Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.quote:
Ik vond het echt heerlijk. Vooral Tutti Frutti tandpasta.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is slecht voor je. Burakius, kom er maar in.
Ik vroeg hier laatst over aan m'n moeder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
Lust jij wel iets? Geen tursu, geen roggebrood, geen menthol, geen pap,...??? NIKS?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef Ayca het volgende:
Jullie zijn gek! wat is er zo lekker aan mentholik snap jullie niet, tursu vinden jullie zeker ook helemaal geweldig?!
Absoluut, ik hou niet van mint, maar wel van alles waar menthol en eucalaptus inzit. Het liefst zo geconcentreerd mogelijk.quote:
Drinken? Eten bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
Nog een keer voor Ayça.quote:
Oh, mint vind ik ook erg lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Absoluut, ik hou niet van mint, maar wel van alles waar menthol en eucalaptus inzit. Het liefst zo geconcentreerd mogelijk.
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
Ach gossie, toen was je een lieverdje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
dat ben ik, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach gossie, toen was je een lieverdje.![]()
Mooie amandelvormige ogen.
Laat maar, igrappen uitleggen is niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond het echt heerlijk. Vooral Tutti Frutti tandpasta.
Wat heeft Burakius hiermee te maken?Ik snap het niet.
Ja, gemeen was die, hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je het alsnog doet, terwijl ik zeg gevoelig te zijn..![]()
![]()
Alakaya maydonoz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[ afbeelding ]
Shalqam volgens Google.
Ahhhhhhhhhhhhhh!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |