/tomaat/geitenkaas/ geroosterde hazelnoten/ venkel.

Viz, ik ga niet dagelijks naar de supermarkt, heb wel beter dingen te doen. En mezelf kennende is hagelslag in huis halen niet zo slim!!
pi_111915501
quote:

The Chronicles of Amber

Ding heeft 1200 pagina's dus ik ben nog wel even zoet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')