Deel 1: Vergeet die wietpas. Haal dat spul voortaan op straatquote:Vergeet die wietpas. Haal dat spul voortaan op straat
De wietpas zorgt ervoor dat toeristen geen coffeeshop meer inkomen. Dat geldt ook voor Nederlandse blowers die even buiten hun woonplaats wat willen halen. Voortaan koop je je spul dus bij een dealer op straat, die wellicht ook cocaïne in de aanbieding heeft. Gebruiken kan in een portiek.
Criminelen zouden daarom het regeringsplan voor de invoering van een wietpas moeten aanmoedigen. Hun drugshandel op straat zal bloeien als nooit te voren, terwijl de coffeeshops hun klantenkring zien slinken omdat ze alleen nog aan inwoners mogen leveren die zich eerder bij hen geregistreerd hebben.
Is dit wat de regering beoogt met de maatregel? Nee, maar het zijn wel de consequenties als zij de wietpas invoert. Dat leren we uit twee opiniestukken die vanmorgen in nrc.next verschenen.
Nicole Maalsté, drugsonderzoeker en auteur van Polderwiet (De Fontein, 2007), betoogt dat de regering beter de achterdeur van coffeeshops in de gaten kan houden. Daar wordt de drugs immers aangeleverd. Dit gedoogde illegale circuit blijft volgens Maalsté een erg interessant terrein voor criminele organisaties. Wie de georganiseerde misdaad wil bestrijden, kan daarom beter de achterdeur reguleren en de kleine telers met rust laten. Een pasje voor de achterdeur dus.
NOS Headlines - Wietpas
Dat blowers nu nauwelijks in aanraking komen met andere drugs, pleit volgens Maalsté het meest voor het huidige gedoogbeleid. Ook wijst ze erop dat Nederland grotendeels zelfvoorzienend is geworden, wat buitenlandse smokkelaars van een bezoek weerhoudt.
Kan de wietpas juridisch wel? Nee, zegt advocaat Maurice Veldman. Het wettelijk kader van het gedoogbeleid ontbeert de mogelijkheid een pasjessysteem in te voeren waarmee sommige burgers van overheidswege worden uitgenodigd om strafbare feiten te plegen door hen toegang te verlenen tot een plaats om softdrugs te kopen. De burgemeester, zo voorspelt Veldman, zal de rechter op zijn weg vinden als hij door de minister wordt gedwongen wietpassen te verstrekken.
Voor de straatdealers!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:32 schreef El_Matador het volgende:
Hier verder over het aankomende succes..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, jij hebt al zo'n pas voordat het systeem ook maar ingevoerd is?²
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Misschien dat ik wel een wietpas bij de Tweede Kamer op het spui haal
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die psychose zit in jezelf en wordt aangewakkerd.
Moslimterroristen kun je met gemak psychoten noemen.
Zullen we de islam verbieden?
quote:
Hopen dat fascist Opstelten met zijn achterlijke jeneverkop snel het toneel verlaat. Dat zou in iedergeval een goed begin zijn.quote:
Het kromme is dat als er niets gebeurt de regering kan zeggen dat het beleid werkt. Als er wel wat gebeurt geeft dat alleen maar aan dat er keihard moeten worden opgetreden tegen drugs.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef El_Matador het volgende:
Zullen mooie verkiezingen worden als de eerste echte overlast (shootings op straat) zich voor september aandient...
Hopelijk maakt D66 het een breekpunt in de onderhandelingen voor Paars3.
Op dag 1 staan de straatdealers al in Mestreech. Niets gebeuren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef malleable het volgende:
[..]
Het kromme is dat als er niets gebeurt de regering kan zeggen dat het beleid werkt. Als er wel wat gebeurt geeft dat alleen maar aan dat er keihard moeten worden opgetreden tegen drugs.
https://petities.nl/petitie/stopdewietpasnuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op dag 1 staan de straatdealers al in Mestreech. Niets gebeuren?
Met 60.000 handtekeningen kun je een burgerintiatief starten. Lijkt me een eitje om te regelen. Laat Boris van der Ham het woord maar doen. Alleen door de wietpas zal de VVD al 2 zetels verliezen, schat ik.
quote:
quote:Dat de Maastrichtse coffeeshops er massaal voor gekozen hebben de deuren te sluiten, legde hij alvast uit als een overwinning voor het nieuwe beleid. Hoes: ,,De coffeeshophouders hebben de afgelopen tijd hoog van de toren geblazen. Het zou best kunnen dat ze wat onzeker zijn geworden door de harde houding van de overheid.”
Vanaf 1 januari volgend jaar, zei de Maastrichtse burgemeester voor het oog van een flinke batterij camera’s, wordt het beleid nog strenger. ,,Dan gaat de zaak in geval van overtreding voor drie maanden op slot, zonder waarschuwing vooraf.”
Al plaatste hij – nauwelijks hoorbaar - vraagtekens bij de vraag of er tegen die tijd nog wel coffeeshops zullen zijn in Maastricht.
Je bent tegenwoordig altijd verplicht je ID kaart bij je te hebben ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:52 schreef malleable het volgende:
Wat doet de politie eigenlijk als je weigert je te identificeren in een coffeeshop? Is alleen het aanwezig zijn in een coffeeshop voldoende reden voor de politie om je legitimatie te vragen? Ik dacht namelijk dat dat alleen mocht bij een reeele verdenking.
Wait whut hij geeft nu de shops de schuld, ze hadden over het nieuwe beleid na moeten denken en nu niet huilend een ander de schuld geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De shops willen 2 weken lang de maatschappij ontwrichten:
Maastrichtse koffieshops twee weken dicht uit protest !
JIj hebt nog een heel conservatieve berekening, er zijn andere die tussen de 200 miljoen en de 1 miljard uitkomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef El_Matador het volgende:
Het erge is nog dat Nederland in een dikke crisis zit en dat dit soort beleid belangrijk gevonden wordt.
Nogmaals, door de "economische" VVD.
Stel, er zijn 500 koffiesjops in NL (alleen in Ams zijn er al 400...). Stel, die verkopen dagelijks elk aan 100 klanten. Stel iedere klant koopt voor 10 euro wiet. Dat is met 21% BTW al zo'n 100.000 euro per dag. Dat is 36,5 miljoen euro per jaar, alleen al aan BTW-inkomsten voor de staat.
Kan je leuke dingen van doen. Ouderen een leukere dag geven.
Een dagje naar de sjop, om hun pijnen te verzachten bijvoorbeeld...
In bepaalde wijken (maastricht) is flinke overlast door hangjeugd/criminelen, doe je aangifte staan na een paar dagen de daders voor je deur om verhaal te halen, bel je politie weer, komen ze alleen kijken. En ineens is er wel genoeg politiepersoneel om stoer langs de shops te gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:53 schreef El_Matador het volgende:
Tel daarbij op de extra politiekosten per dag. Controles, het feit dat een politieagent die een straatdealer aanhoudt, geen vermogensdelicten, inbraken of hardrijders kan pakken...
Nee, erg economisch doordacht dit.
Ik zei het al; we moeten weer op de vingers worden getikt door europa..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Internationaal schandaal!!!
Italiaans gemeenteraadslid stapt naar politie Maastricht om discriminatie coffeeshop
Op het moment halen we 250mil op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:53 schreef El_Matador het volgende:
Tel daarbij op de extra politiekosten per dag. Controles, het feit dat een politieagent die een straatdealer aanhoudt, geen vermogensdelicten, inbraken of hardrijders kan pakken...
Nee, erg economisch doordacht dit.
Ik besef dat ik het krap inschatte, maar daarom vroeg ik ook naar doorrekeningen. Heb jij een linkje voor het topic?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
JIj hebt nog een heel conservatieve berekening, er zijn andere die tussen de 200 miljoen en de 1 miljard uitkomen.
9 shops en 5000 straatdealers controleren... hoeveel inzet zou dat kosten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:59 schreef Prospos het volgende:
[..]
In bepaalde wijken (maastricht) is flinke overlast door hangjeugd/criminelen, doe je aangifte staan na een paar dagen de daders voor je deur om verhaal te halen, bel je politie weer, komen ze alleen kijken. En ineens is er wel genoeg politiepersoneel om stoer langs de shops te gaan.
Agenten zijn honden! '' Ja meneer, het is mijn werk ''. Ondanks dat ze er niet achter staan doen ze wat er gezegd wordt. Zeer gevaarlijk!
En daar is straks WEL ineens budget voor....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9 shops en 5000 straatdealers controleren... hoeveel inzet zou dat kosten?
En hoeveel potentieel nieuwe gevaren? Dealers die zich gaan bewapenen en kogels die in het rond gaan vliegen...?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_850_miljoen___.htmlquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik besef dat ik het krap inschatte, maar daarom vroeg ik ook naar doorrekeningen. Heb jij een linkje voor het topic?
Je moet volwassen zijn om daar binnen te komen. Gelijk een check voor de uitbater dus ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:52 schreef malleable het volgende:
Wat doet de politie eigenlijk als je weigert je te identificeren in een coffeeshop? Is alleen het aanwezig zijn in een coffeeshop voldoende reden voor de politie om je legitimatie te vragen? Ik dacht namelijk dat dat alleen mocht bij een reeele verdenking.
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig altijd verplicht je ID kaart bij je te hebben ?
Uiteraard. Accijns heffen op wiet was geen optie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef Prospos het volgende:
[..]
En daar is straks WEL ineens budget voor....
Het uiteindelijke bedrag zal volgens mij nog veel hoger gaan liggen, omdat de berekening hier alleen rekening houdt met waar het zicht op heeft, vrijwel nergens op.quote:
Maar ook gaan sommige berekeningen weer uit van compleet foutieve gegevens van de politie welke ook nogal gestrooid hebben met kweekcijfers die totaal onrealistisch bleken te zijn (factor 10 teveel of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het uiteindelijke bedrag zal volgens mij nog veel hoger gaan liggen, omdat de berekening hier alleen rekening houdt met waar het zicht op heeft, vrijwel nergens op.
Gracias. Maar hieruit blijkt dus wel dat sjops GEEN BTW betalen...quote:
Wel over de cola en de vloeitjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias. Maar hieruit blijkt dus wel dat sjops GEEN BTW betalen...
hmja, en over de tabak in de joint. Maar dan wordt het economische argument wat zwakker. Jammer.quote:
Haha, wat voor Duits-accent heeft die interviewer dan vanaf 02:05?quote:
Die VVD'ers gaan flyers uitdelen voor de coffeeshopquote:
Dom van ze, maar nog domme zijn die apen die meteen gaan duwen en trekken aan die mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Masyl het volgende:
[..]
Die VVD'ers gaan flyers uitdelen voor de coffeeshop
"Jullie zijn geen liberalen, jullie zijn hier de communisten"
Ik heb ooit met jou een hele avond drugs staan gebruiken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk al die drugsgebruikers in paniek raken dat bekend raakt wie een gebruiker is
Graag landelijk invoeren aub
Waarom? om de drugsgebruikers te pesten? is dat waar we politie voor hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk al die drugsgebruikers in paniek raken dat bekend raakt wie een gebruiker is
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ooit met jou een hele avond drugs staan gebruiken.
Watskeburt?
Nu nog alcohol en cafeïne.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Buitenlanders zijn geen mensen? En Nederlanders die in het buitenland wonen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kheb er geen probleem mee maar die sneue figuren die gaan janken dat buitenlanders geweerd worden en ze registreren wie wat gebruikt enzo... Lekker boeiend...
En ja ik gebruik soms nog wel
Coffeeshophouders betalen extra veel inkomstenbelasting. Dus indirect is er wel een soort btw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens de gedachte van Teeven gaat nu iedereen zich snel registreren, wat zou betekenen dat elke shop in Nederland binnen een week tjokvol met leden zou zitten en jij nergens meer binnenkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kheb er geen probleem mee maar die sneue figuren die gaan janken dat buitenlanders geweerd worden en ze registreren wie wat gebruikt enzo... Lekker boeiend...
Want een glaasje wijn per dag is gezondquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn geen mensen? En Nederlanders die in het buitenland wonen?
De sneuste figuren zijn zij die een tevreden wietroker of cakehapper hun genotsmiddel willen ontzeggen terwijl ze zelf dagelijks aan de alcohol zitten...
Tja, is toch echt zo! Gelukkigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Want een glaasje wijn per dag is gezond
Iedereen die dat zegt drinkt teveel.
Jawel. Alleen wat er niet "is" kun je niet belasten, eveneens wat verboden is, kun je ook niet belasten he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welk land voert nog meer een wietpas in?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef defruitman het volgende:
Echt belachelijk dat dit gaande is in mijn land van de vrijheid.. Kan mij niet voorstellen dat dit geen averechts effect gaat hebben.
Denk je ook weleens na voor je iets post?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want je hebt toch niets te verbergenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jij denkt dat Cofeeshops geen belasting betalen? Mijn broer heeft jarenlang een eigen shop gehad, nu kun je in Nederland schijt hebben aan de politie, maar de belastingdienst zijn niet zo makkelijk, die weten heel goed wat een shop ongeveer omzet. Nu zal men waarschijnlijk geen BTW over de waren hoeven te betalen, maar wel allerlei andere inkomsten gerelateerde zaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef El_Matador het volgende:
Het erge is nog dat Nederland in een dikke crisis zit en dat dit soort beleid belangrijk gevonden wordt.
Nogmaals, door de "economische" VVD.
Stel, er zijn 500 koffiesjops in NL (alleen in Ams zijn er al 400...). Stel, die verkopen dagelijks elk aan 100 klanten. Stel iedere klant koopt voor 10 euro wiet. Dat is met 21% BTW al zo'n 100.000 euro per dag. Dat is 36,5 miljoen euro per jaar, alleen al aan BTW-inkomsten voor de staat.
Kan je leuke dingen van doen. Ouderen een leukere dag geven.
Een dagje naar de sjop, om hun pijnen te verzachten bijvoorbeeld...
Het gaat niet om de alcohol nerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus dagelijks een giftige stof opnemen is gezonder dan het niet te doen, bitch please
Jij bent nog achterlijker dan de zure derrière van Ivo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rode wijn (1 glas p.d.) zou de kans op CAD licht verminderen. Daartegenover echter (als ik even mijn pathologie boek erbij pak):quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus dagelijks een giftige stof opnemen is gezonder dan het niet te doen, bitch please
Nu weet ik dat het dit vrij overdreven is, echter wil ik alleen de hypocrisie van de VVD boven water brengen. Wat een prutsers.quote:Table 5-19. Physical effects of excess alcohol consumption
Central nervous system
Epilepsy
Wernicke-Korsakoff syndrome
Polyneuropathy
Muscles
Acute or chronic myopathy
Cardiovascular system
Cardiomyopathy
Beriberi heart disease
Cardiac arrhythmias
Hypertension
Metabolism
Hyperuricaemia (gout)
Hyperlipidaemia
Hypoglycaemia
Obesity
Endocrine system
Pseudo-Cushing's syndrome
Respiratory system
Chest infections
Gastrointestinal system
Acute gastritis
Carcinoma of the oesophagus or large bowel
Pancreatic disease
Liver disease
Haemopoiesis
Macrocytosis (due to direct toxic effect on bone marrow or folate deficiency)
Thrombocytopenia
Leucopenia
Bone
Osteoporosis
Osteomalacia
Van wie heeft die reporter in godsnaam dat Duits geleerd? vanaf 2:00. Tenenkrommend.quote:
Haha ik lachte me echt kapotquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef trabant het volgende:
[..]
Van wie heeft die reporter in godsnaam dat Duits geleerd? vanaf 2:00. Tenenkrommend.
Jij wilt alcohol drinken zonder alcohol te drinken?quote:
Stel je niet aan, vet juistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef trabant het volgende:
[..]
Van wie heeft die reporter in godsnaam dat Duits geleerd? vanaf 2:00. Tenenkrommend.
Puber! Dat doet me dan weer goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jij wilt alcohol drinken zonder alcohol te drinken?
Opbokken puber
Als je alcohol in zal nemen tegen CAD regelateerde zaken ben je echt verkeerd bezig, je kunt dan ook stellen dat een joint per dag nog gezonder is, of elke dag hartmedicatie slikken..
Ja kan ook, of druivensap. Is inderdaad nog beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Als je gewoon onzin loopt te verkondig hoef je niet mee te doen nee
Die stofjes uit rode wijn dus he, waarom drink je dan niet gewoon wat bessensap? Of moet het perse alcohol zijn, die ken ik ook wel...
Ik ben benieuwd. Wel bizar dat het OM nu nog niet kan zeggen of er strafrechtelijk iets mogelijk is die hebben de expertisie en daarvan zou ik verwachten dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:http://www.nu.nl/binnenla(...)rgse-coffeeshop.html
OM kijkt naar zaak Tilburgse coffeeshop
Laatste update: 1 mei 2012 19:49
info
Bekijk op de kaart
TILBURG/BREDA - Het Openbaar Ministerie (OM) in Breda gaat kijken naar de constateringen van de politie dinsdag bij de Tilburgse coffeeshop Toermalijn.
Foto: ANP
De politie zag dinsdagochtend bijvoorbeeld dat de coffeeshop bewust wiet verkocht aan buitenlanders en niet-leden en dat is sinds dinsdag verboden. ''We willen weten of we er strafrechtelijk iets mee kunnen. Ook voor ons is het nieuw'', zei een woordvoerster van het OM dinsdag desgevraagd.
De woordvoerster wilde niet speculeren over de vraag of er strafbare feiten zijn gepleegd.
Advocaat Rob Milo van de Toermalijn erkent dat er bewijs is voor overtreding van de Opiumwet, maar volgens hem moet een beroep op (psychische) overmacht slagen.
De raadsman legde uit dat er conflicterende belangen bestaan omdat de coffeeshop zich moet houden aan de gedoogcriteria maar ook de privacy van de klanten moet beschermen en niet mag discrimineren. Een strafzaak ziet hij met vertrouwen tegemoet. De gemeente Tilburg heeft al een bestuursrechtelijke sanctie tegen de coffeeshop aangekondigd.
Deel 1 van deze reeks stamt van juni 2011.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk al die ophef hier ineens, maar toen het een half jaar geleden over het wetsvoorstel ging hoorde je niemend. Toen had er misschien nog wat aan gedaan kunnen worden...
En heroine is een van de gezondere drugs.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ja kan ook, of druivensap. Is inderdaad nog beter.
Maar wijn is gewoon een van de gezondere alcoholische dranken.
Exact.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Neemt niet weg dat dat zogenaamd gezonde additief in rode wijn de schade van alcohol niet onderdrukt of verminderd, dus over minder schadelijke alcohol spreken is eigenlijk al betwijfelbaar.
Een Big Mac wordt immers ook niet gezonder door een blaadje sla.
Oh, ik bedoel niet zozeer hier, maar meer in het nieuws en dat nu ineens mensen de burgemeester uit gaan joelen en zo. Had dan destijds een demonstratie gepland of zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deel 1 van deze reeks stamt van juni 2011.
Uh..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk al die ophef hier ineens, maar toen het een half jaar geleden over het wetsvoorstel ging hoorde je niemend. Toen had er misschien nog wat aan gedaan kunnen worden...
Het KAN wel. Alleen dat iets theoretisch in de opiumwet strafbaar is gesteld zegt niets over enige mogelijkheid (en in dit geval belangrijker; wenselijheid) tot vervolgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wel bizar dat het OM nu nog niet kan zeggen of er strafrechtelijk iets mogelijk is die hebben de expertisie en daarvan zou ik verwachten dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn.
Ja, ik snap gewoon niet hoe zo'n wet er ooit door is gekomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Uh..
Nee zelfs toen was er al grote ophef in juristenland omdat dit voor onmogelijke situaties ging zorgen.. maar juristen maken de wet neit, dat doen de politiek dus de wet is er gekomen (immers domheid regeert) en nu zitten wij met onmogelijk situaties.
Verder was het niet eens mogelijk dit item onder de aandacht brengen omdat cannabis een terugkomend onderwerp is; en dus al besproken was/word/werd in de kamer.. Je bent dus afhankelijk van de argumenten van de politieke partijen.. En ieder weet dat partijen gewoon HIHIHIHIH GEKKIE, DRUGS IS SLECHT JOH roepen tegen eenieder die zich met argumenten versterkt; onderbuik wint altijd.
Hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En heroine is een van de gezondere drugs.
Dan zou een sterke gedistileerde drank per definitie gezonder zijn, het is altijd leuk en aardig die alcoholfabels, maar realistisch zijn ze niet.
En dan? Je kunt als burgemeester te kennen geven dta jij niet kan garanderen dat je genoeg mankracht hebt om incidenten te voorkomen; daarmee kun je preventief de demonstratie verbieden.. En als je mag demonstreren, wat doen? Het heeft geen enkele juridische waarde en geeft de tegenpartij alleen maar modder om mee te gooien (kijk dat vuige hippietuig eens stoned en raar wezen!).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, ik weet een demonstratie haalt ook niks uit, maar in ieder geval meer landelijke akties en zo.
Door de manier hoe onze scheve democratie werkt, we wilden graag de machten scheiden en tot resulteerde is de situatie dat er geen rechter hoeft de oordelen over wetsvoorstellen. je kunt deze gewoon indienen, vraagt de politieke vriends voor de stemmen en de nee-stemmers belachelijk te maken en jouw wil = wet geworden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik snap gewoon niet hoe zo'n wet er ooit door is gekomen.
mwahquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie weet worden Nederlanders in het vervolg wel geweigerd in Belgische kroegen en mogen ze op vakantie in Frankrijk deze zomer geen wijn kopen.
Die belgen hebben ook extra agenten ingezet die hebben net zoveel boter op hun hoofd als onze bestuurders.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
Die belgen wisten natuurlijk niet dat wij ECHT zo doodgeslagen waren, geef ik ze groot gelijk in; je kunt een hoop domheid verwachten maar dit...?
En jij bent het bewijs dat we goddienst moeten verbieden ik snap werkelijk waar niet wat je in dit topic te zoeken hebt behalve nog gaardere opmerkingen maken als een gemiddelde blower.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten in dat filmpje zijn eigenlijk genoeg bewijs om het nog sterker te reguleren. Heb je die onnozele blik in die ogen gezien?²
quote:
Natuurlijk niet, het is discriminatie door de staat, sukkels!quote:Het Openbaar Ministerie (OM) in Maastricht heeft de politie gevraagd geen aangiftes wegens discriminatie op te nemen van mensen die vandaag door coffeeshop Easy Going in Maastricht de toegang werd geweigerd. Het gaat daarbij om mensen die niet in Nederland wonen. Volgens het OM is er geen sprake van strafbare discriminatie door de coffeeshop.
Je kunt te ver gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En jij bent het bewijs dat we goddienst moeten verbieden ik snap werkelijk waar niet wat je in dit topic te zoeken hebt behalve nog gaardere opmerkingen maken als een gemiddelde blower.
Jij gaat elk topic te ver, dus?quote:
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij gaat elk topic te ver, dus?
Daar ben jij het bewijs van, reli-junk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.²
yupquote:
Kort, maar wel duidelijk.quote:
Ga es weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.²
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.quote:
Juist de gevaarlijkste drugs zijn legaal. Alcohol, farmaceutische troep en religie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.
Lekker onschuldig als je een psychose krijgt en vervolgens een jaar of 2 op kosten van de belastingbetaler, dus ik, lekker gaat Wajongen.²
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Juist de gevaarlijkste drugs zijn legaal.
Ik heb van dichtbij mee "mogen" maken wat een alcoholverslaving is. En ik zie genoeg niet-verslaafde recreatieve alcoholgebruikers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan beginnen we bij het verbieden van religie, succes met afkicken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.²
Ik ben trots op je.quote:
En de schade die religie aanricht is nog groter, dusja. Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.²
Je moet het OM natuurlijk niet opzadelen met zaken die ze daadwerkelijk moeten gaan onderzoeken hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet, het is discriminatie door de staat, sukkels!
Jij vindt dit niet belangrijk genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je moet het OM natuurlijk niet opzadelen met zaken die ze daadwerkelijk moeten gaan onderzoeken he
Tief jij maar gewoon op nepmoslimquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet belangrijk genoeg?²
de coffeeshop voert het uit, als je een foute boete krijg stel je ook niet de staat aansprakelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Lotrus het volgende:
Dan moeten ze de staat aanklagen en niet de coffeeshop
Ja, want psychoses komen zomaar. Je moet aanleg hebben voor psychoses in de vorm van emotionele problemen en schizofreen wordt je niet zomaar... Daar is een genetische aanleg voor nodig. Grappig hoe mensen over medische zaken praten maar nog nooit een boek in hun leven hebben opengeslagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.
Lekker onschuldig als je een psychose krijgt en vervolgens een jaar of 2 op kosten van de belastingbetaler, dus ik, lekker gaat Wajongen.²
dit.. Terug naar 9fag met die loser...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Alsof hij echt moslim is, bitch please, te doorzichtig
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Idealen op zich kunnen veel schade aanrichten maar ook veel moois realiseren. Het is een mes dat aan 2 kanten snijd, net als religie. Veel mensen zetten zich in voor moreel juiste zaken omdat ze gemotiveerd worden door religie. Ik persoonlijk heb er niks mee, maar ik kan erin komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
En de schade die religie aanricht is nog groter, dusja. Begin bij jezelf zou ik zeggen.
for the lulzquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?
Mensen worden dan boos op moslims.. stukje psychologie voor dummiesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?
En dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mensen worden dan boos op moslims.. stukje psychologie voor dummies
Dit is bekend. Maar vaak weet zo'n iemand helemaal niet dat hij of zij er aanleg voor heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Ja, want psychoses komen zomaar. Je moet aanleg hebben voor psychoses in de vorm van emotionele problemen en schizofreen wordt je niet zomaar... Daar is een genetische aanleg voor nodig. Grappig hoe mensen over medische zaken praten maar nog nooit een boek in hun leven hebben opengeslagen.
Dat is geen psychologie...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mensen worden dan boos op moslims.. stukje psychologie voor dummies
Als mensen zich zo zouden inzetten om drugs te legaliseren omdat zij hun motivatie verkrijgen vanuit caffeïne hadden we heel deze discussie niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Idealen op zich kunnen veel schade aanrichten maar ook veel moois realiseren. Het is een mes dat aan 2 kanten snijd, net als religie. Veel mensen zetten zich in voor moreel juiste zaken omdat ze gemotiveerd worden door religie. Ik persoonlijk heb er niks mee, maar ik kan erin komen.
Hebben we het nog over religie of over koorknaapjes?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Idealen op zich kunnen veel schade aanrichten maar ook veel moois realiseren. Het is een mes dat aan 2 kanten snijd, net als religie. Veel mensen zetten zich in voor moreel juiste zaken omdat ze gemotiveerd worden door religie. Ik persoonlijk heb er niks mee, maar ik kan erin komen.
Nee. In de huidige tijd zit er letterlijk en figuurlijk geen enkel voordeel aan religie. Er vast zelfs te beargumenteren dat dit 25k jaar terug al niet meer nuttig was, er waren toen al te veel alternatievenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Kwestie van eigen verantwoording.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is bekend. Maar vaak weet zo'n iemand helemaal niet dat hij of zij er aanleg voor heeft.²
Nee hoor, want met de coffeeshops grotendeels van de kaart daalt de wietverkoop en -consumptie in de statistiek, en dus kunnen beleidsmakers weer met mooie conclusies en rapporten komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Lotrus het volgende:
Trouwens, die wietpas.. bij een dealer kopen is goedkoper toch? Dus voor blowers en straatdealerts is het gunstig. Voor de rest van de samenleving ongunstig. Toch raar, zo'n wet.
True. Precies hetzelfde met drugs. Bij de een pakt het wel goed uit, bij de ander niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Het is duidelijk, er moet gewoon een notensalade-pas komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Kwestie van eigen verantwoording.
Een notensalade eten terwijl je allergisch voor noten bent is een groot probleem maar wel je eigen schuld.
Van wat voor verantwoording kan er sprake zijn als veruit het grootste gedeelte van de mensen dit absoluut niet weet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Kwestie van eigen verantwoording.
Jouw opvatting 'gedragswetenschap' noemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elke vorm van gedragswetenschap met mensen is psychologie.
Er even vanuit gaande dat je het over mij hebt. Ja, ik ben Moslim.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Oh heb je nu opeens wat in te brengen, doe je bestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw opvatting 'gedragswetenschap' noemen
Dan moet je het niet gebruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van wat voor verantwoording kan er sprake zijn als veruit het grootste gedeelte van de mensen dit absoluut niet weet?²
onzin, pure onzin. Mensen hebben nood aan uitlaatkleppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Enige nadeel van dit beleid, en dat baart me wel zorgen, is dat het de illegaliteit induikt. Eigenlijk zou je mensen bij hun verstand moeten brengen dat ze geen drugs moeten willen. Middels een stukje opleiding bv. Want op deze manier is het én water naar de zee dragen en vechten tegen de bierkaai.²
Een leugenaar liegt ook wanneer je vraagt of hij liegt, hoe paradoxaal weer, het is bijna een religiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat je het over mij hebt. Ja, ik ben Moslim.²
Lekker eigen risico als vervolgens de samenleving mag opdraaien voor de wajong uitkering van zo'n iemand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Of het door ervaring ondervinden, op eigen risico
Je weet nooit 100% zeker of je aanleg hebt, maar als je een psychotische episode krijgt en HET NOG NIET WEET, dan ben je pas echt gek. Meestal kan men na de eerste episode nog ingrijpen en de schade beperken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van wat voor verantwoording kan er sprake zijn als veruit het grootste gedeelte van de mensen dit absoluut niet weet?²
Een eerlijke leugenaar is nog paradoxaler hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Een leugenaar liegt ook wanneer je vraagt of hij liegt, hoe paradoxaal weer, het is bijna een religie
Wat wil je bereiken met deze discussie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Een leugenaar liegt ook wanneer je vraagt of hij liegt, hoe paradoxaal weer, het is bijna een religie
Precies, daarna pas. Dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Je weet nooit 100% zeker of je aanleg hebt, maar als je een psychotische episode krijgt en HET NOG NIET WEET, dan ben je pas echt gek. Meestal kan men na de eerste episode nog ingrijpen en de schade beperken.
My point exactlyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een eerlijke leugenaar is nog paradoxaler hoor.
Maar zonder dollen, ik ben overtuigd Moslim.²
Niet waar man. Bewijs dat je niet weet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, daarna pas. Dan is het al te laat.²
Zelfde gaat op voor de ouders die moetens en willens een kind nemen, terwijl ze vooraf weten dat er grote kans op complicaties is. En daar betalen wij met z'n allen een groot deel van zijn levensvoorziening voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker eigen risico als vervolgens de samenleving mag opdraaien voor de wajong uitkering van zo'n iemand.²
Wat staat precies ter discussie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken met deze discussie?
Als je nog geen psychose hebt gehad. Dan weten de meeste mensen niet dat ze er aanleg voor hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Niet waar man. Bewijs dat je niet weet waar je het over hebt.
Hij heeft ooit een keer van de leugenaarsparadox gehoord en wilt nu laten zien hoe briljant hij is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken met deze discussie?
Zo kun je het rijtje vast nog wel langer maken. Maar voorkom wat je kunt voorkomen. En die voorbeelden van jouw maken je redelijk belachelijk, alhoewel ik wel eerlijk moet zijn dat je kundig overkomt dankzij die avatar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zelfde gaat op voor de ouders die moetens en willens een kind nemen, terwijl ze vooraf weten dat er grote kans op complicaties is. En daar betalen wij met z'n allen een groot deel van zijn levensvoorziening voor.
Zelfde gaat op voor de debiel die tijdens het skateboarden op een halfpipe zichzelf een rolstoel in skate. Drie keer raden wie daar weer aankomt om het grootste deel te betalen.
Zelfde gaat op voor [alle domme mensen die een ongeluk krijgen]
Als je een adoptiekind bent, in elk ander geval kan die lange lijn van genetische ziektes in je familie aanleiding vormen om eens een afspraak te maken met de huisartsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je nog geen psychose hebt gehad. Dan weten de meeste mensen niet dat ze er aanleg voor hebben.²
Of dat BansheeBoy Moslim is of niet. Lijkt me vrij irrelevant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wat staat precies ter discussie?
Misschien moet je de slimme jongen tegen mij uithangen via de pm's dan kun je in het 'openbaar' blijven volhouden dat ik gek ben
Er is hier maar 1 persoon die zichzelf belachelijk maakt en dat ben jijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo kun je het rijtje vast nog wel langer maken. Maar voorkom wat je kunt voorkomen. En die voorbeelden van jouw maken je redelijk belachelijk, alhoewel ik wel eerlijk moet zijn dat je kundig overkomt dankzij die avatar.²
Dat klinkt wel leuk dit, maar neem van mij maar aan dat de meeste mensen dit écht niet weten. Dan kun je voor de discussie dat wel proberen vol te houden. Maar dat is nutteloos en vooral erg laxerend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je een adoptiekind bent, in elk ander geval kan die lange lijn van genetische ziektes in je familie aanleiding vormen om eens een afspraak te maken met de huisarts
Of ademhalen verbieden, dan weet je zeker dat je alle soorten terrorisme uitbant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef El_Matador het volgende:
Voorkom wat je kunt voorkomen? Dus als we de islam verbieden, voorkomen we moslimterroristische aanslagen??
"joh, neem van mij maar aan..."quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk dit, maar neem van mij maar aan dat de meeste mensen dit écht niet weten. Dan kun je voor de discussie dat wel proberen vol te houden. Maar dat is nutteloos en vooral erg laxerend.²
Een tennisbal wordt niet gekweekt op stroom van de buren. Een tennisbal tast de hersenen niet aan. Een tennisbal is niet slecht voor je portemonnee. Een tennisbal zorgt niet voor criminaliteit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn mensen met verborgen hartproblemen die bij een potje tennis dood neervallen. Tennis verbieden!!
+1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef YazooW het volgende:
Wiet is slecht want het kan een psychose veroorzaken.
Auto rijden is slecht want je kan een ongeluk krijgen.
Sex met meisjes is slecht want je kan aids krijgen.
etc etc.
Iets verbieden omdat er een kleine kans is dat het mis gaat
Je bent gewoon te dom om in te zien dat je eigen "argumenten" tegen je gebruikt worden...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ademhalen verbieden, dan weet je zeker dat je alle soorten terrorisme uitbant.
Wat ben je weer lekker vochtig.²
Als je zo'n bal tegen je hoofd krijgt kan het wel voor hersenschade zorgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een tennisbal wordt niet gekweekt op stroom van de buren. Een tennisbal tast de hersenen niet aan. Een tennisbal is niet slecht voor je portemonnee. Een tennisbal zorgt niet voor criminaliteit.²
Dat staat niet ter discussie, dat staat vast. Dan heb je een groep mensen die dat weet, die het niet weet en een die het niet wilt weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Of dat BansheeBoy Moslim is of niet. Lijkt me vrij irrelevant.
En ik hoef niet 'de slimme jongen' tegen je uit te hangen, daarnaast ben je niet gek maar gewoon vervelend.
Ja, en vaak zie je ook dat zo'n iemand pas weet wat een psychose is als hij/zij hem zelf heeft gekregen, of dit uit zijn direct omgeving kent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
"joh, neem van mij maar aan..."![]()
![]()
Wat een argument
Die kans is groot als je een waterhoofd hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Als je zo'n bal tegen je hoofd krijgt kan het wel voor hersenschade zorgen.
Jezelf als ideaal voorbeeld zeker? Je gebruikt je onderbuik gevoel om argumenten te staven en in de echte wereld werkt dat niet. Als je niet weet wat een psychose is, desondanks je het ervaart, dan ben je niet alleen psychotisch, maar dan heb je een IQ onder het vriespunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en vaak zie je ook dat zo'n iemand pas weet wat een psychose is als hij/zij hem zelf heeft gekregen, of dit uit zijn direct omgeving kent.
Veel mensen weten weinig tot niets over psychoses.²
Ik pleit voor gereguleerde kweek!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een tennisbal wordt niet gekweekt op stroom van de buren. Een tennisbal tast de hersenen niet aan. Een tennisbal is niet slecht voor je portemonnee. Een tennisbal zorgt niet voor criminaliteit.²
Hij gebruikt logical fallacies, dus ik denk ook wel dat het een troll is.. maar ik stoor me er niet aan. We verspillen uiteindelijk beide onze tijd hieraan. Zijn tijd is waarschijnlijk wel een stuk minder waardevol dan die van mezelf...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:34 schreef Life2.0 het volgende:
En na 10 jaar kneuzen trollen trapt iedereen er nog steeds in
Yep!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef YazooW het volgende:
Wiet is slecht want het kan een psychose veroorzaken.
Ja, drugs gebruiken is net zo nuttig en noodzakelijk als autorijden. Zit je nu ook aan de drugs?quote:Auto rijden is slecht want je kan een ongeluk krijgen.
Reguleren, alleen met je vrouw. En controle bij huwelijk.quote:Sex met meisjes is slecht want je kan aids krijgen.
Het is een stabiel persona die deelneemt aan een discussie, dus of dat hij nu een trol is of niet is nogmaals irrelevant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie, dat staat vast. Dan heb je een groep mensen die dat weet, die het niet weet en een die het niet wilt weten.
Wat iedereen wel weet is dat hij een slechte troll is, dus enige reactie is per definitie ongepast.
Als je niet de slimme jongen uit hoeft te hangen kun je ook gewoon niet reageren op mijn berichten, scheelt serverruimte 14.gif
Daarom ben ik voor de nodige opleiding en sturing zodat mensen die drugs niet meer willen, illegaal of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef El_Matador het volgende:
En bovendien door JOU! Jij bent -terecht- bang voor het illegale circuit.
De criminaliteit is het gevolg van het verbod, niet andersom.
hahaha, hieruit kan het bijna niet anders dat ie aan het trollen is. Hij is wel goed moet ik eerlijk zeggen. Ik dacht echt even dat het een ongenuanceerde moslim is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yep!
[..]
Ja, drugs gebruiken is net zo nuttig en noodzakelijk als autorijden. Zit je nu ook aan de drugs?
[..]
Reguleren, alleen met je vrouw. En controle bij huwelijk.²
Hebben wij het over dezelfde user?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het is een stabiel persona die deelneemt aan een discussie, dus of dat hij nu een trol is of niet is nogmaals irrelevant.
En fuck die serverruimte.
Yupquote:
Dat krijg je als oldbie, dat weet je gewoon per definitie wat wel en niet lukt op fok, pas als je zijn post buiten de context zet kom je erachter dat er geen ene fuck van klopt (zijn "achtergrond" dus).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
hahaha, hieruit kan het bijna niet anders dat ie aan het trollen is. Hij is wel goed moet ik eerlijk zeggen. Ik dacht echt even dat het een ongenuanceerde moslim is.
Net als de meeste mensen hier heb ik meer opleiding dan jij, ben *kuch* succesvol zakenman en ik houd van een biertje, jointje, pilletje of paddo'tje op zn tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor de nodige opleiding en sturing zodat mensen die drugs niet meer willen, illegaal of niet.²
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat krijg je als oldbie, dat weet je gewoon per definitie wat wel en niet lukt op fok, pas als je zijn post buiten de context zet kom je erachter dat er geen ene fuck van klopt (zijn "achtergrond" dus).
Wie quote je? Ik zie alleen maar een lege ruimte?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als de meeste mensen hier heb ik meer opleiding dan jij, ben *kuch* succesvol zakenman en ik houd van een biertje, jointje, pilletje of paddo'tje op zn tijd.
Coke en heroine blijf ik vanaf.
Wat is je punt toch, jongen?
Wellicht denken we anders over bepaalde zaken. Maar ik ben van mening dat je de mensen moet helpen om bepaalde zaken te reguleren. Alleen drugs, is dusdanig nutteloos dat de eventuele schade in zijn geheel niet opweegt tegen mogelijke voordelen. Het is slecht voor je gezondheid, voor je portemonnee en bovendien kan het je helpen in een trip of psychose terecht te komen. Als we als uitgangspunt nemen dat dit alleen voorkomt bij mensen met aanleg, die komen er dan te laat achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef hanstimmermanss het volgende:
hahaha, hieruit kan het bijna niet anders dat ie aan het trollen is. Hij is wel goed moet ik eerlijk zeggen. Ik dacht echt even dat het een ongenuanceerde moslim is.
Oei! Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als de meeste mensen hier heb ik meer opleiding dan jij, ben *kuch* succesvol zakenman en ik houd van een biertje, jointje, pilletje of paddo'tje op zn tijd.
Dat zou ik je afraden;quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef hanstimmermanss het volgende:
Trouwens, is er iemand al van plan om een fake clubcard te maken of een nep uittreksel te printen?
Je hebt gelijk, de boetes daarop zijn zwaar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou ik je afraden;
- je gaat akkoord met het beleid
- ik geloof niet zo in de gevaren van BNWregistratie, maar als je valsheid in geschrifte pleegt, ben je zuurder dan als je es een blowtje rookt.
Ik loop wel een rondje in bepaalde buurten tot de wietpas weer over isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef hanstimmermanss het volgende:
Trouwens, is er iemand al van plan om een fake clubcard te maken of een nep uittreksel te printen?
*celstraffenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de boetes daarop zijn zwaar!
Maar toch ook een grappige vorm van protest...
Voor jou lijkt het me inderdaad geen aanrader.quote:
Dat gaat natuurlijk ook.. maar ik vind de gedachte gewoon grappig dat iemand van justitie de documenten in gaat kijken en allemaal fake-namen tegenkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik loop wel een rondje in bepaalde buurten tot de wietpas weer over is
Wie quote je? je quote vaak blanco bij mij, kweet niet hoe dat komt..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me inderdaad geen aanrader.
Weet je wat het is. Drugs zijn onvoorspelbaar. Je weet nooit wat je kunt verwachten. Al ben je He-Man, het kan altijd verkeerd aflopen. Dat is dat risico gewoon niet waard. En jij als succesvol zakenman en volle underpants weet dat je een risico analyse moet maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me inderdaad geen aanrader.
Moeten ze dat eerst via de rechter af gaan dwingen, dat zal niet binnen 2 maanden lukken, het laatste restje vertrouwen wat de shop dan heeft is dan echt 100% wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook.. maar ik vind de gedachte gewoon grappig dat iemand van justitie de documenten in gaat kijken en allemaal fake-namen tegenkomt.
Zou een werkgever ook zo de humor van dat "protest" in kunnen zien, denk je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Wie quote je? je quote vaak blanco bij mij, kweet niet hoe dat komt..
Lijkt me wel een leuk idee. Ik zou het denk ik wel proberen als ik nog blowde. Maar moest helaas stoppen omdat ik psychisch nogal in de war raakte ervan. (Niet dat ik het daarom zou willen verbieden voor anderen trouwens)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Eens, ik lachtte mij direct kapot toen ik het hoorde, koekje van eigen deegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou een werkgever ook zo de humor van dat "protest" in kunnen zien, denk je?
De beste vorm van protest is wat de Maastrichtse sjops doen.
Zou je iets meer erover willen zeggen? Psychopathologie is een van mijn interesses... aja, als je wilt natuurlijk he..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk idee. Ik zou het denk ik wel proberen als ik nog blowde. Maar moest helaas stoppen omdat ik psychisch nogal in de war raakte ervan. (Niet dat ik het daarom zou willen verbieden voor anderen trouwens)
Ik ook man! En nu zit Onno te huilen dat ze de lokale gemeenschap ontwrichten... Wat een mongool is me dat zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eens, ik lachtte mij direct kapot toen ik het hoorde, koekje van eigen deeg
Ik leef niet om risico's uit te sluiten. Bovendien vind ik het interessant om meer over mijn eigen psyche te leren. Paddo's helpen daarbij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Drugs zijn onvoorspelbaar. Je weet nooit wat je kunt verwachten. Al ben je He-Man, het kan altijd verkeerd aflopen. Dat is dat risico gewoon niet waard. En jij als succesvol zakenman en volle underpants weet dat je een risico analyse moet maken.²
Zeker, alleen hier in mijn directe omgeving kan ik 10 boys met psychoses opnoemen. Verschillende families. 1 overeenkomst: allemaal drugsgebruikers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef hanstimmermanss het volgende:
hij hoopt nog op reacties.. don't give him what he craves
Gewoon een huis tuin en keuken depressie eigenlijk, en paranoia enzo. Sindsdien maar gestopt met blowen, drinken, roken en zelfs koffie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Zou je iets meer erover willen zeggen? Psychopathologie is een van mijn interesses... aja, als je wilt natuurlijk he..
Oprechte vraag, voelt het niet gevaarlijk als je even niet de baas over jezelf bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leef niet om risico's uit te sluiten. Bovendien vind ik het interessant om meer over mijn eigen psyche te leren. Paddo's helpen daarbij.
Zoals de een niet aan drugs wil en de ander wel, gaat een ander niet op negeer voor de een en voor de ander wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef hanstimmermanss het volgende:
hij hoopt nog op reacties.. don't give him what he craves
lol, huis tuin en keuken depressie.... hahaha, dat klinkt gewoon zo grappig, ook al is dat het niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Gewoon een huis tuin en keuken depressie eigenlijk, en paranoia enzo. Sindsdien maar gestopt met blowen, drinken, roken en zelfs koffie.
Eigenlijk is alleen de anekdote dan grappig. Maar verder schiet je er inhoudelijk heel weinig mee op. Dat soort mensen probeer ik ook altijd meteen aan te spreken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef hanstimmermanss het volgende:
weet je wat grappig is.. mensen die met anekdotes argumenten staven.
1:20quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef arucard het volgende:
bbc:http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-17867746
Kom op, niemand is zo dom. Hij zal er heus wel meer voor vragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
1:20
foreigers buy drugs to sell them illegally at home, dus zo'n franse komt hier voor 50 euro wiet kopen om dat in paris te verkopen voor 30?
Nee, in Frankrijk is het toch wel redelijk duur in vergelijking... Maar als je risico als kost moet bekijken, is het amper de moeite waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
1:20
foreigers buy drugs to sell them illegally at home, dus zo'n franse komt hier voor 50 euro wiet kopen om dat in paris te verkopen voor 30?
Dat laatste is prima. Iedereen is anders. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oprecht vraag, voelt het niet gevaarlijk als je even niet de baas over jezelf bent?
Ik ben altijd een voorstander van extreme nuchterheid. Ik ben altijd van die zooi afgebleven.²
hey, uitlaatkleppen zijn nodig om een mens gezond te houden. Kijk, drugs kan wel positief zijn. Het neemt immers spanning weg [edit]quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste is prima. Iedereen is anders. Leven en laten leven.
Elke roes is lekker. Voor de religieus is dat met 1000 man gezamenlijk naar verzen luisteren.
Voor mij is dat met 20.000 anderen volledig peaceful meebewegen op xtc en hardstyle.
Je bent ook niet consequent, dan wel en dan weer geen risico analyse.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Nee, in Frankrijk is het toch wel redelijk duur in vergelijking... Maar als je risico als kost moet bekijken, is het amper de moeite waard.
Als het je daar om gaat, kies dan een gezonde uitlaatklep, sporten bv.? Of stripboeken lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
hey, uitlaatkleppen zijn nodig om een mens gezond te houden. Kijk, drugs kan wel positief zijn.
De prijzen zijn vrijwel gelijk, vooral in de grote steden kun je er (te) makkelijk aan drugs komen, het verschil zit hem hier meer in het aantal soorten, die keuze is daar minder; dat drukt de prijs. zelfs in het verre canada kon ik gewoon in een open park wat wiet kopen terwijl er aan de andere kant politie stond; ze hadden we iets beters te doen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Nee, in Frankrijk is het toch wel redelijk duur in vergelijking... Maar als je risico als kost moet bekijken, is het amper de moeite waard.
Ik heb dat soort momenten inderdaad nodig om een erg drukke maar succesvolle baan te relativeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
hey, uitlaatkleppen zijn nodig om een mens gezond te houden. Kijk, drugs kan wel positief zijn. Het neemt immers spanning weg [edit]
Kweet niet hoor... Hash is in FR goedkoop, maar wiet.. Nouja, van horen zeggen eh. Ik heb er ook geen cijfers van dusja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
De prijzen zijn vrijwel gelijk, vooral in de grote steden kun je er (te) makkelijk aan drugs komen, het verschil zit hem hier meer in het aantal soorten, die keuze is daar minder; dat drukt de prijs. zelfs in het verre canada kon ik gewoon in een open park wat wiet kopen terwijl er aan de andere kant politie stond; ze hadden we iets beters te doen..
Heb er zelf ook mee geexperimenteerd maar het is niet echt iets voor mij. Teveel met mijn kaken bewegen als een halve gare. And it makes me dance like a bellend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb dat soort momenten inderdaad nodig om een erg drukke maar succesvolle baan te relativeren.
Sue me.
Klopt, wiet is wel duidelijk duurder dan hasj, fr zit echt vol met hasj!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Kweet niet hoor... Hash is in FR goedkoop, maar wiet.. Nouja, van horen zeggen eh. Ik heb er ook geen cijfers van dusja.
En waarom dan wel? Ik ga verantwoordelijk met drugs om en geniet op en top.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als het je daar om gaat, kies dan een gezonde uitlaatklep, sporten bv.? Of stripboeken lezen.²
OOOHHH man, dat brengt goede herinneringen naar die werkdagen. Momenteel studeer ik en heb ik er de tijd niet voor. In de zomervakantie kijk ik hier ook weer naar uit. Hele dag uit de naad werken en dan.. *puff* Ahhhhh, zalig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
Toen ik te veel uren draaide vond ik een joint aan het einde van de dag meer waarde hebben dan een vrije dag (zonder drugs dus) het werkt gewoon ontspannender.
Wel zonde van je portemonnee. Die zooi is stervens duur. En het nadeel is ook dat je er ook steeds meer van nodig hebt om dezelfde roes te krijgen. Je ziet niet voor niets vaak dat onschuldige wietrokers overstappen naar sterker spul: cocaïne, ghb, gelatine.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
Toen ik te veel uren draaide vond ik een joint aan het einde van de dag meer waarde hebben dan een vrije dag (zonder drugs dus) het werkt gewoon ontspannender.
Ik heb in de jaren topsport nooit een hevige blessure gehad, terwijl een auto mij wel bijna de verlamming in reed..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En sport is net zo (on)gevaarlijk als genotsmiddelen.
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen soort uitlaatklep. Alleen kun je niet altijd inschatten voor effect drugs op je zal hebben, je zal maar net verkeerde zooi hebben gekocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Stripboeken vond ik leuk toen ik 15 was. En sport is net zo (on)gevaarlijk als genotsmiddelen.
Tsja.. kansberekening en toeval uiteindelijk... geluk dat je geen blessure had, pech dat je bent aangreden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren topsport nooit een hevige blessure gehad, terwijl een auto mij wel bijna de verlamming in reed..
Als je bang bent om te leven moet je er gewoon meteen mee stoppen
Ik heb ook jáááren gesport. Helaas wel wat blessures aan overgehouden, maar ik geef toe, heb niet naar mijn body geluisterd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren topsport nooit een hevige blessure gehad, terwijl een auto mij wel bijna de verlamming in reed..
Toch een tennisbal tegen je hoofd gekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook jáááren gesport. Helaas wel wat blessures aan overgehouden, maar ik geef toe, heb niet naar mijn body geluisterd.²
Ik rook al 10 jaar lang niet meer dan ik deed toen ik begon, als je het lekker vindt om 24/7 stoned te zijn (zo iemand ben ik ook al eens tegen gekomen, was een aardige kerel maar zijn hele dag draaide zowat om het blowen, voor de ingang nog een, lunchpauze nog een, etc etc)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel zonde van je portemonnee. Die zooi is stervens duur. En het nadeel is ook dat je er ook steeds meer van nodig hebt om dezelfde roes te krijgen. Je ziet niet voor niets vaak dat onschuldige wietrokers overstappen naar sterker spul: cocaïne, ghb, gelatine.²
Een beter argument voor legalisering en het testen van pillen op feesten is er bijna niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen soort uitlaatklep. Alleen kun je niet altijd inschatten voor effect drugs op je zal hebben, je zal maar net verkeerde zooi hebben gekocht.²
Sorry hoor, maar je lijdt aan grootheidswaanzin als je denkt dat ik het alleen tegen jou hebt. Of woon iedereen hier in Colombia?quote:
Jaren geleden? Moet je niet eerst een degelijke stelling hebben eer je hem kunt ontkrachten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef hanstimmermanss het volgende:
Stepping stone is allang ontkracht... JAAAAAAAREN geleden al. Mensen die ze nu nog serieus gebruiken weten niet waar ze het over hebben.
Jij ook uit Bogota?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Life2.0 het volgende:
Wij wonen allemaal in colombia ja, toevallig he!
Vertel dat maar aan al die ervaringsdeskundigen die dit zelf zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef hanstimmermanss het volgende:
Stepping stone is allang ontkracht... JAAAAAAAREN geleden al. Mensen die ze nu nog serieus gebruiken weten niet waar ze het over hebben.
good one, hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jaren geleden? Moet je niet eerst een degelijke stelling hebben eer je hem kunt ontkrachten?
Jij lijdt aan grootheidswaan. Wat heb ik ermee te maken welke genotsmiddelen een ander wel/niet uitkiest??quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je lijdt aan grootheidswaanzin als je denkt dat ik het alleen tegen jou hebt. Of woon iedereen hier in Colombia?![]()
![]()
²
Heb je daar ook stappende stenen gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Lotrus het volgende:
Ja, ik woon ook gewoon in Colombia hoor. Prachtig land.
Ik sta bij die gast die geen tanden meer heeft, naast die 30 jarige vrouw die eruit ziet als 80 [lol.. stereotypes...]quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit bij het derde coca veld links! Zwaai eens, misschien zie ik je
Ok, dan zijn er officieel geen trollen meer in dit topic. Thanks!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef hanstimmermanss het volgende:
LOL, ik ga er maar eens tussenuit. Kan niet aanzien dat jullie er altijd in blijven tuimelen. laterrrrrr
Sorry, ik ben niet zo slim en vermogend als jij, maar vanwaar deze voorbeelden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
Ik ken mensen die eerst hockeyden, toen gingen ijsjockeyen en nu skydiven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Ik sta bij die gast die geen tanden meer heeft, naast die 30 jarige vrouw die eruit ziet als 80 [lol.. stereotypes...]
Mwah, ik was er wel verslaafd aan maar als ik moest kiezen tussen eten of een joint ging ik toch wel voor het eten (alleen geen roggebrood, gatverdamme).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
En wanneer er sprake is van een verslaving, en dat is vrij snel, is het eigenlijk al heel kwalijk.
Even kiezen: een stukke roggebrood kopen van mijn laatste geld of een degelijke joint. Joint! Zo denkt een verslaafde.²
En dacht je dat dit toeval was?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Mwah, ik was er wel verslaafd aan maar als ik moest kiezen tussen eten of een joint ging ik toch wel voor het eten (alleen geen roggebrood, gatverdamme).
Dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo slim en vermogend als jij, maar vanwaar deze voorbeelden?²
Die ene met die oude blauw vw bus he? Zwaai eens terug?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Ik sta bij die gast die geen tanden meer heeft, naast die 30 jarige vrouw die eruit ziet als 80 [lol.. stereotypes...]
Jammer? Heerlijke discussie waarbij BSB knockout toe moet geven dat wij gelijk hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer dat dit op zich interessante en informatieve topic zo geworden is. Kunnen jullie niet ergens anders gaan discussieren of wiet slecht is?
Wiet is niet slecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer dat dit op zich interessante en informatieve topic zo geworden is. Kunnen jullie niet ergens anders gaan discussieren of wiet slecht is?
Nee, ieder zijn standpunt. We hebben allemaal een beetje gelijk. Ik meer, dat wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer? Heerlijke discussie waarbij BSB knockout toe moet geven dat wij gelijk hebben?
de rest van die post hoort erbij he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo slim en vermogend als jij, maar vanwaar deze voorbeelden?²
Dom omdat hij een besluit neemt wat je niet lekker ligt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
Niets gevaarlijker dan domme mensen met macht.
Ik had het al gelezen. Blijkt om de stapelende stenen te gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
de rest van die post hoort erbij he?
lees het nog is want hij zegt echt wel wat zinnigs
Nee, omdat hij doof en blind is voor alle tegenargumenten EN de negatieve gevolgen van zijn beleid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dom omdat hij een besluit neemt wat je niet lekker ligt?²
je vertaling klopt niet en dat beinvloed mogelijk je beredeneringquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen. Blijkt om de stapelende stenen te gaan.²
He dat verzekerde toch even een verse pijpleiding olie!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, omdat hij doof en blind is voor alle tegenargumenten EN de negatieve gevolgen van zijn beleid.
Idem voor Bush's inval in Irak 2003.
De Arctic bevat meer en is niet zo ideologisch beladen. Maar dit gaat wel heel erg offtopic.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
He dat verzekerde toch even een verse pijpleiding olie!
Goud!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vertaling klopt niet en dat beinvloed mogelijk je beredenering
random woord: mafkees²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |