Op de fiets was je er al geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil nu op school zitten, wil nog bij mn matties kunnen staan in de laatste pauze.En ik zou m'n neef naar die jongen brengen.
Ik probeer trouwens ook aan te komen, ik moet zo min mogelijk bewegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Rookert het volgende:
Sjaal en handschoenen, wat is het probleem echtWatje ben je..
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef maartjeh het volgende:
Hm ik ga het huishouden maar eens doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier.(Is echt leuk ja, vooral stofzuigen en ramen lappen)
Alles waar je over klaagt had je zelf kunnen voorkomen, dus verwacht geen medelijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik nu te laat kom ben ik zo de lul he.Dan kan ik vandaag maar 1 lesuur volgen, heb het eerste uur ook al over geslagen.
Ik hoef dat niet, daar heb ik jou voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
watje, jij kan dat niet he, luiii
verwacht ik ook niet, ik heb gewoon zin om te klagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alles waar je over klaagt had je zelf kunnen voorkomen, dus verwacht geen medelijden
Stofzuigen is niet erg, ramen lappen wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier.(Is echt leuk ja, vooral stofzuigen en ramen lappen)
wiggerrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet, daar heb ik jou voor
Ik kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Stofzuigen is niet erg, ramen lappen wel.![]()
Nee serieus, ik vind het huishouden doen niet erg. Want; daarna is alles lekker opgeruimd en schoon.![]()
![]()
Ik kan niet rustig op de bank zitten als er rommel ligt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet.Voel mezelf dan ook vies en durf niet normaal te lopen. Ramen lappen is geweldig.
Oh nou, mijn vriend is ook liever lui dan moe hoor. En door mij word 'ie dat nog meer. Terwijl we allebei 5 dagen in de week werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Rookert het volgende:
Wat zal je man lui worden van je Bilmi
1.58? Damnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh nou, mijn vriend is ook liever lui dan moe hoor. En door mij word 'ie dat nog meer. Terwijl we allebei 5 dagen in de week werken.Maar ik vind het niet erg. Al kan ik wel boos worden als hij niet helpt met 2-persoons dekbed in de hoes krijgen, aangezien ik 1.58 ben en dat altijd een ENORM gevecht is als ik dat in mijn eentje moet doen.
Nouen, m'n vriend is ook maar klein dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.58? Damn![]()
Ik ben ruim 1/3 meter langer
Smurfjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouen, m'n vriend is ook maar klein dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |