Ok, dan zijn er officieel geen trollen meer in dit topic. Thanks!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef hanstimmermanss het volgende:
LOL, ik ga er maar eens tussenuit. Kan niet aanzien dat jullie er altijd in blijven tuimelen. laterrrrrr
Sorry, ik ben niet zo slim en vermogend als jij, maar vanwaar deze voorbeelden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
Ik ken mensen die eerst hockeyden, toen gingen ijsjockeyen en nu skydiven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Ik sta bij die gast die geen tanden meer heeft, naast die 30 jarige vrouw die eruit ziet als 80 [lol.. stereotypes...]
Mwah, ik was er wel verslaafd aan maar als ik moest kiezen tussen eten of een joint ging ik toch wel voor het eten (alleen geen roggebrood, gatverdamme).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
En wanneer er sprake is van een verslaving, en dat is vrij snel, is het eigenlijk al heel kwalijk.
Even kiezen: een stukke roggebrood kopen van mijn laatste geld of een degelijke joint. Joint! Zo denkt een verslaafde.²
En dacht je dat dit toeval was?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Mwah, ik was er wel verslaafd aan maar als ik moest kiezen tussen eten of een joint ging ik toch wel voor het eten (alleen geen roggebrood, gatverdamme).
Dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo slim en vermogend als jij, maar vanwaar deze voorbeelden?²
Die ene met die oude blauw vw bus he? Zwaai eens terug?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Ik sta bij die gast die geen tanden meer heeft, naast die 30 jarige vrouw die eruit ziet als 80 [lol.. stereotypes...]
Jammer? Heerlijke discussie waarbij BSB knockout toe moet geven dat wij gelijk hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer dat dit op zich interessante en informatieve topic zo geworden is. Kunnen jullie niet ergens anders gaan discussieren of wiet slecht is?
Wiet is niet slecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer dat dit op zich interessante en informatieve topic zo geworden is. Kunnen jullie niet ergens anders gaan discussieren of wiet slecht is?
Nee, ieder zijn standpunt. We hebben allemaal een beetje gelijk. Ik meer, dat wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer? Heerlijke discussie waarbij BSB knockout toe moet geven dat wij gelijk hebben?
de rest van die post hoort erbij he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo slim en vermogend als jij, maar vanwaar deze voorbeelden?²
Dom omdat hij een besluit neemt wat je niet lekker ligt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
Niets gevaarlijker dan domme mensen met macht.
Ik had het al gelezen. Blijkt om de stapelende stenen te gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
de rest van die post hoort erbij he?
lees het nog is want hij zegt echt wel wat zinnigs
Nee, omdat hij doof en blind is voor alle tegenargumenten EN de negatieve gevolgen van zijn beleid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dom omdat hij een besluit neemt wat je niet lekker ligt?²
je vertaling klopt niet en dat beinvloed mogelijk je beredeneringquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen. Blijkt om de stapelende stenen te gaan.²
He dat verzekerde toch even een verse pijpleiding olie!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, omdat hij doof en blind is voor alle tegenargumenten EN de negatieve gevolgen van zijn beleid.
Idem voor Bush's inval in Irak 2003.
De Arctic bevat meer en is niet zo ideologisch beladen. Maar dit gaat wel heel erg offtopic.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
He dat verzekerde toch even een verse pijpleiding olie!
Goud!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vertaling klopt niet en dat beinvloed mogelijk je beredenering
random woord: mafkees²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |