Ik ben nu online, toch post jij nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Posten wanneer jij en je knuffeljood niet online zijn.
Ik heb lekker vrehij jij lekker niehietquote:Op donderdag 19 april 2012 11:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb jij geen school?
Je leraar zal het vast niet leuk vinden als je de hele tijd met je mobieltje zit te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik heb lekker vrehij jij lekker niehiet
Ik heb nu alleen hoorcollege en ik ben na 12 uur vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ach, jouw miniscule brein snapt de boodschap niet, is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben nu online, toch post jij nog.
Eerst was het ik kom hier niet meer terug en nu is het alleen wanneer wij er niet zijn. Koerden komen ook nooit hun woorden na, hé
![]()
![]()
Ja maar ik ben completely vrij.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen hoorcollege en ik ben na 12 uur vrij.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik ben completely vrij.
Daaaag. Ga maar lekker buitenspelen.quote:
Niet waar ik kan multitasken. Ik luister naar de presentaties van mijn lieve klasgenoten.quote:
We zullen zien of je straks nog zo stoer praat als ik zo bij je ben.quote:
Niet brutaal worden he.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daaaag. Ga maar lekker buitenspelen.
Koerden komen hun woorden niet naquote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ach, jouw miniscule brein snapt de boodschap niet, is niet mijn probleem.
Kan hij niet. Hij is aan het buitenspelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Koerden komen hun woorden niet na![]()
![]()
.
Hap dan lan! Wat is deze?
Ahw..zielig.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Ayca het volgende:
De mensen die een herkansing gaan doen werden omgeroepen, er is serieus een meisje dat anna bolen heet
Respect hebben voor ouderen he. Kus mijn hand!quote:
In de zandbak waarin ik heb geplastquote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan hij niet. Hij is aan het buitenspelen.
Jij plast regelmatig in zandbakken?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef xminator het volgende:
[..]
In de zandbak waarin ik heb geplast?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Respect hebben voor ouderen he. Kus mij hand!
Ik doe twee dingen tegelijk hequote:
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je tjoeken he.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Respect hebben voor ouderen he. Kus mijn hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |