Ik heb in de jaren topsport nooit een hevige blessure gehad, terwijl een auto mij wel bijna de verlamming in reed..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En sport is net zo (on)gevaarlijk als genotsmiddelen.
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen soort uitlaatklep. Alleen kun je niet altijd inschatten voor effect drugs op je zal hebben, je zal maar net verkeerde zooi hebben gekocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Stripboeken vond ik leuk toen ik 15 was. En sport is net zo (on)gevaarlijk als genotsmiddelen.
Tsja.. kansberekening en toeval uiteindelijk... geluk dat je geen blessure had, pech dat je bent aangreden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren topsport nooit een hevige blessure gehad, terwijl een auto mij wel bijna de verlamming in reed..
Als je bang bent om te leven moet je er gewoon meteen mee stoppen
Ik heb ook jáááren gesport. Helaas wel wat blessures aan overgehouden, maar ik geef toe, heb niet naar mijn body geluisterd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren topsport nooit een hevige blessure gehad, terwijl een auto mij wel bijna de verlamming in reed..
Toch een tennisbal tegen je hoofd gekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook jáááren gesport. Helaas wel wat blessures aan overgehouden, maar ik geef toe, heb niet naar mijn body geluisterd.²
Ik rook al 10 jaar lang niet meer dan ik deed toen ik begon, als je het lekker vindt om 24/7 stoned te zijn (zo iemand ben ik ook al eens tegen gekomen, was een aardige kerel maar zijn hele dag draaide zowat om het blowen, voor de ingang nog een, lunchpauze nog een, etc etc)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel zonde van je portemonnee. Die zooi is stervens duur. En het nadeel is ook dat je er ook steeds meer van nodig hebt om dezelfde roes te krijgen. Je ziet niet voor niets vaak dat onschuldige wietrokers overstappen naar sterker spul: cocaïne, ghb, gelatine.²
Een beter argument voor legalisering en het testen van pillen op feesten is er bijna niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen soort uitlaatklep. Alleen kun je niet altijd inschatten voor effect drugs op je zal hebben, je zal maar net verkeerde zooi hebben gekocht.²
Sorry hoor, maar je lijdt aan grootheidswaanzin als je denkt dat ik het alleen tegen jou hebt. Of woon iedereen hier in Colombia?quote:
Jaren geleden? Moet je niet eerst een degelijke stelling hebben eer je hem kunt ontkrachten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef hanstimmermanss het volgende:
Stepping stone is allang ontkracht... JAAAAAAAREN geleden al. Mensen die ze nu nog serieus gebruiken weten niet waar ze het over hebben.
Jij ook uit Bogota?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Life2.0 het volgende:
Wij wonen allemaal in colombia ja, toevallig he!
Vertel dat maar aan al die ervaringsdeskundigen die dit zelf zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef hanstimmermanss het volgende:
Stepping stone is allang ontkracht... JAAAAAAAREN geleden al. Mensen die ze nu nog serieus gebruiken weten niet waar ze het over hebben.
good one, hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jaren geleden? Moet je niet eerst een degelijke stelling hebben eer je hem kunt ontkrachten?
Jij lijdt aan grootheidswaan. Wat heb ik ermee te maken welke genotsmiddelen een ander wel/niet uitkiest??quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je lijdt aan grootheidswaanzin als je denkt dat ik het alleen tegen jou hebt. Of woon iedereen hier in Colombia?![]()
![]()
²
Heb je daar ook stappende stenen gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Lotrus het volgende:
Ja, ik woon ook gewoon in Colombia hoor. Prachtig land.
Ik sta bij die gast die geen tanden meer heeft, naast die 30 jarige vrouw die eruit ziet als 80 [lol.. stereotypes...]quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit bij het derde coca veld links! Zwaai eens, misschien zie ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |