Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij gaat elk topic te ver, dus?
Daar ben jij het bewijs van, reli-junk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.²
yupquote:
Kort, maar wel duidelijk.quote:
Ga es weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, maar heb voldoende slachtoffers van drugs gezien om te weten dat de kans op schade niet klein genoeg is.²
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.quote:
Juist de gevaarlijkste drugs zijn legaal. Alcohol, farmaceutische troep en religie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.
Lekker onschuldig als je een psychose krijgt en vervolgens een jaar of 2 op kosten van de belastingbetaler, dus ik, lekker gaat Wajongen.²
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Juist de gevaarlijkste drugs zijn legaal.
Ik heb van dichtbij mee "mogen" maken wat een alcoholverslaving is. En ik zie genoeg niet-verslaafde recreatieve alcoholgebruikers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan beginnen we bij het verbieden van religie, succes met afkicken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.²
Ik ben trots op je.quote:
En de schade die religie aanricht is nog groter, dusja. Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar moeten ze dus wat aan doen. Want de schade die alcohol aanricht is waarschijnlijk nog groter.²
Je moet het OM natuurlijk niet opzadelen met zaken die ze daadwerkelijk moeten gaan onderzoeken hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet, het is discriminatie door de staat, sukkels!
Jij vindt dit niet belangrijk genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je moet het OM natuurlijk niet opzadelen met zaken die ze daadwerkelijk moeten gaan onderzoeken he
Tief jij maar gewoon op nepmoslimquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet belangrijk genoeg?²
de coffeeshop voert het uit, als je een foute boete krijg stel je ook niet de staat aansprakelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Lotrus het volgende:
Dan moeten ze de staat aanklagen en niet de coffeeshop
Ja, want psychoses komen zomaar. Je moet aanleg hebben voor psychoses in de vorm van emotionele problemen en schizofreen wordt je niet zomaar... Daar is een genetische aanleg voor nodig. Grappig hoe mensen over medische zaken praten maar nog nooit een boek in hun leven hebben opengeslagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ging het voornamelijk om de zgn. onschuldige drugs. Hash en wiet.
Lekker onschuldig als je een psychose krijgt en vervolgens een jaar of 2 op kosten van de belastingbetaler, dus ik, lekker gaat Wajongen.²
dit.. Terug naar 9fag met die loser...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Alsof hij echt moslim is, bitch please, te doorzichtig
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Idealen op zich kunnen veel schade aanrichten maar ook veel moois realiseren. Het is een mes dat aan 2 kanten snijd, net als religie. Veel mensen zetten zich in voor moreel juiste zaken omdat ze gemotiveerd worden door religie. Ik persoonlijk heb er niks mee, maar ik kan erin komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
En de schade die religie aanricht is nog groter, dusja. Begin bij jezelf zou ik zeggen.
for the lulzquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?
Mensen worden dan boos op moslims.. stukje psychologie voor dummiesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wat zou het doel zijn van een blanke zolderkamernerd om constant de Islam te verdedigen?
En dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mensen worden dan boos op moslims.. stukje psychologie voor dummies
Dit is bekend. Maar vaak weet zo'n iemand helemaal niet dat hij of zij er aanleg voor heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Ja, want psychoses komen zomaar. Je moet aanleg hebben voor psychoses in de vorm van emotionele problemen en schizofreen wordt je niet zomaar... Daar is een genetische aanleg voor nodig. Grappig hoe mensen over medische zaken praten maar nog nooit een boek in hun leven hebben opengeslagen.
Dat is geen psychologie...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mensen worden dan boos op moslims.. stukje psychologie voor dummies
Als mensen zich zo zouden inzetten om drugs te legaliseren omdat zij hun motivatie verkrijgen vanuit caffeïne hadden we heel deze discussie niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Idealen op zich kunnen veel schade aanrichten maar ook veel moois realiseren. Het is een mes dat aan 2 kanten snijd, net als religie. Veel mensen zetten zich in voor moreel juiste zaken omdat ze gemotiveerd worden door religie. Ik persoonlijk heb er niks mee, maar ik kan erin komen.
Hebben we het nog over religie of over koorknaapjes?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Idealen op zich kunnen veel schade aanrichten maar ook veel moois realiseren. Het is een mes dat aan 2 kanten snijd, net als religie. Veel mensen zetten zich in voor moreel juiste zaken omdat ze gemotiveerd worden door religie. Ik persoonlijk heb er niks mee, maar ik kan erin komen.
Nee. In de huidige tijd zit er letterlijk en figuurlijk geen enkel voordeel aan religie. Er vast zelfs te beargumenteren dat dit 25k jaar terug al niet meer nuttig was, er waren toen al te veel alternatievenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Kwestie van eigen verantwoording.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is bekend. Maar vaak weet zo'n iemand helemaal niet dat hij of zij er aanleg voor heeft.²
Nee hoor, want met de coffeeshops grotendeels van de kaart daalt de wietverkoop en -consumptie in de statistiek, en dus kunnen beleidsmakers weer met mooie conclusies en rapporten komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Lotrus het volgende:
Trouwens, die wietpas.. bij een dealer kopen is goedkoper toch? Dus voor blowers en straatdealerts is het gunstig. Voor de rest van de samenleving ongunstig. Toch raar, zo'n wet.
True. Precies hetzelfde met drugs. Bij de een pakt het wel goed uit, bij de ander niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef hanstimmermanss het volgende:
[..]
Het is duidelijk, er moet gewoon een notensalade-pas komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Kwestie van eigen verantwoording.
Een notensalade eten terwijl je allergisch voor noten bent is een groot probleem maar wel je eigen schuld.
Van wat voor verantwoording kan er sprake zijn als veruit het grootste gedeelte van de mensen dit absoluut niet weet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Kwestie van eigen verantwoording.
Jouw opvatting 'gedragswetenschap' noemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elke vorm van gedragswetenschap met mensen is psychologie.
Er even vanuit gaande dat je het over mij hebt. Ja, ik ben Moslim.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
Oh heb je nu opeens wat in te brengen, doe je bestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw opvatting 'gedragswetenschap' noemen
Dan moet je het niet gebruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van wat voor verantwoording kan er sprake zijn als veruit het grootste gedeelte van de mensen dit absoluut niet weet?²
onzin, pure onzin. Mensen hebben nood aan uitlaatkleppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Enige nadeel van dit beleid, en dat baart me wel zorgen, is dat het de illegaliteit induikt. Eigenlijk zou je mensen bij hun verstand moeten brengen dat ze geen drugs moeten willen. Middels een stukje opleiding bv. Want op deze manier is het én water naar de zee dragen en vechten tegen de bierkaai.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |