Op de fiets was je er al geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil nu op school zitten, wil nog bij mn matties kunnen staan in de laatste pauze.En ik zou m'n neef naar die jongen brengen.
Ik probeer trouwens ook aan te komen, ik moet zo min mogelijk bewegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Rookert het volgende:
Sjaal en handschoenen, wat is het probleem echtWatje ben je..
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef maartjeh het volgende:
Hm ik ga het huishouden maar eens doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier.(Is echt leuk ja, vooral stofzuigen en ramen lappen)
Alles waar je over klaagt had je zelf kunnen voorkomen, dus verwacht geen medelijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik nu te laat kom ben ik zo de lul he.Dan kan ik vandaag maar 1 lesuur volgen, heb het eerste uur ook al over geslagen.
Ik hoef dat niet, daar heb ik jou voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
watje, jij kan dat niet he, luiii
verwacht ik ook niet, ik heb gewoon zin om te klagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alles waar je over klaagt had je zelf kunnen voorkomen, dus verwacht geen medelijden
Stofzuigen is niet erg, ramen lappen wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier.(Is echt leuk ja, vooral stofzuigen en ramen lappen)
wiggerrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet, daar heb ik jou voor
Ik kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Stofzuigen is niet erg, ramen lappen wel.![]()
Nee serieus, ik vind het huishouden doen niet erg. Want; daarna is alles lekker opgeruimd en schoon.![]()
![]()
Ik kan niet rustig op de bank zitten als er rommel ligt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet.Voel mezelf dan ook vies en durf niet normaal te lopen. Ramen lappen is geweldig.
Oh nou, mijn vriend is ook liever lui dan moe hoor. En door mij word 'ie dat nog meer. Terwijl we allebei 5 dagen in de week werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Rookert het volgende:
Wat zal je man lui worden van je Bilmi
1.58? Damnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh nou, mijn vriend is ook liever lui dan moe hoor. En door mij word 'ie dat nog meer. Terwijl we allebei 5 dagen in de week werken.Maar ik vind het niet erg. Al kan ik wel boos worden als hij niet helpt met 2-persoons dekbed in de hoes krijgen, aangezien ik 1.58 ben en dat altijd een ENORM gevecht is als ik dat in mijn eentje moet doen.
Nouen, m'n vriend is ook maar klein dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.58? Damn![]()
Ik ben ruim 1/3 meter langer
Smurfjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouen, m'n vriend is ook maar klein dus
I couldn't care less.quote:
Idd, ik heb alleen niks met lange vrouwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
I couldn't care less.Ik hoef geen lange man, alleen maar onhandig als ik hem een kusje wil geven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef 0013379 het volgende:
de turken in mn straat zijn het zout van de weg aan het schrapen
waarschijnlijk voor hun voorraadkastje?
maare hoe zit dat nou???
Het is zo, ze komen 200 wagons tekort en er rijden maar 2 treni ipv de normale 4 per uur tussen Rotterdam en Utrecht. Ik zou serieus de spits mijden, je kan zo de hele rit staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, de NS waarschuwt dat het tijdens de spits vandaag tussen Rotterdam en Utrecht bomvol zal zitten. Ik heb dus echt geen zin om straks tweeëneenhalf uur zo opgepropt te zitten.
Nee, ik moet in totaal 2,5 uur treinen. Maar mijn fucking projectgroepsgenoten wilden zo nodig vandaag van half vier tot half vijf bijeenkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is zo, ze komen 200 wagons tekort en er rijden maar 2 treni ipv de normale 4 per uur tussen Rotterdam en Utrecht. Ik zou serieus de spits mijden, je kan zo de hele rit staanEn 2,5 uur.. het is volgens mij maar half uur ofzo
Was hij zo goed? Ik hoorde dat het een moderne versie van Pocahontas was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Vanavond nog een keertje naar Avatar 3D met vrienden.Gewoon, omdat het kan.
38 minuten van Rotterdam CS naar Utrecht staat er toch echt hoor. Klote tijdstip, ook al rijdt alles normaalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik moet in totaal 2,5 uur treinen. Maar mijn fucking projectgroepsgenoten wilden zo nodig vandaag van half vier tot half vijf bijeenkomen. Ik heb mijn tas maar alvast gepakt, maar toch zal ik niet voor 5-5:30 vanuit rotterdam weg kunnen.
Ben je nog steeds niet geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was hij zo goed? Ik hoorde dat het een moderne versie van Pocahontas was.
Ik moet daarna verder naar Assen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
38 minuten van Rotterdam CS naar Utrecht staat er toch echt hoor. Klote tijdstip, ook al rijdt alles normaal
Nee, de meeste van mijn vrienden hebben hem al gezien, dus er is weinig animo voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet geweest?
Ok sterkte, die trein naar Groningen zit ALTIJD vol, echt waarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet daarna verder naar Assen.
Weet ik, slaat nergens op dat ze daar niet wat meer laten rijden. Maar als ik mazzel heb kan ik in Gouda al meteen op de goede trein stappen (vanuit DH naar Groningen) en is het nog redelijk rustig... Maar ja, ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok sterkte, die trein naar Groningen zit ALTIJD vol, echt waar
Ik denk van niet, wat wel relaxed is dat 80% van de mensen uit die trein in Utrecht eruit gaat en jij dan als eerste een plekje kan kiezen. Zolang je maar kan zitten en je muziek bij je hebt ofzo is het prima te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, slaat nergens op dat ze daar niet wat meer laten rijden. Maar als ik mazzel heb kan ik in Gouda al meteen op de goede trein stappen (vanuit DH naar Groningen) en is het nog redelijk rustig... Maar ja, ik betwijfel het.
Meestal blijf ik vanuit Rotterdam CS gewoon tot Utrecht zitten en stap ik daar over, maar ik weet in dit geval niet wat beter zou zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk van niet, wat wel relaxed is dat 80% van de mensen uit die trein in Utrecht eruit gaat en jij dan als eerste een plekje kan kiezen. Zolang je maar kan zitten en je muziek bij je hebt ofzo is het prima te doen
Ik denk gewoon alvast instappen in Gouda, scheelt welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meestal blijf ik vanuit Rotterdam CS gewoon tot Utrecht zitten en stap ik daar over, maar ik weet in dit geval niet wat beter zou zijn.
helemaal vergeten manquote:
Stoelendansquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf is dit in hemelsnaam?...![]()
Kom ik net tegen in een topic.
Je weet toch wat cacik en sutlac zijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet toch wat cacik en sutlac zijn?
Ik heb een Bosnische vriendin en ze begon gister over dat ze sutla ging eten, ik zeg ja ik ken dat en blablalba, dat heet bij ons sutlac. Ze vraagt wat zit er in? Ik zeg komkommer enzo. Zij: oh bij ons niet, het is rijstenpap. Ik: oh.. bij ons zit er ook knoflook in. Zij: dat ken ik niet.
Dus ik vertel dit aan m'n moeder ze ging helemaal dood. Je snapt wel waarom, wat ik omschreef was cacik, maar ik was die naam helemaal kwijt.
Ik was de naam cacik gwn vergeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
Ze heeft wel gelijk, dat was echt een grote faalcacik en sutlac verwisselen
En dan praat je over dat het niet nog 2 dagen goed kan gaan, je lokt het gewoon uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is wel vaak lachen bij jullie thuis.![]()
Ik zie dit nu pas. Zo, jij bent echt een randdebiel, man.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!
ok en nu op je opmerking ingaan: die Marokkaanse (mogelijk) schoffie's die mijn oma vorige week hebben berooft dan? ik moet wel zeggen turken zijn over het algemeen netter dan marokanen
Jullie lokken het uit bitchez.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
Bilmi, jij bent echt grappig, man.
Ik ben pas halverwege met m'n paper. Nog 1100 woorden te gaan.
Waar gaat je paper over?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
Bilmi, jij bent echt grappig, man.
Ik ben pas halverwege met m'n paper. Nog 1100 woorden te gaan.
Nee, gewoon op de bus gewacht en op tijd gekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef maartjeh het volgende:
Hoe was het op school Bilmi? Nog moeten fietsen?
Zo lekker eten, kipburger met satésaus ertussen.
Zei de opperbitch. Het is toch ook gewoon grappig.quote:
Die "quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zei de opperbitch. Het is toch ook gewoon grappig.
Ja, is zo gedaan, maar ik ben lui. Het gaat over een stripboekfiguur in burqa.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar gaat je paper over?1100 is niks joh
Raak je nu beledigd om een smiley?quote:
Ja, ik ben gevoelig..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Raak je nu beledigd om een smiley?
Ik zal het niet meer doen.quote:
Haha oke.. interessantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, is zo gedaan, maar ik ben lui. Het gaat over een stripboekfiguur in burqa.
[ afbeelding ]
doei gb..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.![]()
Ik ga weer.
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de bus gewacht en op tijd gekomen.
Kan echt geen vet meer eten, te veel gehad de laatste dagen. Las trouwens dat jij 158 cm bent, dat is klein voor een Nederlander. Zelfs ik ben groter.
Ik ben niet veel groter, ben 1/2 cm groter. Mijn anne en baba zijn ook klein, verschil tussen anne en baba is wel minimaal 15 cm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.
Ben je nou hollander of turk, waarom zeg je anne en baba?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.
Ja soms wel, soms was het wat minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Ik heb wel meegelezen, af en toe. Dat is ook weleens leerzaam.
Ach ja jij hebt gedaan wat je kon en zoeken het maar uit verder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:06 schreef Min-e het volgende:
Moest iets mailen naar een Turks familielid. Nadat ik niets meer hoorde heb ik ook maar even gsmst, " aldiniz mi?". Kijg niets terug. Zo duur is een smsje toch niet?
schoonouders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef griskay het volgende:
[..]
Ben je nou hollander of turk, waarom zeg je anne en baba?
Ze moet iets doorgeven aan mijn moeder die daar nu is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja jij hebt gedaan wat je kon en zoeken het maar uit verder?
Dat is sowieso een goede tip ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze moet iets doorgeven aan mijn moeder die daar nu is.
Het rotkind zit volgens mij normaal gesproken bijna de hele dag met haar tengeltjes vastgelijmd aan d'r mobieltje.![]()
Ik weet niet meer hoe dat Turkse spreekwoord ook al weer ging, iets met mumdar ofzo, strekking, zorg dat je nooit afhankelijk bent van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |