quote:Op donderdag 19 april 2012 00:29 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrehij jij lekker niehiet
Ik heb al het hele jaar vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het waren allemaal damesquote:Op donderdag 19 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Door een amateurfotograaf die er alles aan doet om leuke modellen te krijgen voor zijn portfolio waar hij niet voor hoeft te betalen? Complimenten van mannen moet je altijd met een korreltje zout nemen, ik zeg nu niet dat je niet fotogeniek of iets in die trant bent, maar je moet je niet zo makkelijk laten verleiden door leuke woorden.
Aha. Ik voel mij niet op de positie om je terug te fluiten - dus ik zal het dan ook niet doen - maar ik zou zeggen, probeer niet iets te doen wat haraam is. oké lieve Jaleesa?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het waren allemaal dames
En de meeste ervan zijn ook in bladen gepubliceerd.. Dus ehh nee sorry
Ik voelde me niet aangevallen? En ik heb m denk ik meer gesproken dan jij, dus ik weet wat zn intenties zijn..quote:Op donderdag 19 april 2012 00:33 schreef SpikedPsych het volgende:
Jaleesa, als Arcadia zo reageert heeft hij altijd een goede bedoeling. Dus moet je jezelf niet aangevallen voelen
Hijs mijn broquote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangevallen? En ik heb m denk ik meer gesproken dan jij, dus ik weet wat zn intenties zijn..
Maar hij moet er niet vanuit gaan dat hij weet hoe het in elkaar zit, aangezien hij er direct vanuit gaat dat het mannen zijn
Nogmaals, het waren geen mannen...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
ik zal je een geheim verklappen.. dat zeggen jongens alleen maar op je te smashen..
Meer spreken hoeft niet persé overeen te komen met beter kennenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangevallen? En ik heb m denk ik meer gesproken dan jij, dus ik weet wat zn intenties zijn..
Maar hij moet er niet vanuit gaan dat hij weet hoe het in elkaar zit, aangezien hij er direct vanuit gaat dat het mannen zijn
Faal faal faalquote:Op donderdag 19 april 2012 00:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
ik zal je een geheim verklappen.. dat zeggen jongens alleen maar op je te smashen..
Degene die je fotogeniek noemde en waar jij 'ja' hebt gezegd tegen een fotoshoot?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nogmaals, het waren geen mannen...
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nogmaals, het waren geen mannen...
Ik maak je er alleen bewust van hoe erg je faaltquote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Esekarisi/atsinek whatever meynn... get the hell out of my neck..
Die ken ikquote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene die je fotogeniek noemde en waar jij 'ja' hebt gezegd tegen een fotoshoot?
Ja toch, of gewoon sociaalquote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef EL_Presidente het volgende:
chicks die op meets komen zijn DTF
Ja je hebt gelijkquote:
Zien er heel goed en netjes uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:42 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh wat een lol!
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Zijn jullie hier dan niet een beetje trots op? Ik ben geen AKPci maar mijn hart gaat wel iets sneller kloppen wanneer ik die foto's zie hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Muhtesem Yüzyil op zijn NLs..
Op welke manier moet ik hier trots op zijn, dit is gewoon een formele manier om internationale handelsbetrekkingen te onderhouden, het is toch niet alsof er nu ineens een grote broederschap tussen Nederlanders en Turken zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn jullie hier dan niet een beetje trots op? Ik ben geen AKPci maar mijn hart gaat wel iets sneller kloppen wanneer ik die foto's zie hoor.
Nederland.Turkije.
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]Oruspu cucu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |