Ik houd er ook niet van en Duuf nog minder. Maar er komen Toffe Mensen en het wordt gewoon leuk!quote:
Ohw, wat heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Onze barbecuemaaltijd bestond voor een groot deel uit dit! En nog twee kippenvleugeltjes erbij. Had ook nog hamburgers maar we zaten vol, dus die zijn de vriezer in
[ afbeelding ]
Het wordt zalig weer, dus ik zie dat terras wel zitten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van en Duuf nog minder. Maar er komen Toffe Mensen en het wordt gewoon leuk!
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van en Duuf nog minder. Maar er komen Toffe Mensen en het wordt gewoon leuk!
Ben je overdag lekker vrij?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt zalig weer, dus ik zie dat terras wel zitten!
Ja, ga al vroeg richting Greys (en Muis komt dan ook ongeveer)!quote:
Volgens mij kan je ze ook in de pan bakken, maar denk dat je dan wel olie moet gebruiken om te bakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg zin in die zelfgemaakte vissticks! Mijn meneer is nu biefstuk met ui aan het kopen voor me, maar dit is misschien een idee voor later in de week. Onze oven is wel kapot, maar het zal toch ook wel in de pan gebakken kunnen worden, zoals gewone vissticks?
Oja, en ik heb zo'n zin deze in Dieet te posten. Wel een goed initiatief, dat gouden windei, al weet ik werkelijk niet op welke ik zal stemmen: al die producten zijn even tenenkrommend.
Creatief zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij komen er net achter dat we helemaal geen plek voor een kattenbak hebben..
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Creatief zijn. Hebben jullie een halletje? Of een rustig hoekje?
Inderdaad, meestal is er wel een plekje te vinden! Vrienden van ons hebben de kattenbank op het toilet staanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Creatief zijn. Hebben jullie een halletje? Of een rustig hoekje?
Oja, wij bakken altijd alles al in olie hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ze ook in de pan bakken, maar denk dat je dan wel olie moet gebruiken om te bakken
In de keuken lijkt me ook niet zo prettig? Geen hal of hoek waar niks mee gedaan wordt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de keuken hebben we ook geen vloerruimte over, eigenlijk.. Of nou ja, wel ruimte op de vloer, maar dan kan de vriezer/vaatwasser/voorraadkast niet meer open.
Handigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet..
WC, ketelhok, kattenluik...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet..
Wat Vik zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Wij hebben twee kattenbakken: de ene staat in het halletje, de andere staat direct om de hoek in de woonkamer. Totaal niet storend hoor. Hangt ook af van de vulling die je gebruikt natuurlijk, maar als je goeie vulling hebt, ruik je niets en zie je ook geen witte pootjes door het huis
(wel even een matje voor de bak leggen, zodat de korreltjes daar blijven liggen).
Mental image van verhoging die doorbreekt, nét op het moment dat poes in de kattenbak eronder zit. Nee, ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Of de vriezer of vaatwasser op een verhoging zetten, en dan daaronder de bak?
Staat ook al vol, met het toilet zelf, wc-borstel, prullenbakje...quote:
Hebben we niet. De stoppenkast zit in de woonkamer. [/quote]quote:ketelhok,
Ik wil geen kattenluik in de voordeur (geeft me een onveilig gevoel) en de deur naar het balkon is vrijwel helemaal glas.quote:kattenluik...
Allemaal inbouw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Of de vriezer of vaatwasser op een verhoging zetten, en dan daaronder de bak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |