Ik kan hem nu wel aanpassen, maar denk dat t topic nu alweer dicht is voor ik klaar benquote:
Komt toch wel na de aflevering? straks mis je een hoopquote:Op zondag 13 mei 2012 20:58 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik kan hem nu wel aanpassen, maar denk dat t topic nu alweer dicht is voor ik klaar ben
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Silenus het volgende:
HENK EEN JONGE BOER!!!
WIEFKES OPLETTEN EN SOPPEN MAAR!
Daaromquote:Op zondag 13 mei 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt toch wel na de aflevering? straks mis je een hoop
Oh dat kan, wel heftige voorgeschiedenisquote:
qftquote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
Oké, de postbode van Henk gaat het druk krijgen. HEEL druk.
Lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Maar deze jongen heeft toch geen BZV nodig?
Maar BZV heeft hem wel nodig!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
lijkt me ook niet.. maargoed..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Gecast?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Deze gaat inderdaad mogen zwemmen in de brieven.quote:
Meen jequote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Quarant het volgende:
Aha, dat was inderdaad tragisch... Ze waren naar de bruiloft van m'n buurmeisje en zijn doorgereden in het water, de tomtom gaf niet aan dat er een veerpont was...
Oh. Wow. Heftig.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Quarant het volgende:
Aha, dat was inderdaad tragisch... Ze waren naar de bruiloft van m'n buurmeisje en zijn doorgereden in het water, de tomtom gaf niet aan dat er een veerpont was...
Oh jezusquote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Quarant het volgende:
Dat meen je niet!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Quarant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |