En ijspegels van een halve meter aan het dakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
Echt waar?! Hier is bijna alles weg... Behalve in de tuin daar ligt nog wel zo'n 15cm..
De enigste misschien, maar niet de enige, nee. Hoi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Timßoektoe het volgende:
Turken op Fok!?
Dacht dat ik de enigste was
Zelfs dan was het nog onduidelijk geweest waar het in hemelsnaam over gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Hier echt een schattig gesprek net.
Opa: Erdogani ölüreceklerdide olmadi
Pa: Evet evet, hatta simdi de oldurebilirer
Oma: Oyle mi? Niye la? Yaziiiiiig.![]()
(maar dit is wel een gevalletje je had er bij moeten zijn)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De enigste misschien, maar niet de enige, nee. Hoi.
Mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ijspegels van een halve meter aan het dak.
Dat wel, maar vanwege het slechte weer is autorijden (wat mijn plan was) niet echt fijnquote:
De opa en vader van IHVK hebben het over Erdogan, dat er mensen zijn die em dood willen hebben. Oma, waarom? Da's toch zieluug.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs dan was het nog onduidelijk geweest waar het in hemelsnaam over gaat.
Oma'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
De opa en vader van IHVK hebben het over Erdogan, dat er mensen zijn die em dood willen hebben. Oma, waarom? Da's toch zieluug.
Rustig aan, je hebt net een rijbewijs. Ook al ben je vast heel ongeduldig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wel, maar vanwege het slechte weer is autorijden (wat mijn plan was) niet echt fijn.
Weet ik, ik heb net drie weken in Egypte gereden, maar dat is niet echt vergelijkbaar met hier in Nederlandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rustig aan, je hebt net een rijbewijs. Ook al ben je vast heel ongeduldig.Duurt echt een tijdje voordat je met een zeker gevoel rijdt, eerst ervaring opdoen.
Dat is nog het irritantstequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
En die kleine autootjes hier zijn zeker ook heel vervelend?
Kijk ze.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Anyways... ik ga verder met foto's kijken
Teovallig kijk ik ook foto's. Wat waren wij mooi vroeger.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Anyways... ik ga verder met foto's kijken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Teovallig kijk ik ook foto's. Wat waren wij mooi vroeger.![]()
ik wil kleine ayca zien hahaha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk nu naar familiefoto's, net foto's van Rome, foto's van kleine Ayça liggen op zolder
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Teovallig kijk ik ook foto's. Wat waren wij mooi vroeger.![]()
Ik was wel echt schattig vroegerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil kleine ayca zien hahaha.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça zit in de Turkish Hunks-topic haar ogen uit te kijken.
Trouwens, ik vind die mentholsnoepjes van Anta Flu zo lekker. Vooral als je net sambal hebt gegeten, net een oorlog tussen je smaakpapillen.
Jij hebt echt wat tegen de "quote:
Sen ağzının tadını bilmiyon.quote:
Ja! Ik ben gevoelig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar is eenplaatsen gelijk aan iemand beledigen
.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça zit in de Turkish Hunks-topic haar ogen uit te kijken.
Trouwens, ik vind die mentholsnoepjes van Anta Flu zo lekker. Vooral als je net sambal hebt gegeten, net een oorlog tussen je smaakpapillen.
ja..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen de "", hè.
Klopt. Als kind at ik tandpasta.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Menthol is heerlijk, maakt niet uit waar het inzit, cremes, tandpasta, etenswaar.
Is slecht voor jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Als kind at ik tandpasta.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Menthol is heerlijk, maakt niet uit waar het inzit, cremes, tandpasta, etenswaar.
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.quote:
Ik vond het echt heerlijk. Vooral Tutti Frutti tandpasta.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is slecht voor je. Burakius, kom er maar in.
Ik vroeg hier laatst over aan m'n moeder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
Lust jij wel iets? Geen tursu, geen roggebrood, geen menthol, geen pap,...??? NIKS?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef Ayca het volgende:
Jullie zijn gek! wat is er zo lekker aan mentholik snap jullie niet, tursu vinden jullie zeker ook helemaal geweldig?!
Absoluut, ik hou niet van mint, maar wel van alles waar menthol en eucalaptus inzit. Het liefst zo geconcentreerd mogelijk.quote:
Drinken? Eten bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
Nog een keer voor Ayça.quote:
Oh, mint vind ik ook erg lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Absoluut, ik hou niet van mint, maar wel van alles waar menthol en eucalaptus inzit. Het liefst zo geconcentreerd mogelijk.
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
Ach gossie, toen was je een lieverdje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
dat ben ik, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach gossie, toen was je een lieverdje.![]()
Mooie amandelvormige ogen.
Laat maar, igrappen uitleggen is niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond het echt heerlijk. Vooral Tutti Frutti tandpasta.
Wat heeft Burakius hiermee te maken?Ik snap het niet.
Ja, gemeen was die, hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je het alsnog doet, terwijl ik zeg gevoelig te zijn..![]()
![]()
Alakaya maydonoz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[ afbeelding ]
Shalqam volgens Google.
Ahhhhhhhhhhhhhh!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
While Şalgam suyu is commonly used to cure hangovers,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is Turkish salgam.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ealgam
Sus be!quote:
Hahaha, klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
While Şalgam suyu is commonly used to cure hangovers,
Het spijt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat maar, igrappen uitleggen is niet leuk.
Nee, ik bedoel niet het drankje. Dat wordt gemaakt van shalqam. Nederlanders noemen het knoolraapjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is Turkish salgam.
[ afbeelding ]
En bedankt, ik ga dus naar die wiki, lees dat, zie adana kebab staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is Turkish salgam.
[ afbeelding ]
Ja, man.quote:
Plaats een bestelling bij bortecinem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En bedankt, ik ga dus naar die wiki, lees dat, zie adana kebab staandus ik denk klik, wat ik dus doe, en nu heb ik trek in adana kebab
Ik ken het alleen als drank.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet het drankje. Dat wordt gemaakt van shalqam. Nederlanders noemen het knoolraapjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turnip
Ik haal knolrapen gewoon bij de Turkse groenteboer altijd.
Ze kan ons ook allemaal uitnodigen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Plaats een bestelling bij bortecinem.
Adana kebab. Hmm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En bedankt, ik ga dus naar die wiki, lees dat, zie adana kebab staandus ik denk klik, wat ik dus doe, en nu heb ik trek in adana kebab
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
While Şalgam suyu is commonly used to cure hangovers,
Dan moet je die smiley natuurlijk zelf niet gebruiken!quote:
Heeft ze ook schjapievleesj? Of pizza calamiteiten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze kan ons ook allemaal uitnodigen..
Hadi ya.quote:
Daar houd ik je aan hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen, kom maar dan maak ik Adana kebab voor jullie.
Nu moet ik even iets doen. Doei, tot dadelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen, kom maar dan maak ik Adana kebab voor jullie.
Nu moet ik even iets doen. Doei, tot dadelijk.
maar jullie zijn niet gevoeligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan moet je die smiley natuurlijk zelf niet gebruiken!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze ook schjapievleesj? Of pizza calamiteiten?
Turken hebben alles.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze ook schjapievleesj? Of pizza calamiteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |