Dankjewel. En ja, het is wel waarquote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef Julis het volgende:
[..]Niet waar.
[..]
Sıhhatler olsun..
[..]
Ja. Dit is net zoiets als het ontbreken van de pijnappelklier. Het punt waar samenwerking van geest en lichaam plaatsvindt.
.
Yalan soylemequote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dankjewel. En ja, het is wel waarWallah ik zweer
Niet slecht. Ik hoef helemaal niets te betalen omdat ik 'mijn kapper' ook knip. Af en toe schieten we uit, maar 9 van de 10 keer gaat het goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga gwn naar de turk. 12 euro.
Zie je? Toen ik nog een UI kreeg ik nooit complimenten, het werkt meteen.quote:
Molotof-cocktails al klaar, kameraad?quote:
Age of Empires 2 morgenavond?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Arcadia het volgende:
Hey Xminator, wil je later samen Dota2 spelen?
Ik vind het eigenlijk best een leuk nummerquote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik hoef helemaal niets te betalen omdat ik 'mijn kapper' ook knip. Af en toe schieten we uit, maar 9 van de 10 keer gaat het goed.![]()
[..]
Zie je? Toen ik nog een UI kreeg ik nooit complimenten, het werkt meteen.
[..]
Molotof-cocktails al klaar, kameraad?
Kapitalistist.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een leuk nummer. Maar nee, ik doe daar niet aan. Met het communisme kom je niet ver blijkt uit de geschiedenis, dus ja. Niet verstandig om daar nog heilig in te geloven, denk ik.
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Bilge het volgende:
Ik heb vandaag veel huiswerk, maar morgenavond ben ik in voor elk spel.
[..]
Kapitalistist.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef AliceWonder het volgende:
http://tinypic.com/r/25p4c4g/5
Oke zarGon abi hier is het.![]()
De t ontbreekt alleen. De file is goed maar tinypic doet raar.
Is er dan een patch o.i.d. om het online te kunnen spelen? Ik heb wel AoE3 hier liggen - inclusief online key.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
SPOILER: Inhoud postOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 15:53:44 ]
Ik lees het inderdaad iets langzamer.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]. Tof.
Het is wel duidelijker te horen bij jou, al lees je het wel langzamer op. Leuke stem!
Mijn vraag is, moeten we daar nog iets speciaal voor downloaden o.i.d.?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
AOE II is goed, maar moet ik wel eerst downloaden en zo. Vanavond eens naar kijken..
Stil jij !!!! GVD HOUD JE BEK OVER HET COMMUNISME !!!!!!! Kapitalismequote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een leuk nummer. Maar nee, ik doe daar niet aan. Met het communisme kom je niet ver blijkt uit de geschiedenis, dus ja. Niet verstandig om daar nog heilig in te geloven, denk ik.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:55 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Stil jij !!!! GVD HOUD JE BEK OVER HET COMMUNISME !!!!!!! Kapitalisme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*tothetoneindige*
Erhm... Weet ik niet (zeker). Wij (Julis, broertje van Julis en ik) hadden de vorige keer gedaan met een 'tussenprogramma', dat het onlinegedeelte regelde.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn vraag is, moeten we daar nog iets speciaal voor downloaden o.i.d.?
Oké tof, als iemand nu even die details naar mij door wilt PMenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Erhm... Weet ik niet (zeker). Wij (Julis, broertje van Julis en ik) hadden de vorige keer gedaan met een 'tussenprogramma', dat het onlinegedeelte regelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |