quote:Op donderdag 19 april 2012 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij niet kunnen lezen?
[ afbeelding ]
Blaasontsteking?quote:
Nee, even een pauze van mn prikpil..quote:
Dat word wat lastig..quote:
Wat is het nut van anticonceptie als je geen seks hebt?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, even een pauze van mn prikpil..
quote:
Niet ongesteld wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is het nut van anticonceptie als je geen seks hebt?
Omdat ik al meer dan 3 jaar geen seks heb gehadquote:
Dude, jullie kerels zijn echt ignorant.. Anticonceptie word niet alleen gebruikt voor de seks, ook voor de regelmaat in je menstruatiecyclusquote:Op donderdag 19 april 2012 00:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wou ik net zeggen.. zogenaamd 3 jaar en zoveel maanden geen seks..![]()
BUSTED BIG TIME..![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omdat ik al meer dan 3 jaar geen seks heb gehad
tot je 21e wel jaquote:
Ik ben ignorant? Ik vraag het toch? Gooi mij niet op een hoopje met presidente...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dude, jullie kerels zijn echt ignorant.. Anticonceptie word niet alleen gebruikt voor de seks, ook voor de regelmaat in je menstruatiecyclus
Ik heb het niet over jou, maar over die andere 2quote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben ignorant? Ik vraag het toch? Gooi mij niet op een hoopje met presidente...
Ik had een keer een hele discussie met een Turkse jonge over tampon gebruik. Hij vond het niet kunnen dat moslim meisjes tampons gebruiken............. want daar zouden ze opgewonden van kunnen raken.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dude, jullie kerels zijn echt ignorant.. Anticonceptie word niet alleen gebruikt voor de seks, ook voor de regelmaat in je menstruatiecyclus
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
peder donderop met je kut animated gifs..
Ze kunnen niet verder denken dan seks.. Serieus, zoals ik zei, gewoon ignorantquote:Op donderdag 19 april 2012 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had een keer een hele discussie met een Turkse jonge over tampon gebruik. Hij vond het niet kunnen dat moslim meisjes tampons gebruiken............. want daar zouden ze opgewonden van kunnen raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |