Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:01 schreef Rookert het volgende:
Hoe zit het met je streefgewicht, kan je al bikini aan?
Neequote:Op maandag 5 juli 2010 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Wil je dat ik boulimia krijg ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:10 schreef Bortecinem het volgende:
Te laat.
Btw, er vliegen steeds twee vliegen boven mijn hoofd.Echt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze houden van je![]()
De vader van de vriend van mijn zus (volg je het nog?) Heet ook wolfgangquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Bortecinem het volgende:
[coolstorybro]
Toen ik op de basisschool zat hadden we een concierge die Wolfgang heette. Tof he.
[/coolstorybro]
Tof toch. Meneer Wolfgang was altijd super aardig, is de schoonvader van je zus dat ook?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De vader van de vriend van mijn zus (volg je het nog?) Heet ook wolfgang
Volgens mijn zus wel, ik ken hem verder nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof toch. Meneer Wolfgang was altijd super aardig, is de schoonvader van je zus dat ook?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ayca het volgende:
Die goedkope cornetto's van de ah zijn best lekker trouwens.
Ik weet niet wat de link is, maar ik breek mijn hoofd er al de afgelopen 6,87 seconden over, dus vertelquote:
Pics?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Halfnette soort van sneakers van Manfield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 18:43:42 ]
Er is geen link.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat de link is, maar ik breek mijn hoofd er al de afgelopen 6,87 seconden over, dus vertel
quote:
Is het verschil in smaak bij jou zo doorslaggevend?quote:Bronwater moet in Nederland voldoen aan de drinkwaternorm. Het bevat in het algemeen iets minder chloride dan drinkwater en is, hoewel soms gewonnen uit dezelfde watervoerende laag als drinkwater, vijfhonderd tot duizend keer duurder
Het gaat mij om de prik, niet zozeer om de water 'smaak'.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]....
[..]
Is het verschil in smaak bij jou zo doorslaggevend?
En ze weigert het te drinken, of is het meer in de trant van 'ik vind het niet lekker smaken'?quote:
Doen ze er bij de Turk daarom altijd zo veel sambal, knoflooksaus en zout op hun dönerbroodjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:
Prik maskert de onprettige smaken. Net als zout en sambal.
En Prik geeft ook een licht pijngevoel dat de meeste mensen fijn vinden. Prik is voor masochisten.
Je hebt ze door.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doen ze er bij de Turk daarom altijd zo veel sambal, knoflooksaus en zout op hun dönerbroodjes.
Kijk m dan stoer doenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kraanwater is voor sloebers die geen Perrier kunnen betalen.
Kan je dat sowieso wel in Nederland krijgen? Nog nooit gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kraanwater is voor sloebers die geen Perrier kunnen betalen.
Geen idee, maar je kan het ook verwisselen voor elk willekeurig niet-huismerk flesje waterquote:Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je dat sowieso wel in Nederland krijgen? Nog nooit gezien.
Maar ik vind het gewoon niet lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kan het ook verwisselen voor elk willekeurig niet-huismerk flesje water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |