?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis, zarGon wil de grootte van mijn lul wetenhij beweerde dat hij wel wist hoe groot hij was, maar hij wou dit van mij horen
Amsterdam?? Of rotterdam?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef xaban06 het volgende:
Ok, het wordt toch een Turkse toko, moet alleen nog kijken waar.
Nazar? Meram? iets anders?
Ik ook, maar ook goed te doen voor zaken? Niet dat ze op de grond moeten zitten ofzo zoals in osmanli tijdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Amsterdam?? Of rotterdam?
Niet zo veel ervaring met rotterdam, maar meram is echt
Ik hoor wel goede dingen over Ottoman Sarnic
Het zal in ieder geval beter zijn dan meramquote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook goed te doen voor zaken? Niet dat ze op de grond moeten zitten ofzo zoals in osmanli tijd
Is jouw oom een ondernemer of zoiets? De gespreksinhoud benieuwt mij ook...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:26 schreef Turquaz52 het volgende:
btw.. gul is hier..![]()
Letterlijk 3km van mij vandaan ofzo![]()
En in een aparte vergaderruimte samen met o.a. mijn oom![]()
Vet
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden UI's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Hello! Is it me you are looking forrrr? I can see it in your eyes....
Hoe duur is dat bij jullie?quote:
Ik ga gwn naar de turk. 12 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden ui's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.
In Turkije dragen alle scholieren hetzelfde uniform, om klasse-verschillen te voorkomen en het eenheidsgevoel te versterken. Als Bir-genoten, één voor allen, allen voor één, dragen wij voortaan dezelfde UI. Wegens de onpartijdigheid van onze seculiere orde is als UI géén enkele UI gekozen.
[..]![]()
[..]
Hoe duur is dat bij jullie?
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis, zarGon wil de grootte van mijn lul wetenhij beweerde dat hij wel wist hoe groot hij was, maar hij wou dit van mij horen
Sıhhatler olsun.quote:
Jaquote:
Wel een bazenpost.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden UI's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.
In Turkije dragen alle scholieren hetzelfde uniform, om klasse-verschillen te voorkomen en het eenheidsgevoel te versterken. Als Bir-genoten, één voor allen, allen voor één, dragen wij voortaan dezelfde UI. Wegens de onpartijdigheid van onze seculiere orde is als UI géén enkele UI gekozen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties dreigen te ontstaan wanneer autobestuurders telefoneren en eten tijdens het rijden, omdat de aandacht verdeeld raakt over verschillende onderwerpen. Net zo leiden UI's af van onze inhoudelijke boodschap, die daardoor minder impact maken op de te indoctrineren subjecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |