Uhuh, grapjas.quote:
Vroeger waren die tampons toch echt groot, daar kon je ontmaagd door worden - volgens een lerares van mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had een keer een hele discussie met een Turkse jonge ove tampon gebruik. Hij vond het niet kunnen dat moslim meisjes tampons gebruiken............. want daar zouden ze opgewonden van kunnen raken.
Je kent het Nederlandse woord niet voor ignorant?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder denken dan seks.. Serieus, zoals ik zei, gewoon ignorant
R u fucking kidding me?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vind je het gek als je iets in je kut hebt dat je dan opgewonden raakt..
was het niet omdat haar maagdenvlies zou breken?![]()
Ignorant is ook een Nederlands woord.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse woord niet voor ignorant?
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse woord niet voor ignorant?
Daar ben ik het met je eens. Engels is beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jawel hoorvind het in het engels gewoon sterker overkomen
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent de omschrijving vergeten.
"El Presidente die eindelijk eens in een kut zit".
Praat of Nederlands of Engels. Beide door elkaar is taalverkrachting.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Engels is beter.
jij niet say so?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Praat of Nederlands of Engels. Beide door elkaar is taalverkrachting.
Nee.quote:
Nee man, Mostafa.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:04 schreef EL_Presidente het volgende:
Yuri_Boyka jouw zusje heet toch Dragana
Deze dusquote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent de omschrijving vergeten.
"El Presidente die eindelijk eens in een kut zit".
Zo liefquote:
Dat is correct. Alleen was ik vergeten dat het Uri Boyka is in plaats van Yuri Boyka.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef SpikedPsych het volgende:
Trouwens, heb jij je username vernoemnd naar uri boyka ?
Die gast is zo badass he. Ik dacht de hele tijd al, he waarvan ken ik die naam.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is correct. Alleen was ik vergeten dat het Uri Boyka is in plaats van Yuri Boyka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |