Ja, dat wel. Maar ik kan best een liter per dag op.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Salgam is best lekker, alleen niet als je teveel drinkt, man wat had ik een dorst ! ( ik had teveel gedronken en moest om de minuut naar de keuken om water te drinken )
Oh geluk!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun.
Ben echt blij ja. Ze zijn niet eens gekomen. Lekker laat uitgegaan. Heb echt een hekel aan zulke mensen.quote:
Fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 10:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik kan best een liter per dag op.![]()
Wij maken het vaak zelf trouwens.
En Turken die nog nooit salgam hebben gedronken.![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun.
Fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun hen .
Serieus ?Wat een kutstreek. Beter geeft hij je een goed cijfer voor het wachten.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nice.
Ik wacht al 45 min. op een docentzou een mondeling hebben maar hij is er niet. :l
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ben echt blij ja. Ze zijn niet eens gekomen. Lekker laat uitgegaan. Heb echt een hekel aan zulke mensen.
Is het wel. Een beetje als tursu suyu zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me niet echt lekker, waar smaakt het naar?
Oh, had het niet gemerkt.quote:
Pepers, rode bieten en iets dat zuur en pittig isquote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me niet echt lekker, waar smaakt het naar?
Ja en heb zo ook een her. dus als hij niet gauw komt ben ik weg. Hij mailt maar voor een nieuwe afspraak. Als er iets is wat ik haat dan is het wel wachtenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus ?Wat een kutstreek. Beter geeft hij je een goed cijfer voor het wachten.
Gelijk heb je. Zijn probleem dan. De examen commissie zal jou waarschijnlijk toch in je gelijk stellen als hij er moeilijk over gaat doen. Je herkansing is belangrijker. Ik heb ook een hekel aan wachten idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja en heb zo ook een her. dus als hij niet gauw komt ben ik weg. Hij mailt maar voor een nieuwe afspraak. Als er iets is wat ik haat dan is het wel wachten
Salgam zijn die witte bieten die bruin worden na het koken toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is een gefermenteerde drank gemaakt van bieten en rode wortelen met hete rode pepers. Een typisch streekproduct. Andere gebieden in Turkije kennen het vaak ook niet.
[ afbeelding ]
Niet kunnen quoten.quote:
Heb jij geen school?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Posten wanneer jij en je knuffeljood niet online zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |