Die "quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zei de opperbitch. Het is toch ook gewoon grappig.
Ja, is zo gedaan, maar ik ben lui. Het gaat over een stripboekfiguur in burqa.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar gaat je paper over?1100 is niks joh
Raak je nu beledigd om een smiley?quote:
Ja, ik ben gevoelig..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Raak je nu beledigd om een smiley?
Ik zal het niet meer doen.quote:
Haha oke.. interessantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, is zo gedaan, maar ik ben lui. Het gaat over een stripboekfiguur in burqa.
[ afbeelding ]
doei gb..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.![]()
Ik ga weer.
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de bus gewacht en op tijd gekomen.
Kan echt geen vet meer eten, te veel gehad de laatste dagen. Las trouwens dat jij 158 cm bent, dat is klein voor een Nederlander. Zelfs ik ben groter.
Ik ben niet veel groter, ben 1/2 cm groter. Mijn anne en baba zijn ook klein, verschil tussen anne en baba is wel minimaal 15 cm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.
Ben je nou hollander of turk, waarom zeg je anne en baba?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.
Ja soms wel, soms was het wat minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Ik heb wel meegelezen, af en toe. Dat is ook weleens leerzaam.
Ach ja jij hebt gedaan wat je kon en zoeken het maar uit verder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:06 schreef Min-e het volgende:
Moest iets mailen naar een Turks familielid. Nadat ik niets meer hoorde heb ik ook maar even gsmst, " aldiniz mi?". Kijg niets terug. Zo duur is een smsje toch niet?
schoonouders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef griskay het volgende:
[..]
Ben je nou hollander of turk, waarom zeg je anne en baba?
Ze moet iets doorgeven aan mijn moeder die daar nu is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja jij hebt gedaan wat je kon en zoeken het maar uit verder?
Dat is sowieso een goede tip ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze moet iets doorgeven aan mijn moeder die daar nu is.
Het rotkind zit volgens mij normaal gesproken bijna de hele dag met haar tengeltjes vastgelijmd aan d'r mobieltje.![]()
Ik weet niet meer hoe dat Turkse spreekwoord ook al weer ging, iets met mumdar ofzo, strekking, zorg dat je nooit afhankelijk bent van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |