Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat krijg je als oldbie, dat weet je gewoon per definitie wat wel en niet lukt op fok, pas als je zijn post buiten de context zet kom je erachter dat er geen ene fuck van klopt (zijn "achtergrond" dus).
Wie quote je? Ik zie alleen maar een lege ruimte?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als de meeste mensen hier heb ik meer opleiding dan jij, ben *kuch* succesvol zakenman en ik houd van een biertje, jointje, pilletje of paddo'tje op zn tijd.
Coke en heroine blijf ik vanaf.
Wat is je punt toch, jongen?
Wellicht denken we anders over bepaalde zaken. Maar ik ben van mening dat je de mensen moet helpen om bepaalde zaken te reguleren. Alleen drugs, is dusdanig nutteloos dat de eventuele schade in zijn geheel niet opweegt tegen mogelijke voordelen. Het is slecht voor je gezondheid, voor je portemonnee en bovendien kan het je helpen in een trip of psychose terecht te komen. Als we als uitgangspunt nemen dat dit alleen voorkomt bij mensen met aanleg, die komen er dan te laat achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef hanstimmermanss het volgende:
hahaha, hieruit kan het bijna niet anders dat ie aan het trollen is. Hij is wel goed moet ik eerlijk zeggen. Ik dacht echt even dat het een ongenuanceerde moslim is.
Oei! Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als de meeste mensen hier heb ik meer opleiding dan jij, ben *kuch* succesvol zakenman en ik houd van een biertje, jointje, pilletje of paddo'tje op zn tijd.
Dat zou ik je afraden;quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef hanstimmermanss het volgende:
Trouwens, is er iemand al van plan om een fake clubcard te maken of een nep uittreksel te printen?
Je hebt gelijk, de boetes daarop zijn zwaar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou ik je afraden;
- je gaat akkoord met het beleid
- ik geloof niet zo in de gevaren van BNWregistratie, maar als je valsheid in geschrifte pleegt, ben je zuurder dan als je es een blowtje rookt.
Ik loop wel een rondje in bepaalde buurten tot de wietpas weer over isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef hanstimmermanss het volgende:
Trouwens, is er iemand al van plan om een fake clubcard te maken of een nep uittreksel te printen?
*celstraffenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de boetes daarop zijn zwaar!
Maar toch ook een grappige vorm van protest...
Voor jou lijkt het me inderdaad geen aanrader.quote:
Dat gaat natuurlijk ook.. maar ik vind de gedachte gewoon grappig dat iemand van justitie de documenten in gaat kijken en allemaal fake-namen tegenkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik loop wel een rondje in bepaalde buurten tot de wietpas weer over is
Wie quote je? je quote vaak blanco bij mij, kweet niet hoe dat komt..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me inderdaad geen aanrader.
Weet je wat het is. Drugs zijn onvoorspelbaar. Je weet nooit wat je kunt verwachten. Al ben je He-Man, het kan altijd verkeerd aflopen. Dat is dat risico gewoon niet waard. En jij als succesvol zakenman en volle underpants weet dat je een risico analyse moet maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me inderdaad geen aanrader.
Moeten ze dat eerst via de rechter af gaan dwingen, dat zal niet binnen 2 maanden lukken, het laatste restje vertrouwen wat de shop dan heeft is dan echt 100% wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook.. maar ik vind de gedachte gewoon grappig dat iemand van justitie de documenten in gaat kijken en allemaal fake-namen tegenkomt.
Zou een werkgever ook zo de humor van dat "protest" in kunnen zien, denk je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Wie quote je? je quote vaak blanco bij mij, kweet niet hoe dat komt..
Lijkt me wel een leuk idee. Ik zou het denk ik wel proberen als ik nog blowde. Maar moest helaas stoppen omdat ik psychisch nogal in de war raakte ervan. (Niet dat ik het daarom zou willen verbieden voor anderen trouwens)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Eens, ik lachtte mij direct kapot toen ik het hoorde, koekje van eigen deegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou een werkgever ook zo de humor van dat "protest" in kunnen zien, denk je?
De beste vorm van protest is wat de Maastrichtse sjops doen.
Zou je iets meer erover willen zeggen? Psychopathologie is een van mijn interesses... aja, als je wilt natuurlijk he..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk idee. Ik zou het denk ik wel proberen als ik nog blowde. Maar moest helaas stoppen omdat ik psychisch nogal in de war raakte ervan. (Niet dat ik het daarom zou willen verbieden voor anderen trouwens)
Ik ook man! En nu zit Onno te huilen dat ze de lokale gemeenschap ontwrichten... Wat een mongool is me dat zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eens, ik lachtte mij direct kapot toen ik het hoorde, koekje van eigen deeg
Ik leef niet om risico's uit te sluiten. Bovendien vind ik het interessant om meer over mijn eigen psyche te leren. Paddo's helpen daarbij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Drugs zijn onvoorspelbaar. Je weet nooit wat je kunt verwachten. Al ben je He-Man, het kan altijd verkeerd aflopen. Dat is dat risico gewoon niet waard. En jij als succesvol zakenman en volle underpants weet dat je een risico analyse moet maken.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |