Een tennisbal wordt niet gekweekt op stroom van de buren. Een tennisbal tast de hersenen niet aan. Een tennisbal is niet slecht voor je portemonnee. Een tennisbal zorgt niet voor criminaliteit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn mensen met verborgen hartproblemen die bij een potje tennis dood neervallen. Tennis verbieden!!
+1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef YazooW het volgende:
Wiet is slecht want het kan een psychose veroorzaken.
Auto rijden is slecht want je kan een ongeluk krijgen.
Sex met meisjes is slecht want je kan aids krijgen.
etc etc.
Iets verbieden omdat er een kleine kans is dat het mis gaat
Je bent gewoon te dom om in te zien dat je eigen "argumenten" tegen je gebruikt worden...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ademhalen verbieden, dan weet je zeker dat je alle soorten terrorisme uitbant.
Wat ben je weer lekker vochtig.²
Als je zo'n bal tegen je hoofd krijgt kan het wel voor hersenschade zorgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een tennisbal wordt niet gekweekt op stroom van de buren. Een tennisbal tast de hersenen niet aan. Een tennisbal is niet slecht voor je portemonnee. Een tennisbal zorgt niet voor criminaliteit.²
Dat staat niet ter discussie, dat staat vast. Dan heb je een groep mensen die dat weet, die het niet weet en een die het niet wilt weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Of dat BansheeBoy Moslim is of niet. Lijkt me vrij irrelevant.
En ik hoef niet 'de slimme jongen' tegen je uit te hangen, daarnaast ben je niet gek maar gewoon vervelend.
Ja, en vaak zie je ook dat zo'n iemand pas weet wat een psychose is als hij/zij hem zelf heeft gekregen, of dit uit zijn direct omgeving kent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
"joh, neem van mij maar aan..."![]()
![]()
Wat een argument
Die kans is groot als je een waterhoofd hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Lotrus het volgende:
[..]
Als je zo'n bal tegen je hoofd krijgt kan het wel voor hersenschade zorgen.
Jezelf als ideaal voorbeeld zeker? Je gebruikt je onderbuik gevoel om argumenten te staven en in de echte wereld werkt dat niet. Als je niet weet wat een psychose is, desondanks je het ervaart, dan ben je niet alleen psychotisch, maar dan heb je een IQ onder het vriespunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en vaak zie je ook dat zo'n iemand pas weet wat een psychose is als hij/zij hem zelf heeft gekregen, of dit uit zijn direct omgeving kent.
Veel mensen weten weinig tot niets over psychoses.²
Ik pleit voor gereguleerde kweek!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een tennisbal wordt niet gekweekt op stroom van de buren. Een tennisbal tast de hersenen niet aan. Een tennisbal is niet slecht voor je portemonnee. Een tennisbal zorgt niet voor criminaliteit.²
Hij gebruikt logical fallacies, dus ik denk ook wel dat het een troll is.. maar ik stoor me er niet aan. We verspillen uiteindelijk beide onze tijd hieraan. Zijn tijd is waarschijnlijk wel een stuk minder waardevol dan die van mezelf...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:34 schreef Life2.0 het volgende:
En na 10 jaar kneuzen trollen trapt iedereen er nog steeds in
Yep!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef YazooW het volgende:
Wiet is slecht want het kan een psychose veroorzaken.
Ja, drugs gebruiken is net zo nuttig en noodzakelijk als autorijden. Zit je nu ook aan de drugs?quote:Auto rijden is slecht want je kan een ongeluk krijgen.
Reguleren, alleen met je vrouw. En controle bij huwelijk.quote:Sex met meisjes is slecht want je kan aids krijgen.
Het is een stabiel persona die deelneemt aan een discussie, dus of dat hij nu een trol is of niet is nogmaals irrelevant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie, dat staat vast. Dan heb je een groep mensen die dat weet, die het niet weet en een die het niet wilt weten.
Wat iedereen wel weet is dat hij een slechte troll is, dus enige reactie is per definitie ongepast.
Als je niet de slimme jongen uit hoeft te hangen kun je ook gewoon niet reageren op mijn berichten, scheelt serverruimte 14.gif
Daarom ben ik voor de nodige opleiding en sturing zodat mensen die drugs niet meer willen, illegaal of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef El_Matador het volgende:
En bovendien door JOU! Jij bent -terecht- bang voor het illegale circuit.
De criminaliteit is het gevolg van het verbod, niet andersom.
hahaha, hieruit kan het bijna niet anders dat ie aan het trollen is. Hij is wel goed moet ik eerlijk zeggen. Ik dacht echt even dat het een ongenuanceerde moslim is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yep!
[..]
Ja, drugs gebruiken is net zo nuttig en noodzakelijk als autorijden. Zit je nu ook aan de drugs?
[..]
Reguleren, alleen met je vrouw. En controle bij huwelijk.²
Hebben wij het over dezelfde user?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het is een stabiel persona die deelneemt aan een discussie, dus of dat hij nu een trol is of niet is nogmaals irrelevant.
En fuck die serverruimte.
Yupquote:
Dat krijg je als oldbie, dat weet je gewoon per definitie wat wel en niet lukt op fok, pas als je zijn post buiten de context zet kom je erachter dat er geen ene fuck van klopt (zijn "achtergrond" dus).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
hahaha, hieruit kan het bijna niet anders dat ie aan het trollen is. Hij is wel goed moet ik eerlijk zeggen. Ik dacht echt even dat het een ongenuanceerde moslim is.
Net als de meeste mensen hier heb ik meer opleiding dan jij, ben *kuch* succesvol zakenman en ik houd van een biertje, jointje, pilletje of paddo'tje op zn tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor de nodige opleiding en sturing zodat mensen die drugs niet meer willen, illegaal of niet.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |