quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik had de OP net gekopieerd, gereed om het nieuwe topic te openen, dus wilde ik de kopie niet verspillen.quote:
Volgens mij houdt tms moeder hem voor de gekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zit er ook geen kip in tavuk gogusu hoor.
Bedankt, ik gebruik nu een nieuwe browser waar ik hem niet in mijn bookmarks heb staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had de OP net gekopieerd, gereed om het nieuwe topic te openen, dus wilde ik de kopie niet verspillen.
Volgens mij ook. Misschien is ze van plan om tovuk gogusu te maken en is ze gewoon bang dat hij alles opeet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij houdt tms moeder hem voor de gek
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde! Beat that!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij houdt tms moeder hem voor de gek
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tavukg%C3%B6%C4%9Fs%C3%BCquote:Tavukgöğsü, süt, şeker, pirinç unu ve tavuğun göğüs etiyle yapılan hafif tatlı.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tavuk_g%C3%B6%C4%9Fs%C3%BCquote:Tavuk göğsü (Turkish: tavuk göğsü, "chicken breast") is a Turkish dessert pudding made with chicken and milk.
Geloof me, er zit echttt geen kip in tavuk gogusu. Ik heb het zo vaak gegeten en gezien hoe het werd gemaakt (op tv), er zit echt geen kip in. Sowieso vraag ik me af hoe je kip in een pudding zou moeten verwerken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde! Beat that!![]()
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tavukg%C3%B6%C4%9Fs%C3%BC
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tavuk_g%C3%B6%C4%9Fs%C3%BC
Jij steeds met je ''dat-zul-je-vast-hier-of-daar-ook-kunnen-vinden''-posts.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je ook in Italië vinden en het is dichterbij![]()
Italiaiaiaiiaiaia
Ik moet een beetje tegengas geven, anders wordt dit een Turkentopic ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij steeds met je ''dat-zul-je-vast-hier-of-daar-ook-kunnen-vinden''-posts.
Misschien wordt het per streek anders gemaakt. Geen idee. Lijkt me sterk dat de Turkse Wiki het fout heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geloof me, er zit echttt geen kip in tavuk gogusu. Ik heb het zo vaak gegeten en gezien hoe het werd gemaakt (op tv), er zit echt geen kip in. Sowieso vraag ik me af hoe je kip in een pudding zou moeten verwerken?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Misschien is ze van plan om tovuk gogusu te maken en is ze gewoon bang dat hij alles opeet.
De Turkse recepten op internet hebben ook geen kipfilet als ingredient, en ik heb nog nooit iemand tavuk gogusu met kipfilet zien maken. Het heet ook eigenlijk 'yalanci tavuk gogusu', omdat het op kipfilet lijkt maar er dus geen kipfilet inzit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien wordt het per streek anders gemaakt. Geen idee. Lijkt me sterk dat de Turkse Wiki het fout heeft.
Kippenborst in zeer kleine stukjes gehakt, zegt mijn moeder.
Wij dissen jouw moeder niet, wij laten jou inzien hoe jouw moeder jou disst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, niet mijn moeder lopen dissen! Anders vertoon ik me hier nooit meer.
Iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij dissen jouw moeder niet, wij laten jou inzien hoe jouw moeder jou disst.
Nee want dan zouden wij geen echte Turken zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Kunnen jullie het ooit ergens over eens zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Kunnen jullie het ooit ergens over eens zijn?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee want dan zouden wij geen echte Turken zijn.
Volgens mij zijn jullie het alleen eens als jullie een gemeenschappelijke vijand hebben.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn jullie het alleen eens als jullie een gemeenschappelijke vijand hebben.
AryaMehr, waar ben je.
Ik zeg alleen maar dingen die waar zijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt echt. Turken zijn het nooit met elkaar eens maar komen wel altijd voor elkaar op enzo.
Echt zo een zin waar je ver mee komt in het leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Dat komt door deze zin: ''Türkün Türkten baska dostu yoktur!''
Vertaling: Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt zo een zin waar je ver mee komt in het leven.
Zit er ook een kern van waarheid in een zin als 'Een Nederland heeft geen andere vriend dan een Nederlander' ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Je moet het niet letterlijk nemen natuurlijk. Maar houdt het wel altijd in je achterhoofd, er zit een kern van waarheid in.
Nee, want Nederlanders haten elkaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zit er ook een kern van waarheid in een zin als 'Een Nederland heeft geen andere vriend dan een Nederlander' ?
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zit er ook een kern van waarheid in een zin als 'Een Nederland heeft geen andere vriend dan een Nederlander' ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Umutların bittiği anda Türk'ün kudreti başlar!
'en nu ga ik weg'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Op jou is meer de zin 'Kijk mij eens een niet-nationalistische en goed geïntegreerde Turk zijn' van toepassing.
Lukt je toch niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet ik dan maar de gemeenschappelijke vijand spelen?
Wacht maar tot mijn ware aard komt bovendrijven. Dan piep je wel anders!quote:
Zo schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn ware aard komt bovendrijven. Dan piep je wel anders!
*duivelse lach*
Nouquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouhet kan toch dat iemand aan het kotsen is en dat je denkt gatver
maar toch.. schattig op een rare manier
? niet?
Ja precies!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Als mijn broertje aan het kosten is, is het naast goor natuurlijk ook schattig. Omdat hij op dat moment hulp nodig heeft.
Dan kan ik de grote broer uithangen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Is goed, maar dan moet je er wel wat mee doen!
Diep.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verslaafd aan labello, hoe diep is de consumptiemaatschappij gezonken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |