quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
er hangt hier al trouwens een week een poster voor bikram yoga in de gang. Ik moet er elke keer om grinniken, als ik die zie. En nu ga ik naar bed!
Ik vind het een mooi lijstje Perr!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
O: dubbele vk bth grllworst
T: mandarijn
L: 300 gr salade (sla, komkommer, courgette, mozzarella), 400 ml kerriesoep met kip, 1 bth
T: 150 ml yoghurt met 100 gr druiven
S: Evy 21 (11-11 - 8 met 2 minuten wandelen ertussen)
D: groot bord met rijst, rode curry, kokosmelk, broccoli, ui, paprika
Die is drie keer geweest, maar sindsdien niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie hadden de aanloper toch? En is er naast de haard geen plek?
Maar 30 gram teveel?! Dat haal je, wat Perruche al zegt, echt niet uit AL die producten. Tis niet dat je 6 eieren eet, wheyshakes drinkt, chocomelk, melk, veel vlees etc eet. Hoeveel weeg je? Wat is je huidige intake, hoeveel kcal moet je in totaal eten voor je onderhoud?! Je 30g teveel is volgens mij nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Dankje, die site had ik net ook al eventjes doorgelezen! Geen erge gevolgen dus.. de eitwitten komen wel uit veel verschillende producten. voornamelijk kaas en vlees en de laatste tijd ook melk en veel ei! Dus niet alleen brood en beschuit
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje Perr!
Ga zo denk nog even een kikkererwtensalade maken voor morgen.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die is drie keer geweest, maar sindsdien niet meer..
Het staat me een beetje tegen om een kattenbak recht tegenover de bank te zetten.. Of zeur ik nu?
Ongeveer 70 kg, en volgens mij (&calorieteller.nl) heb ik ongeveer 2500 kcal nodig om mijn lichaam te onderhouden, fiets 6x per week een uur. En wil dus ongeveer op 2000 kcal zitten per dag! en daarbij hoort ongeveer 60 gram aan eiwitten per dag, en ik zit er al gauw boven, oke vandaag is misschien dan wel een beetje extreem. met 30 gram maar goed.quote:[..]
Maar 30 gram teveel?! Dat haal je, wat Perruche al zegt, echt niet uit AL die producten. Tis niet dat je 6 eieren eet, wheyshakes drinkt, chocomelk, melk, veel vlees etc eet. Hoeveel weeg je? Wat is je huidige intake, hoeveel kcal moet je in totaal eten voor je onderhoud?! Je 30g teveel is volgens mij nergens op gebaseerd.
2500 op onderhoud is veel hoor. Volgens mij rekent calorieteller alleen BMI, dus ik zou een meer betrouwbare berekening zoeken. (zelf linkje kwijt).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Ongeveer 70 kg, en volgens mij (&calorieteller.nl) heb ik ongeveer 2500 kcal nodig om mijn lichaam te onderhouden, fiets 6x per week een uur. En wil dus ongeveer op 2000 kcal zitten per dag! en daarbij hoort ongeveer 60 gram aan eiwitten per dag, en ik zit er al gauw boven, oke vandaag is misschien dan wel een beetje extreem. met 30 gram maar goed.
Gevonden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
2500 op onderhoud is veel hoor. Volgens mij rekent calorieteller alleen BMI, dus ik zou een meer betrouwbare berekening zoeken. (zelf linkje kwijt).
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoeftequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
2500 op onderhoud is veel hoor. Volgens mij rekent calorieteller alleen BMI, dus ik zou een meer betrouwbare berekening zoeken. (zelf linkje kwijt).
Neeeee, niet loveliquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
*knip*
Lama, ik pm wel iemand.
Te veel eiwitten zal wel meevallen.
Daar stond net iets heeeul andersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
*knip*
Lama, ik pm wel iemand.
Te veel eiwitten zal wel meevallen.
Waar baseer je de getallen op? :$ want ik volg het nu niet :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
60 gram? das 15% van je dieet,give or take:
kcal: 2000, carbs: 200g (40%), fat: 66g (30%), protein: 150g (30%)
Als je het mij vraagt eet je zelfs te weinig eiwitten met 60 gram.
Ik heb een vrij hoog energieniveau, alleen wel heel veel nieuwe oefeningen gedaan en nu dus pap-armen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee
Henk? Mag ik wat energie lenen? Pfff lig al joh!
Morgen wel lunchafspraakscheelt weer.
Dankje! komt ongeveer dezelfde caloriebehoefte uit!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
2000 kcal, onderverdeeld in kh (40%), vet en eitwitten (beide 30%). En dan krijg je de hoeveelheden erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Waar baseer je de getallen op? :$ want ik volg het nu niet :p
Beweeg je zo veel dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Dankje! komt ongeveer dezelfde caloriebehoefte uit!Dus daar zat ik niet heel gek mee..
Oke, dankje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
2000 kcal, onderverdeeld in kh (40%), vet en eitwitten (beide 30%). En dan krijg je de hoeveelheden erbij.
6x in de week een uur fietsen, plus een uur sport per week. En elke dag sowieso een uur wandelen..quote:
Dan kom je een eind inderdaad!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef xliefs. het volgende:
[..]
6x in de week een uur fietsen, plus een uur sport per week. En elke dag sowieso een uur wandelen..
Ja dat is wel veel beweging. Dus iedere dag 2 uur sport/beweging? Waar haal je die tijd vandaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef xliefs. het volgende:
[..]
6x in de week een uur fietsen, plus een uur sport per week. En elke dag sowieso een uur wandelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |