abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:48:54 #226
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111019160
Ja het is jammer dat hij geen standpunt in had genomen, ik had er meer van verwacht, hij zit nu gewoon af te wachten en zijn vingers niet proberen te branden..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:49:28 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_111019205
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef hanstimmermanss het volgende:
hij hoopt nog op reacties.. don't give him what he craves
Zeker, alleen hier in mijn directe omgeving kan ik 10 boys met psychoses opnoemen. Verschillende families. 1 overeenkomst: allemaal drugsgebruikers. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_111019259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef hanstimmermanss het volgende:

[..]

Zou je iets meer erover willen zeggen? Psychopathologie is een van mijn interesses... aja, als je wilt natuurlijk he..
Gewoon een huis tuin en keuken depressie eigenlijk, en paranoia enzo. Sindsdien maar gestopt met blowen, drinken, roken en zelfs koffie.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:50:44 #229
13462 BansheeBoy
pi_111019281
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik leef niet om risico's uit te sluiten. Bovendien vind ik het interessant om meer over mijn eigen psyche te leren. Paddo's helpen daarbij.
Oprechte vraag, voelt het niet gevaarlijk als je even niet de baas over jezelf bent? :{

Ik ben altijd een voorstander van extreme nuchterheid. Ik ben altijd van die zooi afgebleven.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_111019282
weet je wat grappig is.. mensen die met anekdotes argumenten staven.
Follow my ass on facebook @blikjebierindew
Ik vind helemaal mooi!
pi_111019290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef hanstimmermanss het volgende:
hij hoopt nog op reacties.. don't give him what he craves
Zoals de een niet aan drugs wil en de ander wel, gaat een ander niet op negeer voor de een en voor de ander wel.

Leven en laten leven O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111019325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef Lotrus het volgende:

[..]

Gewoon een huis tuin en keuken depressie eigenlijk, en paranoia enzo. Sindsdien maar gestopt met blowen, drinken, roken en zelfs koffie.
lol, huis tuin en keuken depressie.... hahaha, dat klinkt gewoon zo grappig, ook al is dat het niet.

Maar je bent ZEER slim geweest. Anders zak je alleen nog verder in de depressie.
Ik vind helemaal mooi!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:51:59 #233
13462 BansheeBoy
pi_111019346
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef hanstimmermanss het volgende:
weet je wat grappig is.. mensen die met anekdotes argumenten staven.
Eigenlijk is alleen de anekdote dan grappig. Maar verder schiet je er inhoudelijk heel weinig mee op. Dat soort mensen probeer ik ook altijd meteen aan te spreken. :{

dinsdag 1 mei 2012 @ 22:52:36 #234
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111019386
quote:
1:20

foreigers buy drugs to sell them illegally at home, dus zo'n franse komt hier voor 50 euro wiet kopen om dat in paris te verkopen voor 30? _O-
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:53:53 #235
13462 BansheeBoy
pi_111019466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

foreigers buy drugs to sell them illegally at home, dus zo'n franse komt hier voor 50 euro wiet kopen om dat in paris te verkopen voor 30? _O-
Kom op, niemand is zo dom. Hij zal er heus wel meer voor vragen. :{

Maar kijk eens naar de bezoekers van zo'n koffieshop. Die zien er vaak echt niet gezond uit. :{

pi_111019479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee, in Frankrijk is het toch wel redelijk duur in vergelijking... Maar als je risico als kost moet bekijken, is het amper de moeite waard.
Ik vind helemaal mooi!
pi_111019487
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oprecht vraag, voelt het niet gevaarlijk als je even niet de baas over jezelf bent? :{

Ik ben altijd een voorstander van extreme nuchterheid. Ik ben altijd van die zooi afgebleven.

Dat laatste is prima. Iedereen is anders. Leven en laten leven.

Elke roes is lekker. Voor de religieus is dat met 1000 man gezamenlijk naar verzen luisteren.
Voor mij is dat met 20.000 anderen volledig peaceful meebewegen op xtc en hardstyle.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_111019545
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste is prima. Iedereen is anders. Leven en laten leven.

Elke roes is lekker. Voor de religieus is dat met 1000 man gezamenlijk naar verzen luisteren.
Voor mij is dat met 20.000 anderen volledig peaceful meebewegen op xtc en hardstyle.
hey, uitlaatkleppen zijn nodig om een mens gezond te houden. Kijk, drugs kan wel positief zijn. Het neemt immers spanning weg [edit]
Ik vind helemaal mooi!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:55:24 #239
13462 BansheeBoy
pi_111019558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef hanstimmermanss het volgende:

[..]

Nee, in Frankrijk is het toch wel redelijk duur in vergelijking... Maar als je risico als kost moet bekijken, is het amper de moeite waard.
Je bent ook niet consequent, dan wel en dan weer geen risico analyse. :{

dinsdag 1 mei 2012 @ 22:56:00 #240
13462 BansheeBoy
pi_111019600
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef hanstimmermanss het volgende:

[..]

hey, uitlaatkleppen zijn nodig om een mens gezond te houden. Kijk, drugs kan wel positief zijn.
Als het je daar om gaat, kies dan een gezonde uitlaatklep, sporten bv.? Of stripboeken lezen. :{

dinsdag 1 mei 2012 @ 22:56:17 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111019613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef hanstimmermanss het volgende:

[..]

De prijzen zijn vrijwel gelijk, vooral in de grote steden kun je er (te) makkelijk aan drugs komen, het verschil zit hem hier meer in het aantal soorten, die keuze is daar minder; dat drukt de prijs. zelfs in het verre canada kon ik gewoon in een open park wat wiet kopen terwijl er aan de andere kant politie stond; ze hadden we iets beters te doen..
pi_111019668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef hanstimmermanss het volgende:

[..]

hey, uitlaatkleppen zijn nodig om een mens gezond te houden. Kijk, drugs kan wel positief zijn. Het neemt immers spanning weg [edit]
Ik heb dat soort momenten inderdaad nodig om een erg drukke maar succesvolle baan te relativeren.

Sue me.

pi_111019690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

De prijzen zijn vrijwel gelijk, vooral in de grote steden kun je er (te) makkelijk aan drugs komen, het verschil zit hem hier meer in het aantal soorten, die keuze is daar minder; dat drukt de prijs. zelfs in het verre canada kon ik gewoon in een open park wat wiet kopen terwijl er aan de andere kant politie stond; ze hadden we iets beters te doen..
Kweet niet hoor... Hash is in FR goedkoop, maar wiet.. Nouja, van horen zeggen eh. Ik heb er ook geen cijfers van dusja.
Ik vind helemaal mooi!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:57:53 #244
13462 BansheeBoy
pi_111019714
Wist je trouwens dat suiker ook erg verslavend is? :{

pi_111019738
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb dat soort momenten inderdaad nodig om een erg drukke maar succesvolle baan te relativeren.

Sue me.
Heb er zelf ook mee geexperimenteerd maar het is niet echt iets voor mij. Teveel met mijn kaken bewegen als een halve gare. And it makes me dance like a bellend.
Ik vind helemaal mooi!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:58:33 #246
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111019753
Toen ik te veel uren draaide vond ik een joint aan het einde van de dag meer waarde hebben dan een vrije dag (zonder drugs dus) het werkt gewoon ontspannender.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:59:21 #247
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111019791
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef hanstimmermanss het volgende:

[..]

Kweet niet hoor... Hash is in FR goedkoop, maar wiet.. Nouja, van horen zeggen eh. Ik heb er ook geen cijfers van dusja.
Klopt, wiet is wel duidelijk duurder dan hasj, fr zit echt vol met hasj!
pi_111019799
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als het je daar om gaat, kies dan een gezonde uitlaatklep, sporten bv.? Of stripboeken lezen. :{

En waarom dan wel? Ik ga verantwoordelijk met drugs om en geniet op en top.

Stripboeken vond ik leuk toen ik 15 was.

En sport is net zo (on)gevaarlijk als genotsmiddelen.

Nogmaals; dosis, frequentie en setting.

pi_111019809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
Toen ik te veel uren draaide vond ik een joint aan het einde van de dag meer waarde hebben dan een vrije dag (zonder drugs dus) het werkt gewoon ontspannender.
OOOHHH man, dat brengt goede herinneringen naar die werkdagen. Momenteel studeer ik en heb ik er de tijd niet voor. In de zomervakantie kijk ik hier ook weer naar uit. Hele dag uit de naad werken en dan.. *puff* Ahhhhh, zalig.
Ik vind helemaal mooi!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 23:00:38 #250
13462 BansheeBoy
pi_111019875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
Wel zonde van je portemonnee. Die zooi is stervens duur. En het nadeel is ook dat je er ook steeds meer van nodig hebt om dezelfde roes te krijgen. Je ziet niet voor niets vaak dat onschuldige wietrokers overstappen naar sterker spul: cocaïne, ghb, gelatine. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')