SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga protesteren dan!?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef SpikedPsych het volgende:
Ayca, de reden dat ik die <insert> bshit doe is omdat ik anders een ban krijg EN vaak is het zo dat ik er geen woorden meer voor heb ( eigenlijk wel maar als ik dat post krijg ik een Perma ban )
Wie?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef SpikedPsych het volgende:
Maar ik ben weg omdat IEMAND ( diegene weet dat ik het over hem heb ) hier weer aan het posten is.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef Bilge het volgende:
Die '' is verraderlijk zG, trap er niet in, ren gauw weg!
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met jij raakt wel snel verslaafd aan dingen?
Waar heb ik dit gezegd?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.
Groep projecten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef AliceWonder het volgende:
Moet nu nog de tekst voor een presentatie voor morgenochtend leren die ik net pas binnen heb omdat mijn lieve klasgenoten (behalve eentje) er niks aan hebben gedaan.
Gelukkig telt het niet zwaar mee. Maar toch. Ik heb echt een hekel aan samenwerken. Een klasgenoot waarmee is gestopt met de studie. Nu mag ik dat in mijn eentje doen.quote:
Kan ik ook wel. Pik dingen ook wel snel op. Maar ik heb niet zo veel gelezen voor dit vak. Vandaar dat ik er weinig vanaf weet. Maar ga er het beste van proberen te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
Dingen leren is niet relevant, leren improviseren is een vaardigheid dat je heel je leven lang kan gebruiken.
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gelukkig telt het niet zwaar mee. Maar toch. Ik heb echt een hekel aan samenwerken. Een klasgenoot waarmee is gestopt met de studie. Nu mag ik dat in mijn eentje doen.
Bronwater:quote:
quote:
Şalgam:quote:
Chocolade (niet letterlijk, maar chocolade is gewoon lekker):quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
quote:
quote:
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te vroeg? Wat is dat nou weer, het is nooit te vroeg voor chocolade.
Schoolkrijtsnoep:quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocomel is echt zo verslavend he. Daarom koop ik het ook nooit.
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier zoo verslaafd aan.
quote:
Hm?quote:
Ik ben ook wel een einzelganger . Dank je wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.![]()
Einzelganger ftw.
Dit is eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
Chocolade (niet letterlijk, maar chocolade is gewoon lekker):
[..]
[..]
[..]
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Ik ben altijd een einzelganger. Mensen noemen mij daardoor ook weleens anti-sociaal. Whatever.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een einzelganger . Dank je wel.Voordeel is wel dat ik mijn askim morgen weer zie
.
Serieus? Hoe dan? Niks mis mee trouwens. Sociaal doen kan leuk zijn maar heb er niet altijd behoefte aan. Ben ook best wel introvert. Behalve bij mensen die ik goed ken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben altijd een einzelganger. Mensen noemen mij daardoor ook weleens anti-sociaal. Whatever.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Samen een hoogtepunt bereiken voelt toch veel weldadiger dan helemaal alleen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.![]()
Einzelganger ftw.
Juist niet. Als je het alleen doet weet je dat je het helemaal zelf hebt bereikt. Ik kijk bijvoorbeeld nooit af. Als ik dus een hoog cijfer haal weet ik dat ik het zelf heb bereikt. Krijg je meer voldoening door.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samen een hoogtepunt bereiken voelt toch veel weldadiger dan helemaal alleen?
Deze Patronquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
[..]
[..]
[..]
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Ik denk dat we moeten concluderen dat niks veilig is op het internet, al zouden alle servers crashen, zG herinnert alles.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Landysh het volgende:
Behalve bronwater en salgam koop, eet of drink ik de rest amper of nooit meer. Dus zo snel raak ik niet verslaafd aan dingen. Tijdelijke verslavingen? Dat wel.
Trouwens, dat je het allemaal hebt onthouden.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten concluderen dat niks veilig is op het internet, al zouden alle servers crashen, zG herinnert alles.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Mijn motto voor zG : Kleine ogen die veel zien, soms te veel.
Dat was toch alleen in het weekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |