quote:- En iedere vatanda‰ˆ¼ die ik vergeten ben,.
Het klinkt soms wel raar, maar zijn muziek heeft wel wat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van Murat Kekilli?
Ik vind hem en Kirac een van de beste Turkse artiesten van deze tijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het klinkt soms wel raar, maar zijn muziek heeft wel wat.
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van Murat Kekilli?
Kirac.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind hem en Kirac een van de beste Turkse artiesten van deze tijd.
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
Dit liedje werd toch bijna verboden omdat iedereen aan de zelfmoord ging ofzo?
Arme jongen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
Mijn tanden doen pijn door chocolade.
Hoi,
Ja het staat ook in het youtube filmpje, je kan toch wel Duits als Limburger.quote:
Tatlises?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:
Heb je ook nog serieuze oudere Turkse mannen die muziek maken? Mannen als Tatlisi?
Tatlises.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:
Heb je ook nog serieuze oudere Turkse mannen die muziek maken? Mannen als Tatlisi?
Ik kan geen Duits.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het staat ook in het youtube filmpje, je kan toch wel Duits als Limburger.![]()
Salina Salina is wel tof.
Ik poets mijn tanden twee keer per dag, ik gebruik tandenstokers en Listerine (zonder alcohol!) en een tongschraper.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als je goed poetst komt alles goed.
Hij is een kiro en zijn liedjes zijn stom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vind Tatlises toch wel n van de beste Turkse zangers.
Haha, wat vind je van dit nummer Bortecinem:quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is een kiro en zijn liedjes zijn stom.
Er zijn wel veel oldskool zangers die nog actief zijn toch, zoals Orhan Gencebay, Mslm Grses en zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tatlises.![]()
![]()
Ehm je hebt volkszangers als Arif Sag die nog muziek maken. Voor de rest zijn er volgens mij niet zoveel 'nieuwe' oude zangers.
Ja, over zijn privleven weet ik nauwelijks iets, maar ik vind zijn muziek niet verkeerd. Maar hij is toch nog erg populair in Turkije, of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef IHVK het volgende:
Tatlises is echt een clown hoor Arya, zijn persoonlijk leven is een freak show, en hij kan zich nooit beheersen.
Misschien maakt hij wel leuke muziek, maar dat is wat anders.
Ja, dat was echt erg.quote:
Ook gewoon iets persoonlijks wat er totaal niets mee te maken heeft er bijhalen op nationale live TV.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt erg.Die man is echt een klootviool, met z'n grootheidswaanzin. En zo denigrerend tegenover vrouwen.
LOL.quote:
Oh ja, damn. Hoe kon ik die vergeten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Er zijn wel veel oldskool zangers die nog actief zijn toch, zoals Orhan Gencebay, Mslm Grses en zo.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, wat vind je van dit nummer Bortecinem:
En dat allemaal om zo'n belachelijke reden. Maar goed, Arabische Koerden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook gewoon iets persoonlijks wat er totaal niets mee te maken heeft er bijhalen op nationale live TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En dat allemaal om zo'n belachelijke reden. Maar goed, Arabische Koerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En dat allemaal om zo'n belachelijke reden. Maar goed, Arabische Koerden.Ik dacht vroeger altijd dat hij alleen Koerd was. Blijkt dat zijn papa een Arab is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tennenkrommend gewoon.quote:
En dat kan dus echt niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef Rookert het volgende:
Staat ie niet eens centraal? Turken gaan de mocro's achterna
Mooi lied.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, wat vind je van dit nummer Bortecinem:
Waarom zou hij. Marokkanen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Marokkanentopic zet je nooit centraal he?
Kende het nummer niet, maar inderdaad prachtig! Vooral de instrumentals!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mooi lied.
Ik luisterde een tijd lang alleen dit nummer:
Het zingen begint pas na drie minuten, of zo. Maar het is echt prachtig, ook al weet ik niet waar het over gaat.
Hm, niemand heeft mij ooit gevraagd dat te doen en het is een rustig topic dus misschien trekt het meer aandacht als hij bovenaan staat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Marokkanentopic zet je nooit centraal he?
Hehe, dat hebben mooie vrouwen wel vaker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Haifa. Ook mooi, maar zingen kan ze echt niet.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kende het nummer niet, maar inderdaad prachtig! Vooral de instrumentals!
Gileteer muziek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit was wel een grootheid in Turkije: Zeki Mren. R.I.P.
Deze was/is ook zeer geliefd, maar hij maakt andere muziek (arabesque)...
Inderdaad. Moeilijk te overtreffen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tegen dit nummer kunnen natuurlijk weinig tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |