Ik ben zijn achterneef.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Die gast is zo badass he. Ik dacht de hele tijd al, he waarvan ken ik die naam.
Jij kan rap schrijven?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:10 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik kan rap schrijven hoorOok meer dan wat verkrachte freestyles.
Daar refereer ik ook naar.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De acteur is brits en heet Scott Adkins...
Ik stuur je mijn liedje wel op als hij klaar isquote:Op donderdag 19 april 2012 01:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij kan rap schrijven?
Dat zeiden alle vmbo-ers hier bij de buurthuis ook, ik heb volgens mij nog nooit zo erg moeten huilen en lachen om linguïstiek en spelling.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:13 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn liedje wel op als hij klaar is
Kan jij het wel ?
Toevallig kan hij wel fist pumpenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nog steeds hard lachen om deze man.
quote:
Ah, daarom kijken jullie altijd zo chagrijnigquote:Op donderdag 19 april 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Wij Turken slapen nooit. Wij waken met onze ogen gesloten.
Wtf salgam.. waar proeft dat naar? Waarom ken ik dit nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bronwater, şalgam, chocolade, chocomel, schoolkrijtsnoep, pop-tarts, labello enzovoorts.
Het is een gefermenteerde drank gemaakt van bieten en rode wortelen met hete rode pepers. Een typisch streekproduct. Andere gebieden in Turkije kennen het vaak ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wtf salgam.. waar proeft dat naar? Waarom ken ik dit niet![]()
Ja, dat wel. Maar ik kan best een liter per dag op.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Salgam is best lekker, alleen niet als je teveel drinkt, man wat had ik een dorst ! ( ik had teveel gedronken en moest om de minuut naar de keuken om water te drinken )
Oh geluk!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun.
Ben echt blij ja. Ze zijn niet eens gekomen. Lekker laat uitgegaan. Heb echt een hekel aan zulke mensen.quote:
Fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 10:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik kan best een liter per dag op.![]()
Wij maken het vaak zelf trouwens.
En Turken die nog nooit salgam hebben gedronken.![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef AliceWonder het volgende:
We mogen de presentatie gelukkig volgende week doen. Doordat de helft hun afspraken niet zijn nagekomen. Volgende week doen we het gewoon zonder hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |