Ik ben zijn achterneef.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Die gast is zo badass he. Ik dacht de hele tijd al, he waarvan ken ik die naam.
Jij kan rap schrijven?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:10 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik kan rap schrijven hoorOok meer dan wat verkrachte freestyles.
Daar refereer ik ook naar.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De acteur is brits en heet Scott Adkins...
Ik stuur je mijn liedje wel op als hij klaar isquote:Op donderdag 19 april 2012 01:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij kan rap schrijven?
Dat zeiden alle vmbo-ers hier bij de buurthuis ook, ik heb volgens mij nog nooit zo erg moeten huilen en lachen om linguïstiek en spelling.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:13 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn liedje wel op als hij klaar is
Kan jij het wel ?
Toevallig kan hij wel fist pumpenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nog steeds hard lachen om deze man.
quote:
Ah, daarom kijken jullie altijd zo chagrijnigquote:Op donderdag 19 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Wij Turken slapen nooit. Wij waken met onze ogen gesloten.
Wtf salgam.. waar proeft dat naar? Waarom ken ik dit nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.
Het is een gefermenteerde drank gemaakt van bieten en rode wortelen met hete rode pepers. Een typisch streekproduct. Andere gebieden in Turkije kennen het vaak ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wtf salgam.. waar proeft dat naar? Waarom ken ik dit niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |