SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga protesteren dan!?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef SpikedPsych het volgende:
Ayca, de reden dat ik die <insert> bshit doe is omdat ik anders een ban krijg EN vaak is het zo dat ik er geen woorden meer voor heb ( eigenlijk wel maar als ik dat post krijg ik een Perma ban )
Wie?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef SpikedPsych het volgende:
Maar ik ben weg omdat IEMAND ( diegene weet dat ik het over hem heb ) hier weer aan het posten is.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef Bilge het volgende:
Die '' is verraderlijk zG, trap er niet in, ren gauw weg!
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met jij raakt wel snel verslaafd aan dingen?
Waar heb ik dit gezegd?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.
Groep projecten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef AliceWonder het volgende:
Moet nu nog de tekst voor een presentatie voor morgenochtend leren die ik net pas binnen heb omdat mijn lieve klasgenoten (behalve eentje) er niks aan hebben gedaan.
Gelukkig telt het niet zwaar mee. Maar toch. Ik heb echt een hekel aan samenwerken. Een klasgenoot waarmee is gestopt met de studie. Nu mag ik dat in mijn eentje doen.quote:
Kan ik ook wel. Pik dingen ook wel snel op. Maar ik heb niet zo veel gelezen voor dit vak. Vandaar dat ik er weinig vanaf weet. Maar ga er het beste van proberen te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
Dingen leren is niet relevant, leren improviseren is een vaardigheid dat je heel je leven lang kan gebruiken.
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gelukkig telt het niet zwaar mee. Maar toch. Ik heb echt een hekel aan samenwerken. Een klasgenoot waarmee is gestopt met de studie. Nu mag ik dat in mijn eentje doen.
Bronwater:quote:
quote:
Şalgam:quote:
Chocolade (niet letterlijk, maar chocolade is gewoon lekker):quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
quote:
quote:
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te vroeg? Wat is dat nou weer, het is nooit te vroeg voor chocolade.
Schoolkrijtsnoep:quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocomel is echt zo verslavend he. Daarom koop ik het ook nooit.
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier zoo verslaafd aan.
quote:
Hm?quote:
Ik ben ook wel een einzelganger . Dank je wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.![]()
Einzelganger ftw.
Dit is eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
Chocolade (niet letterlijk, maar chocolade is gewoon lekker):
[..]
[..]
[..]
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Ik ben altijd een einzelganger. Mensen noemen mij daardoor ook weleens anti-sociaal. Whatever.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een einzelganger . Dank je wel.Voordeel is wel dat ik mijn askim morgen weer zie
.
Serieus? Hoe dan? Niks mis mee trouwens. Sociaal doen kan leuk zijn maar heb er niet altijd behoefte aan. Ben ook best wel introvert. Behalve bij mensen die ik goed ken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben altijd een einzelganger. Mensen noemen mij daardoor ook weleens anti-sociaal. Whatever.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Samen een hoogtepunt bereiken voelt toch veel weldadiger dan helemaal alleen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.![]()
Einzelganger ftw.
Juist niet. Als je het alleen doet weet je dat je het helemaal zelf hebt bereikt. Ik kijk bijvoorbeeld nooit af. Als ik dus een hoog cijfer haal weet ik dat ik het zelf heb bereikt. Krijg je meer voldoening door.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samen een hoogtepunt bereiken voelt toch veel weldadiger dan helemaal alleen?
Deze Patronquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
[..]
[..]
[..]
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Ik denk dat we moeten concluderen dat niks veilig is op het internet, al zouden alle servers crashen, zG herinnert alles.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Landysh het volgende:
Behalve bronwater en salgam koop, eet of drink ik de rest amper of nooit meer. Dus zo snel raak ik niet verslaafd aan dingen. Tijdelijke verslavingen? Dat wel.
Trouwens, dat je het allemaal hebt onthouden.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten concluderen dat niks veilig is op het internet, al zouden alle servers crashen, zG herinnert alles.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Mijn motto voor zG : Kleine ogen die veel zien, soms te veel.
Dat was toch alleen in het weekend?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Saaa, ik ben echt sexy.... Blijkbaar
Doe het danquote:Op donderdag 19 april 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben al door een boel mensen gevraagd om model te zijn voor verschillende shoots, model te lopen voor een show en zojuist werd ik fotogeniek genoemd
Egoboost yeah!
Heb ik ook gedaan.. Maar werd net weer gevraagdquote:
Door een amateurfotograaf die er alles aan doet om leuke modellen te krijgen voor zijn portfolio waar hij niet voor hoeft te betalen? Complimenten van mannen moet je altijd met een korreltje zout nemen, ik zeg nu niet dat je niet fotogeniek of iets in die trant bent, maar je moet je niet zo makkelijk laten verleiden door leuke woorden.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben al door een boel mensen gevraagd om model te zijn voor verschillende shoots, model te lopen voor een show en zojuist werd ik fotogeniek genoemd
Egoboost yeah!
Ik heb morgen vrehij jij lekker niehietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:29 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrehij jij lekker niehiet
Ik heb al het hele jaar vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het waren allemaal damesquote:Op donderdag 19 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Door een amateurfotograaf die er alles aan doet om leuke modellen te krijgen voor zijn portfolio waar hij niet voor hoeft te betalen? Complimenten van mannen moet je altijd met een korreltje zout nemen, ik zeg nu niet dat je niet fotogeniek of iets in die trant bent, maar je moet je niet zo makkelijk laten verleiden door leuke woorden.
Aha. Ik voel mij niet op de positie om je terug te fluiten - dus ik zal het dan ook niet doen - maar ik zou zeggen, probeer niet iets te doen wat haraam is. oké lieve Jaleesa?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het waren allemaal dames
En de meeste ervan zijn ook in bladen gepubliceerd.. Dus ehh nee sorry
Ik voelde me niet aangevallen? En ik heb m denk ik meer gesproken dan jij, dus ik weet wat zn intenties zijn..quote:Op donderdag 19 april 2012 00:33 schreef SpikedPsych het volgende:
Jaleesa, als Arcadia zo reageert heeft hij altijd een goede bedoeling. Dus moet je jezelf niet aangevallen voelen
Hijs mijn broquote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangevallen? En ik heb m denk ik meer gesproken dan jij, dus ik weet wat zn intenties zijn..
Maar hij moet er niet vanuit gaan dat hij weet hoe het in elkaar zit, aangezien hij er direct vanuit gaat dat het mannen zijn
Nogmaals, het waren geen mannen...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
ik zal je een geheim verklappen.. dat zeggen jongens alleen maar op je te smashen..
Meer spreken hoeft niet persé overeen te komen met beter kennenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangevallen? En ik heb m denk ik meer gesproken dan jij, dus ik weet wat zn intenties zijn..
Maar hij moet er niet vanuit gaan dat hij weet hoe het in elkaar zit, aangezien hij er direct vanuit gaat dat het mannen zijn
Faal faal faalquote:Op donderdag 19 april 2012 00:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
ik zal je een geheim verklappen.. dat zeggen jongens alleen maar op je te smashen..
Degene die je fotogeniek noemde en waar jij 'ja' hebt gezegd tegen een fotoshoot?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nogmaals, het waren geen mannen...
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nogmaals, het waren geen mannen...
Ik maak je er alleen bewust van hoe erg je faaltquote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Esekarisi/atsinek whatever meynn... get the hell out of my neck..
Die ken ikquote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene die je fotogeniek noemde en waar jij 'ja' hebt gezegd tegen een fotoshoot?
Ja toch, of gewoon sociaalquote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef EL_Presidente het volgende:
chicks die op meets komen zijn DTF
Ja je hebt gelijkquote:
Zien er heel goed en netjes uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:42 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh wat een lol!
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Zijn jullie hier dan niet een beetje trots op? Ik ben geen AKPci maar mijn hart gaat wel iets sneller kloppen wanneer ik die foto's zie hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Muhtesem Yüzyil op zijn NLs..
Op welke manier moet ik hier trots op zijn, dit is gewoon een formele manier om internationale handelsbetrekkingen te onderhouden, het is toch niet alsof er nu ineens een grote broederschap tussen Nederlanders en Turken zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn jullie hier dan niet een beetje trots op? Ik ben geen AKPci maar mijn hart gaat wel iets sneller kloppen wanneer ik die foto's zie hoor.
Nederland.Turkije.
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]Oruspu cucu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Bortecinemquote:
Nee, tegen degene die hij had gequote, dus presidente.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij zegt nu tegen mij
Oruspu cucu ?
Jij niet kunnen lezen?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij zegt nu tegen mij
Oruspu cucu ?
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij niet kunnen lezen?
[ afbeelding ]
Blaasontsteking?quote:
Nee, even een pauze van mn prikpil..quote:
Dat word wat lastig..quote:
Wat is het nut van anticonceptie als je geen seks hebt?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, even een pauze van mn prikpil..
quote:
Niet ongesteld wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is het nut van anticonceptie als je geen seks hebt?
Omdat ik al meer dan 3 jaar geen seks heb gehadquote:
Dude, jullie kerels zijn echt ignorant.. Anticonceptie word niet alleen gebruikt voor de seks, ook voor de regelmaat in je menstruatiecyclusquote:Op donderdag 19 april 2012 00:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wou ik net zeggen.. zogenaamd 3 jaar en zoveel maanden geen seks..![]()
BUSTED BIG TIME..![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omdat ik al meer dan 3 jaar geen seks heb gehad
tot je 21e wel jaquote:
Ik ben ignorant? Ik vraag het toch? Gooi mij niet op een hoopje met presidente...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dude, jullie kerels zijn echt ignorant.. Anticonceptie word niet alleen gebruikt voor de seks, ook voor de regelmaat in je menstruatiecyclus
Ik heb het niet over jou, maar over die andere 2quote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben ignorant? Ik vraag het toch? Gooi mij niet op een hoopje met presidente...
Ik had een keer een hele discussie met een Turkse jonge over tampon gebruik. Hij vond het niet kunnen dat moslim meisjes tampons gebruiken............. want daar zouden ze opgewonden van kunnen raken.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dude, jullie kerels zijn echt ignorant.. Anticonceptie word niet alleen gebruikt voor de seks, ook voor de regelmaat in je menstruatiecyclus
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
peder donderop met je kut animated gifs..
Ze kunnen niet verder denken dan seks.. Serieus, zoals ik zei, gewoon ignorantquote:Op donderdag 19 april 2012 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had een keer een hele discussie met een Turkse jonge over tampon gebruik. Hij vond het niet kunnen dat moslim meisjes tampons gebruiken............. want daar zouden ze opgewonden van kunnen raken.
Uhuh, grapjas.quote:
Vroeger waren die tampons toch echt groot, daar kon je ontmaagd door worden - volgens een lerares van mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had een keer een hele discussie met een Turkse jonge ove tampon gebruik. Hij vond het niet kunnen dat moslim meisjes tampons gebruiken............. want daar zouden ze opgewonden van kunnen raken.
Je kent het Nederlandse woord niet voor ignorant?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder denken dan seks.. Serieus, zoals ik zei, gewoon ignorant
R u fucking kidding me?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vind je het gek als je iets in je kut hebt dat je dan opgewonden raakt..
was het niet omdat haar maagdenvlies zou breken?![]()
Ignorant is ook een Nederlands woord.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse woord niet voor ignorant?
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse woord niet voor ignorant?
Daar ben ik het met je eens. Engels is beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jawel hoorvind het in het engels gewoon sterker overkomen
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent de omschrijving vergeten.
"El Presidente die eindelijk eens in een kut zit".
Praat of Nederlands of Engels. Beide door elkaar is taalverkrachting.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Engels is beter.
jij niet say so?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Praat of Nederlands of Engels. Beide door elkaar is taalverkrachting.
Nee.quote:
Nee man, Mostafa.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:04 schreef EL_Presidente het volgende:
Yuri_Boyka jouw zusje heet toch Dragana
Deze dusquote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent de omschrijving vergeten.
"El Presidente die eindelijk eens in een kut zit".
Zo liefquote:
Dat is correct. Alleen was ik vergeten dat het Uri Boyka is in plaats van Yuri Boyka.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef SpikedPsych het volgende:
Trouwens, heb jij je username vernoemnd naar uri boyka ?
Die gast is zo badass he. Ik dacht de hele tijd al, he waarvan ken ik die naam.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is correct. Alleen was ik vergeten dat het Uri Boyka is in plaats van Yuri Boyka.
Alsjeblief nietquote:
Ik ben zijn achterneef.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Die gast is zo badass he. Ik dacht de hele tijd al, he waarvan ken ik die naam.
Jij kan rap schrijven?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:10 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik kan rap schrijven hoorOok meer dan wat verkrachte freestyles.
Daar refereer ik ook naar.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De acteur is brits en heet Scott Adkins...
Ik stuur je mijn liedje wel op als hij klaar isquote:Op donderdag 19 april 2012 01:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij kan rap schrijven?
Dat zeiden alle vmbo-ers hier bij de buurthuis ook, ik heb volgens mij nog nooit zo erg moeten huilen en lachen om linguïstiek en spelling.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:13 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn liedje wel op als hij klaar is
Kan jij het wel ?
Toevallig kan hij wel fist pumpenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nog steeds hard lachen om deze man.
quote:
Ah, daarom kijken jullie altijd zo chagrijnigquote:Op donderdag 19 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Wij Turken slapen nooit. Wij waken met onze ogen gesloten.
Wtf salgam.. waar proeft dat naar? Waarom ken ik dit nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.
Het is een gefermenteerde drank gemaakt van bieten en rode wortelen met hete rode pepers. Een typisch streekproduct. Andere gebieden in Turkije kennen het vaak ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wtf salgam.. waar proeft dat naar? Waarom ken ik dit niet![]()
Ja, dat wel. Maar ik kan best een liter per dag op.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Salgam is best lekker, alleen niet als je teveel drinkt, man wat had ik een dorst ! ( ik had teveel gedronken en moest om de minuut naar de keuken om water te drinken )
Oh geluk!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun.
Ben echt blij ja. Ze zijn niet eens gekomen. Lekker laat uitgegaan. Heb echt een hekel aan zulke mensen.quote:
Fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 10:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik kan best een liter per dag op.![]()
Wij maken het vaak zelf trouwens.
En Turken die nog nooit salgam hebben gedronken.![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun.
Fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun hen .
Serieus ?Wat een kutstreek. Beter geeft hij je een goed cijfer voor het wachten.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nice.
Ik wacht al 45 min. op een docentzou een mondeling hebben maar hij is er niet. :l
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ben echt blij ja. Ze zijn niet eens gekomen. Lekker laat uitgegaan. Heb echt een hekel aan zulke mensen.
Is het wel. Een beetje als tursu suyu zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me niet echt lekker, waar smaakt het naar?
Oh, had het niet gemerkt.quote:
Pepers, rode bieten en iets dat zuur en pittig isquote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me niet echt lekker, waar smaakt het naar?
Ja en heb zo ook een her. dus als hij niet gauw komt ben ik weg. Hij mailt maar voor een nieuwe afspraak. Als er iets is wat ik haat dan is het wel wachtenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus ?Wat een kutstreek. Beter geeft hij je een goed cijfer voor het wachten.
Gelijk heb je. Zijn probleem dan. De examen commissie zal jou waarschijnlijk toch in je gelijk stellen als hij er moeilijk over gaat doen. Je herkansing is belangrijker. Ik heb ook een hekel aan wachten idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja en heb zo ook een her. dus als hij niet gauw komt ben ik weg. Hij mailt maar voor een nieuwe afspraak. Als er iets is wat ik haat dan is het wel wachten
Salgam zijn die witte bieten die bruin worden na het koken toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is een gefermenteerde drank gemaakt van bieten en rode wortelen met hete rode pepers. Een typisch streekproduct. Andere gebieden in Turkije kennen het vaak ook niet.
[ afbeelding ]
Niet kunnen quoten.quote:
Heb jij geen school?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Posten wanneer jij en je knuffeljood niet online zijn.
Mozilla Firefox ftw!quote:
Ik ben nu online, toch post jij nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Posten wanneer jij en je knuffeljood niet online zijn.
Ik heb lekker vrehij jij lekker niehietquote:Op donderdag 19 april 2012 11:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb jij geen school?
Je leraar zal het vast niet leuk vinden als je de hele tijd met je mobieltje zit te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik heb lekker vrehij jij lekker niehiet
Ik heb nu alleen hoorcollege en ik ben na 12 uur vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ach, jouw miniscule brein snapt de boodschap niet, is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben nu online, toch post jij nog.
Eerst was het ik kom hier niet meer terug en nu is het alleen wanneer wij er niet zijn. Koerden komen ook nooit hun woorden na, hé
![]()
![]()
Ja maar ik ben completely vrij.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen hoorcollege en ik ben na 12 uur vrij.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik ben completely vrij.
Daaaag. Ga maar lekker buitenspelen.quote:
Niet waar ik kan multitasken. Ik luister naar de presentaties van mijn lieve klasgenoten.quote:
We zullen zien of je straks nog zo stoer praat als ik zo bij je ben.quote:
Niet brutaal worden he.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daaaag. Ga maar lekker buitenspelen.
Koerden komen hun woorden niet naquote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ach, jouw miniscule brein snapt de boodschap niet, is niet mijn probleem.
Kan hij niet. Hij is aan het buitenspelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Koerden komen hun woorden niet na![]()
![]()
.
Hap dan lan! Wat is deze?
Ahw..zielig.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Ayca het volgende:
De mensen die een herkansing gaan doen werden omgeroepen, er is serieus een meisje dat anna bolen heet
Respect hebben voor ouderen he. Kus mijn hand!quote:
In de zandbak waarin ik heb geplastquote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan hij niet. Hij is aan het buitenspelen.
Jij plast regelmatig in zandbakken?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef xminator het volgende:
[..]
In de zandbak waarin ik heb geplast?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Respect hebben voor ouderen he. Kus mij hand!
Ik doe twee dingen tegelijk hequote:
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je tjoeken he.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Respect hebben voor ouderen he. Kus mijn hand!
Ja, natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij plast regelmatig in zandbakken?
Je zou al 15 minuten geleden weggaan, kom je woorden is na zegquote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef SpikedPsych het volgende:
Nouja, k ben weer weg ( nee k ga niet buitenspelen ofzo)
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je tjoeken he.Kom dan .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je plas is nog niet opgedroogd in al die jaren?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Maar dat doen kids toch altijd?''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
We doen ons bestquote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Ulaaann alweer de spijkerpic weggejaagd hier..?
Kleine kinderen pesten is eigenlijk gemeen.quote:
Kasiniyor, ablasiquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kleine kinderen pesten is eigenlijk gemeen.
don't have to. Nu er nog een Turk v.d. Tegenpartij gekomen is gaat ie wel uit zichzelf.. I hope..quote:
maar maar maaar hij begon als eerstuu ik deet niksquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is zelf nog een klein kind, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Klopt, wat is jouw bijdrage aan de maatschappij?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is zelf nog een klein kind, dus dat scheelt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Ayca het volgende:
De mensen die een herkansing gaan doen werden omgeroepen, er is serieus een meisje dat anna bolen heet
jouwquote:Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, wat is jou bijdrage aan de maatschappij?
Ik kom op voor de zwakkeren. Mijn naam betekent tenslotte beschermer van de mensheid.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maar maar maaar hij begon als eerstuu ik deet niks![]()
Maar wij zijn volwassen. Goede voorbeeld geven enz.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is zelf nog een klein kind, dus dat scheelt.
Stel maar eerst een vraag dat ergens op slaat.quote:
Die. Sorryquote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stel maar eerst een vraag dat ergens op slaat.
En je weet dat die Spiked 14-15 is, maar nog zit je elke dag hier te bekvechten met hem. Wat zegt dat over jou?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Ayca het volgende:
Ik weet niet dat spiked 14-15 is, ten tweede is het meer jennen dan bekvechtenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
En je weet dat die Spiked 14-15 is, maar nog zit je elke dag hier te bekvechten met hem. Wat zegt dat over jou?
Maak je geen zorgen. Ik heb hem onder controlequote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een man met pleetoogjes, een aparte seksuele voorkeur en een levendige fantasie.
Ik durf de straat niet meer op. Zelfs thuis voel ik mij onveilig.
Ik verbeterde alleen omdat die 5min daarvoor zelf anderen zat te verbeteren. Voor de rest let ik er niet op (tenzij het echt absurd isquote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die. Sorry. Je hebt wel gelijk trouwens.
Is hij echt 14-15?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis, zarGon wil de grootte van mijn lul wetenhij beweerde dat hij wel wist hoe groot hij was, maar hij wou dit van mij horen
Amsterdam?? Of rotterdam?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef xaban06 het volgende:
Ok, het wordt toch een Turkse toko, moet alleen nog kijken waar.
Nazar? Meram? iets anders?
Ik ook, maar ook goed te doen voor zaken? Niet dat ze op de grond moeten zitten ofzo zoals in osmanli tijdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Amsterdam?? Of rotterdam?
Niet zo veel ervaring met rotterdam, maar meram is echt
Ik hoor wel goede dingen over Ottoman Sarnic
Het zal in ieder geval beter zijn dan meramquote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook goed te doen voor zaken? Niet dat ze op de grond moeten zitten ofzo zoals in osmanli tijd
Is jouw oom een ondernemer of zoiets? De gespreksinhoud benieuwt mij ook...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:26 schreef Turquaz52 het volgende:
btw.. gul is hier..![]()
Letterlijk 3km van mij vandaan ofzo![]()
En in een aparte vergaderruimte samen met o.a. mijn oom![]()
Vet
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden UI's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Hello! Is it me you are looking forrrr? I can see it in your eyes....
Hoe duur is dat bij jullie?quote:
Ik ga gwn naar de turk. 12 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden ui's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.
In Turkije dragen alle scholieren hetzelfde uniform, om klasse-verschillen te voorkomen en het eenheidsgevoel te versterken. Als Bir-genoten, één voor allen, allen voor één, dragen wij voortaan dezelfde UI. Wegens de onpartijdigheid van onze seculiere orde is als UI géén enkele UI gekozen.
[..]![]()
[..]
Hoe duur is dat bij jullie?
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis, zarGon wil de grootte van mijn lul wetenhij beweerde dat hij wel wist hoe groot hij was, maar hij wou dit van mij horen
Sıhhatler olsun.quote:
Jaquote:
Wel een bazenpost.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden UI's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.
In Turkije dragen alle scholieren hetzelfde uniform, om klasse-verschillen te voorkomen en het eenheidsgevoel te versterken. Als Bir-genoten, één voor allen, allen voor één, dragen wij voortaan dezelfde UI. Wegens de onpartijdigheid van onze seculiere orde is als UI géén enkele UI gekozen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden UI's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.
Dankjewel. En ja, het is wel waarquote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef Julis het volgende:
[..]Niet waar.
[..]
Sıhhatler olsun..
[..]
Ja. Dit is net zoiets als het ontbreken van de pijnappelklier. Het punt waar samenwerking van geest en lichaam plaatsvindt.
.
Yalan soylemequote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dankjewel. En ja, het is wel waarWallah ik zweer
Niet slecht. Ik hoef helemaal niets te betalen omdat ik 'mijn kapper' ook knip. Af en toe schieten we uit, maar 9 van de 10 keer gaat het goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga gwn naar de turk. 12 euro.
Zie je? Toen ik nog een UI kreeg ik nooit complimenten, het werkt meteen.quote:
Molotof-cocktails al klaar, kameraad?quote:
Age of Empires 2 morgenavond?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Arcadia het volgende:
Hey Xminator, wil je later samen Dota2 spelen?
Ik vind het eigenlijk best een leuk nummerquote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik hoef helemaal niets te betalen omdat ik 'mijn kapper' ook knip. Af en toe schieten we uit, maar 9 van de 10 keer gaat het goed.![]()
[..]
Zie je? Toen ik nog een UI kreeg ik nooit complimenten, het werkt meteen.
[..]
Molotof-cocktails al klaar, kameraad?
Kapitalistist.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een leuk nummer. Maar nee, ik doe daar niet aan. Met het communisme kom je niet ver blijkt uit de geschiedenis, dus ja. Niet verstandig om daar nog heilig in te geloven, denk ik.
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Bilge het volgende:
Ik heb vandaag veel huiswerk, maar morgenavond ben ik in voor elk spel.
[..]
Kapitalistist.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef AliceWonder het volgende:
http://tinypic.com/r/25p4c4g/5
Oke zarGon abi hier is het.![]()
De t ontbreekt alleen. De file is goed maar tinypic doet raar.
Is er dan een patch o.i.d. om het online te kunnen spelen? Ik heb wel AoE3 hier liggen - inclusief online key.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
SPOILER: Inhoud postOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 15:53:44 ]
Ik lees het inderdaad iets langzamer.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]. Tof.
Het is wel duidelijker te horen bij jou, al lees je het wel langzamer op. Leuke stem!
Mijn vraag is, moeten we daar nog iets speciaal voor downloaden o.i.d.?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
AOE II is goed, maar moet ik wel eerst downloaden en zo. Vanavond eens naar kijken..
Stil jij !!!! GVD HOUD JE BEK OVER HET COMMUNISME !!!!!!! Kapitalismequote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een leuk nummer. Maar nee, ik doe daar niet aan. Met het communisme kom je niet ver blijkt uit de geschiedenis, dus ja. Niet verstandig om daar nog heilig in te geloven, denk ik.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:55 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Stil jij !!!! GVD HOUD JE BEK OVER HET COMMUNISME !!!!!!! Kapitalisme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*tothetoneindige*
Erhm... Weet ik niet (zeker). Wij (Julis, broertje van Julis en ik) hadden de vorige keer gedaan met een 'tussenprogramma', dat het onlinegedeelte regelde.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn vraag is, moeten we daar nog iets speciaal voor downloaden o.i.d.?
Oké tof, als iemand nu even die details naar mij door wilt PMenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Erhm... Weet ik niet (zeker). Wij (Julis, broertje van Julis en ik) hadden de vorige keer gedaan met een 'tussenprogramma', dat het onlinegedeelte regelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |