Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij gaat elk topic te ver, dus?
Daar ben jij het bewijs van, reli-junk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.²
yupquote:
Kort, maar wel duidelijk.quote:
Ga es weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.²
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.quote:
Juist de gevaarlijkste drugs zijn legaal. Alcohol, farmaceutische troep en religie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.
Lekker onschuldig als je een psychose krijgt en vervolgens een jaar of 2 op kosten van de belastingbetaler, dus ik, lekker gaat Wajongen.²
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Juist de gevaarlijkste drugs zijn legaal.
Ik heb van dichtbij mee "mogen" maken wat een alcoholverslaving is. En ik zie genoeg niet-verslaafde recreatieve alcoholgebruikers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan beginnen we bij het verbieden van religie, succes met afkicken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.²
Ik ben trots op je.quote:
En de schade die religie aanricht is nog groter, dusja. Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.²
Je moet het OM natuurlijk niet opzadelen met zaken die ze daadwerkelijk moeten gaan onderzoeken hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet, het is discriminatie door de staat, sukkels!
Jij vindt dit niet belangrijk genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je moet het OM natuurlijk niet opzadelen met zaken die ze daadwerkelijk moeten gaan onderzoeken he
Tief jij maar gewoon op nepmoslimquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet belangrijk genoeg?²
de coffeeshop voert het uit, als je een foute boete krijg stel je ook niet de staat aansprakelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Lotrus het volgende:
Dan moeten ze de staat aanklagen en niet de coffeeshop
Ja, want psychoses komen zomaar. Je moet aanleg hebben voor psychoses in de vorm van emotionele problemen en schizofreen wordt je niet zomaar... Daar is een genetische aanleg voor nodig. Grappig hoe mensen over medische zaken praten maar nog nooit een boek in hun leven hebben opengeslagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.
Lekker onschuldig als je een psychose krijgt en vervolgens een jaar of 2 op kosten van de belastingbetaler, dus ik, lekker gaat Wajongen.²
dit.. Terug naar 9fag met die loser...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Alsof hij echt moslim is, bitch please, te doorzichtig
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Alsof hij echt moslim is, bitch please, te doorzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |