Ja, natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij plast regelmatig in zandbakken?
Je zou al 15 minuten geleden weggaan, kom je woorden is na zegquote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef SpikedPsych het volgende:
Nouja, k ben weer weg ( nee k ga niet buitenspelen ofzo)
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je tjoeken he.Kom dan .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je plas is nog niet opgedroogd in al die jaren?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Maar dat doen kids toch altijd?''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
We doen ons bestquote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Ulaaann alweer de spijkerpic weggejaagd hier..?
Kleine kinderen pesten is eigenlijk gemeen.quote:
Kasiniyor, ablasiquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kleine kinderen pesten is eigenlijk gemeen.
don't have to. Nu er nog een Turk v.d. Tegenpartij gekomen is gaat ie wel uit zichzelf.. I hope..quote:
maar maar maaar hij begon als eerstuu ik deet niksquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is zelf nog een klein kind, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Klopt, wat is jouw bijdrage aan de maatschappij?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is zelf nog een klein kind, dus dat scheelt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Ayca het volgende:
De mensen die een herkansing gaan doen werden omgeroepen, er is serieus een meisje dat anna bolen heet
jouwquote:Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, wat is jou bijdrage aan de maatschappij?
Ik kom op voor de zwakkeren. Mijn naam betekent tenslotte beschermer van de mensheid.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maar maar maaar hij begon als eerstuu ik deet niks![]()
Maar wij zijn volwassen. Goede voorbeeld geven enz.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is zelf nog een klein kind, dus dat scheelt.
Stel maar eerst een vraag dat ergens op slaat.quote:
Die. Sorryquote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stel maar eerst een vraag dat ergens op slaat.
En je weet dat die Spiked 14-15 is, maar nog zit je elke dag hier te bekvechten met hem. Wat zegt dat over jou?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Ayca het volgende:
De mensen die een herkansing gaan doen werden omgeroepen, er is serieus een meisje dat anna bolen heet
Ik weet niet dat spiked 14-15 is, ten tweede is het meer jennen dan bekvechtenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
En je weet dat die Spiked 14-15 is, maar nog zit je elke dag hier te bekvechten met hem. Wat zegt dat over jou?
Maak je geen zorgen. Ik heb hem onder controlequote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een man met pleetoogjes, een aparte seksuele voorkeur en een levendige fantasie.
Ik durf de straat niet meer op. Zelfs thuis voel ik mij onveilig.
Ik verbeterde alleen omdat die 5min daarvoor zelf anderen zat te verbeteren. Voor de rest let ik er niet op (tenzij het echt absurd isquote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die. Sorry. Je hebt wel gelijk trouwens.
Is hij echt 14-15?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |