quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het klinkt soms wel raar, maar zijn muziek heeft wel wat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van Murat Kekilli?
Ik vind hem en Kirac een van de beste Turkse artiesten van deze tijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het klinkt soms wel raar, maar zijn muziek heeft wel wat.
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van Murat Kekilli?
Kirac.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind hem en Kirac een van de beste Turkse artiesten van deze tijd.
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
Dit liedje werd toch bijna verboden omdat iedereen aan de zelfmoord ging ofzo?
Arme jongen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
Mijn tanden doen pijn door chocolade.
Hoi,
Ja het staat ook in het youtube filmpje, je kan toch wel Duits als Limburger.quote:
Tatlises?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:
Heb je ook nog serieuze oudere Turkse mannen die muziek maken? Mannen als Tatlisi?
Tatlises.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:
Heb je ook nog serieuze oudere Turkse mannen die muziek maken? Mannen als Tatlisi?
Ik kan geen Duits.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het staat ook in het youtube filmpje, je kan toch wel Duits als Limburger.![]()
Salina Salina is wel tof.
Ik poets mijn tanden twee keer per dag, ik gebruik tandenstokers en Listerine (zonder alcohol!) en een tongschraper.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als je goed poetst komt alles goed.
Hij is een kiro en zijn liedjes zijn stom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vind Tatlises toch wel één van de beste Turkse zangers.
Haha, wat vind je van dit nummer Bortecinem:quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is een kiro en zijn liedjes zijn stom.
Er zijn wel veel oldskool zangers die nog actief zijn toch, zoals Orhan Gencebay, Müslüm Gürses en zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tatlises.![]()
![]()
Ehm je hebt volkszangers als Arif Sag die nog muziek maken. Voor de rest zijn er volgens mij niet zoveel 'nieuwe' oude zangers.
Ja, over zijn privéleven weet ik nauwelijks iets, maar ik vind zijn muziek niet verkeerd. Maar hij is toch nog erg populair in Turkije, of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef IHVK het volgende:
Tatlises is echt een clown hoor Arya, zijn persoonlijk leven is een freak show, en hij kan zich nooit beheersen.
Misschien maakt hij wel leuke muziek, maar dat is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |