Ja toch, of gewoon sociaalquote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef EL_Presidente het volgende:
chicks die op meets komen zijn DTF
Ja je hebt gelijkquote:
Zien er heel goed en netjes uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:42 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh wat een lol!
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Zijn jullie hier dan niet een beetje trots op? Ik ben geen AKPci maar mijn hart gaat wel iets sneller kloppen wanneer ik die foto's zie hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Muhtesem Yüzyil op zijn NLs..
Op welke manier moet ik hier trots op zijn, dit is gewoon een formele manier om internationale handelsbetrekkingen te onderhouden, het is toch niet alsof er nu ineens een grote broederschap tussen Nederlanders en Turken zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn jullie hier dan niet een beetje trots op? Ik ben geen AKPci maar mijn hart gaat wel iets sneller kloppen wanneer ik die foto's zie hoor.
Nederland.Turkije.
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]Oruspu cucu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Bortecinemquote:
Nee, tegen degene die hij had gequote, dus presidente.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij zegt nu tegen mij
Oruspu cucu ?
Jij niet kunnen lezen?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij zegt nu tegen mij
Oruspu cucu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |