Dit is eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
Chocolade (niet letterlijk, maar chocolade is gewoon lekker):
[..]
[..]
[..]
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Ik ben altijd een einzelganger. Mensen noemen mij daardoor ook weleens anti-sociaal. Whatever.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een einzelganger . Dank je wel.Voordeel is wel dat ik mijn askim morgen weer zie
.
Serieus? Hoe dan? Niks mis mee trouwens. Sociaal doen kan leuk zijn maar heb er niet altijd behoefte aan. Ben ook best wel introvert. Behalve bij mensen die ik goed ken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben altijd een einzelganger. Mensen noemen mij daardoor ook weleens anti-sociaal. Whatever.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tevens ook een topic geopend met de volgende TT: Turken op Fok! (285) Zijn verslaafd aan chocolade. Hoeft niet veel te zeggen, maar je bent in ieder geval pro-chocolade.
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Geen letterlijke quote(s) van pop-tarts, maar ik herinner de gesprekken erover nog. Ik weet dat je ze lekker vindt.
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Samen een hoogtepunt bereiken voelt toch veel weldadiger dan helemaal alleen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat samenwerken ook. Ik haat alles samen doen. Maar succes morgen.![]()
Einzelganger ftw.
Juist niet. Als je het alleen doet weet je dat je het helemaal zelf hebt bereikt. Ik kijk bijvoorbeeld nooit af. Als ik dus een hoog cijfer haal weet ik dat ik het zelf heb bereikt. Krijg je meer voldoening door.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samen een hoogtepunt bereiken voelt toch veel weldadiger dan helemaal alleen?
Deze Patronquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater:
[..]
[..]
Şalgam:
[..]
[..]
[..]
[..]
Chocomel:
[..]
Schoolkrijtsnoep:
[..]
Labello:
[..]
[..]
Hm?
Ik denk dat we moeten concluderen dat niks veilig is op het internet, al zouden alle servers crashen, zG herinnert alles.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Landysh het volgende:
Behalve bronwater en salgam koop, eet of drink ik de rest amper of nooit meer. Dus zo snel raak ik niet verslaafd aan dingen. Tijdelijke verslavingen? Dat wel.
Trouwens, dat je het allemaal hebt onthouden.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten concluderen dat niks veilig is op het internet, al zouden alle servers crashen, zG herinnert alles.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Mijn motto voor zG : Kleine ogen die veel zien, soms te veel.
Dat was toch alleen in het weekend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |