Stoelendansquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf is dit in hemelsnaam?...![]()
Kom ik net tegen in een topic.
Je weet toch wat cacik en sutlac zijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet toch wat cacik en sutlac zijn?
Ik heb een Bosnische vriendin en ze begon gister over dat ze sutla ging eten, ik zeg ja ik ken dat en blablalba, dat heet bij ons sutlac. Ze vraagt wat zit er in? Ik zeg komkommer enzo. Zij: oh bij ons niet, het is rijstenpap. Ik: oh.. bij ons zit er ook knoflook in. Zij: dat ken ik niet.
Dus ik vertel dit aan m'n moeder ze ging helemaal dood. Je snapt wel waarom, wat ik omschreef was cacik, maar ik was die naam helemaal kwijt.
Ik was de naam cacik gwn vergeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
Ze heeft wel gelijk, dat was echt een grote faalcacik en sutlac verwisselen
En dan praat je over dat het niet nog 2 dagen goed kan gaan, je lokt het gewoon uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is wel vaak lachen bij jullie thuis.![]()
Ik zie dit nu pas. Zo, jij bent echt een randdebiel, man.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!
ok en nu op je opmerking ingaan: die Marokkaanse (mogelijk) schoffie's die mijn oma vorige week hebben berooft dan? ik moet wel zeggen turken zijn over het algemeen netter dan marokanen
Jullie lokken het uit bitchez.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
Bilmi, jij bent echt grappig, man.
Ik ben pas halverwege met m'n paper. Nog 1100 woorden te gaan.
Waar gaat je paper over?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
Bilmi, jij bent echt grappig, man.
Ik ben pas halverwege met m'n paper. Nog 1100 woorden te gaan.
Nee, gewoon op de bus gewacht en op tijd gekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef maartjeh het volgende:
Hoe was het op school Bilmi? Nog moeten fietsen?
Zo lekker eten, kipburger met satésaus ertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |