SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Klinkt erg fout haha.quote:
uit de oude doos:
Ik blijf die man echt geweldig vinden.
Vandaag lekker rug een triceps gepakt, ik voelde mijn lats echt uitzetten toen ik klaar was met rug. Triceps waren naar de 3e oefening echt gesloopt. Lekker slapen zometeen
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
heel benieuwd of iemand hier alsnog antwoord op kan geven :
"Nog een vraagje puur uit interesse.
Gisteren biceps en borst getraind.
Vandaag gevoetbald, zit nu thuis en heb pijn in m'n borst en biceps.
Hoe kan dit ? En is het heel schadelijk voor mijn gains ?
Bedankt alvast heren !"![]()
Een beetje een rare vraagstelling. Je hebt gevoetbald, en je hebt daardoor pijn in je borst en biceps? Wat is dat voor correlatie? Hoe is dat door het voetballen gekomen? Wat voor soort pijn is het?
Het lijkt me tevens niet schadelijk voor je gains, ondanks de zeer schaarse informatie die je geeft.Of toch du vader?![]()
Meh soms wel lastig om te zien dat anderen veel harder vooruit gaan dan ik.. Maarja ik train naast kracht ook nog 4 keer in de week MMA en kickboksen dus veel rust heb ik niet, dat zal er wel mee te maken hebben...[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
eten en slapenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
Meh soms wel lastig om te zien dat anderen veel harder vooruit gaan dan ik.. Maarja ik train naast kracht ook nog 4 keer in de week MMA en kickboksen dus veel rust heb ik niet, dat zal er wel mee te maken hebben...![]()
![]()
Kijk nu! TLC sls je wilt lachen.
Dikke mensen die moeten afvallen
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 09:21:10 ]![]()
Qua kracht of looks?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
Meh soms wel lastig om te zien dat anderen veel harder vooruit gaan dan ik.. Maarja ik train naast kracht ook nog 4 keer in de week MMA en kickboksen dus veel rust heb ik niet, dat zal er wel mee te maken hebben...![]()
Je hoort toch spierpijn te hebben, dat betekend dat je ze idd lekker heb belast.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef obsama het volgende:
heel benieuwd of iemand hier alsnog antwoord op kan geven :
"Nog een vraagje puur uit interesse.
Gisteren biceps en borst getraind.
Vandaag gevoetbald, zit nu thuis en heb pijn in m'n borst en biceps.
Hoe kan dit ? En is het heel schadelijk voor mijn gains ?
Bedankt alvast heren !"
Het zou juist fout zijn als je niets kan voelen.
Bij een goeie dag borst, voel ik hem 3 dagen daarna nog![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Je hoort toch spierpijn te hebben, dat betekend dat je ze idd lekker heb belast.
Bij een goeie dag borst, voel ik hem 3 dagen daarna nog![]()
Spierpijn is geen indicatie voor een goeie workout.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Je hoort toch spierpijn te hebben, dat betekend dat je ze idd lekker heb belast.
Bij een goeie dag borst, voel ik hem 3 dagen daarna nogBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het is ook niet slecht, maar spierpijn an sich is niet per se een indicatie van een goede workout (als je een spier verrekt b.v. krijg je een vergelijkbaar gevoel, maar dat is alleen maar slecht).quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Leg uit, aub.
Het is niet goed dat ik mijn belaste borst nog meerdere dagen voel ?![]()
Idd, ben ik helemaal met je eens, het is geen idicatie per se, een verrekte spier oid kan ook tot de mogelijkheden horen, maar dat voelt wel anders als de normale belaste spierpijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Het is ook niet slecht, maar spierpijn an sich is niet per se een indicatie van een goede workout (als je een spier verrekt b.v. krijg je een vergelijkbaar gevoel, maar dat is alleen maar slecht).
Maar imo, wanneer oefeningen juist uitgevoerd is spierpijn juist een gevoel wat er bij hoort in een groeiproces.
Voor mij werkt het iig![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:28 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Idd, ben ik helemaal met je eens, het is geen idicatie per se, een verrekte spier oid kan ook tot de mogelijkheden horen, maar dat voelt wel anders als de normale belaste spierpijn.
Maar imo, wanneer oefeningen juist uitgevoerd is spierpijn juist een gevoel wat er bij hoort in een groeiproces.Uit dit soort n=1 experiment uitspraken groeit broscience.quote:Voor mij werkt het iig
Confidence through competence![]()
Ik moest even googelen voor de term brosciencequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Uit dit soort n=1 experiment uitspraken groeit broscience.![]()
Maar onderbouw je "nee" eens wat meer ?
En leg eens uit wat ik dan wellicht verkeerd doe ?
Met sommige spiergroepen heb ik dagen spierpijn, wanneer ik dan wat fout doe, zou ik graag willen weten waarom.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Delayed_onset_muscle_sorenessquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik moest even googelen voor de term broscience![]()
Maar onderbouw je "nee" eens wat meer ?
En leg eens uit wat ik dan wellicht verkeerd doe ?
Met sommige spiergroepen heb ik dagen spierpijn, wanneer ik dan wat fout doe, zou ik graag willen weten waarom.Confidence through competence![]()
Oke, een wikipedia pagina, wat het begrip spierpijn verwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Delayed_onset_muscle_soreness
Nog geen juiste info, vind ik, waarom mijn spierpijn, puur gericht op krachttraining niet juist zou zijn.
Wanneer ik google, kom ik bv op deze pagina, eerste hit
http://www.buildingyourbody.com/spieren/spierpijn_groei.htm
Met als sluitzin
Spierpijn lijkt dus een noodzakelijk kwaad dat nodig is voor spiergroei. Gebruik de spierpijn dus als maatstaf voor de intensiteit van je laatste gewichttraining.
Dit is zover ik kan zien niet wetenschappelijk onderbouwd, maar gechreven door ene Tobias van der Avort, maar verwoord wel precies wat ik altijd heb geleerd, en heb aangehouden.![]()
Bleugh, linken met een website die allemaal wondermiddeltjes verkoopt en daarmee probeert technisch onderlegt over te komen.![]()
Als je als kind groeit krijg je toch ook steeds meer spier, en dan heb je 0 spierpijn? Het is geen vereiste.![]()
Lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Oke, een wikipedia pagina, wat het begrip spierpijn verwoord.
Nog geen juiste info, vind ik, waarom mijn spierpijn, puur gericht op krachttraining niet juist zou zijn.
Wanneer ik google, kom ik bv op deze pagina, eerste hit
Er wordt gedacht dat DOMS veroorzaakt wordt door scheurtjes in het bindweefsel in de spieren, niet spieren zelf. Het bindweefsel past zich aan bij herhaalde oefeningen na trainingssessies. Microtrauma aan de spiervezels is wat voor groei zorgt (proteine opbouw > proteine afbraak) maar is niet de oorzaak van DOMS.
http://onlinelibrary.wile(...)38.2002.10178.x/full
Ergo: DOMS is géén vereiste voor spiergroei, noch is het per se een indicatie dat je 'goede workout hebt gedaan'. Spiergroei kan met of zonder DOMS ontstaan.Confidence through competence![]()
Oke bedankt, voor je antwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lezen.
Ergo: DOMS is géén vereiste voor spiergroei, noch is het per se een indicatie dat je 'goede workout hebt gedaan'. Spiergroei kan met of zonder DOMS ontstaan.
Terwijl we het hier over hebben, zit ik meteen wat artikelen te lezen die jouw onderbouwing steunen,alhoewel ik veel tegenstrijdigheden lees.
Ik zal me er vandaag wat meer in verdiepen, en kijken of ik wellicht iets moet aanpassen in mijn trainigsschema.![]()
Als je wetenschappelijke artikelen kunt quoten die DOMS als een noodzaak zien voor spiergroei, zie ik die graag hier tegemoet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:20 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Oke bedankt, voor je antwoord.
Terwijl we het hier over hebben, zit ik meteen wat artikelen te lezen die jouw onderbouwing steunen,alhoewel ik veel tegenstrijdigheden lees.
Ik zal me er vandaag wat meer in verdiepen, en kijken of ik wellicht iets moet aanpassen in mijn trainigsschema.Confidence through competence![]()
Heb nooit spierpijn (behalve de eerste training na een de-load week) en ben toch echt een heel stuk gegroeid ten opzichte van een jaar geleden. n=1 maar ik ben een baas dus is het geen broscience.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Maximaal 2 dagen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Leg uit, aub.
Het is niet goed dat ik mijn belaste borst nog meerdere dagen voel ?
Ook zegt het verder niks of je goed traint en of je spiergroei hebt.
Het is puur verzuring, een teken dat je het niet gewend bent.![]()
Ik heb soms wel spierpijn, of beter, dan ben ik een dag wat stijf in de spieren die ik getrained heb. Zeker als ik ergens mee omhoog ben gegaan in gewicht voel ik vaak wel.
Ik kan me dus voorstellen dat Xlarge spierpijn heeft omdat hij onlangs naar 100 kilo bench press is gegaan.![]()
Ik heb ook wel is spierpijn wanneer ik ziek ben.... groei ik dan ook?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef Snakey het volgende:
Ik heb soms wel spierpijn, of beter, dan ben ik een dag wat stijf in de spieren die ik getrained heb. Zeker als ik ergens mee omhoog ben gegaan in gewicht voel ik vaak wel.
Ik kan me dus voorstellen dat Xlarge spierpijn heeft omdat hij onlangs naar 100 kilo bench press is gegaan.![]()
![]()
Jij wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel is spierpijn wanneer ik ziek ben.... groei ik dan ook?![]()
Ik zeg niet dat het iets met groei te maken heeft, maar dat spierpijn soms voorkomt, zeker als je wat zwaarder bent gaan trainen.![]()
Ze mag wat pull ups aan mijn stang doen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lekker chickie tussendoor die overduidelijk aan de gewichten hangt![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij wel.![]()
Ik zeg niet dat het iets met groei te maken heeft, maar dat spierpijn soms voorkomt, zeker als je wat zwaarder bent gaan trainen.![]()
Vorige week nog gehad, spierpijn over mijn hele lichaam door ziek zijn.. daar kan geen training tegenop....
Ja ook logisch omdat het weer een beweging is dat je lichaam niet gewend en dus sneller verzuring optreedt.![]()
zijwaarts curlenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze mag wat pull ups aan mijn stang doen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:09 schreef seto het volgende:
handjob met overhand grip voor die tricep pump jwzLOL
![]()
Bij een training spierpijn hebben van de vorige training is ook een slechte zaak tbh en dat kan nog wel gebeuren met 2/3 dagen spierpijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maximaal 2 dagen.
Ook zegt het verder niks of je goed traint en of je spiergroei hebt.
Het is puur verzuring, een teken dat je het niet gewend bent.
Net hogere gewichten pakken krijg ik ook wel eens wat spierpijn door.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lekker chickie tussendoor die overduidelijk aan de gewichten hangt
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wie is ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lekker chickie tussendoor die overduidelijk aan de gewichten hangt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Terugkomend op mijn verhaal:(quoten kan ik niet in firefox ?)
Ik heb niet echt spierpijn de dag erna (beetje opgeblazen gevoel). Echter tijdens de voetbal veranderd dit in een stekende pijn terwijl ik de spier dan niet echt belast.![]()
Zo de teringquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lekker chickie tussendoor die overduidelijk aan de gewichten hangtLekker mokkeltje.
![]()
Waarschijnlijk staat er een add blocker aan. Dan vallen allerlei functies weg op FOK!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef obsama het volgende:
Terugkomend op mijn verhaal:(quoten kan ik niet in firefox ?)![]()
Een stekende pijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef obsama het volgende:
Terugkomend op mijn verhaal:(quoten kan ik niet in firefox ?)
Ik heb niet echt spierpijn de dag erna (beetje opgeblazen gevoel). Echter tijdens de voetbal veranderd dit in een stekende pijn terwijl ik de spier dan niet echt belast.kappen met voetbal of meer rust nemen.
Weet je zeker dat het dan spierpijn betreft? Het kan ook een blessure zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef obsama het volgende:
Ik heb niet echt spierpijn de dag erna (beetje opgeblazen gevoel). Echter tijdens de voetbal veranderd dit in een stekende pijn terwijl ik de spier dan niet echt belast.![]()
wtfquote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Haha die gast op de achtergrond de eerste minuutquote:
Vies lekkere chick hoor.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jah.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha die gast op de achtergrond de eerste minuut
Vies lekkere chick hoor.![]()
Ik mag de linkjes niet posten, maar er is wel wat meer van haar te vinden.![]()
![]()
Ik kreeg geen naaktpics toen ik zonder filter op google zochtquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
Ik mag de linkjes niet posten, maar er is wel wat meer van haar te vinden.![]()
![]()
Zie PM, zoekwonder....quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kreeg geen naaktpics toen ik zonder filter op google zocht
[ afbeelding ]![]()
Become a fan on Facebook![]()
Vanavond eens even lekker de spieren loszwemmen en dan morgenochtend weer lekker de rug trainen.![]()
Net onder 42cm, 1,83 hoog, 94,5 kilo, ongeveer 16% bf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.![]()
Wat een vrouw....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ha, vergeven, dan ben je de held van dit topic voor de rest van je leven. En niet alleen in dit topic dunkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:57 schreef Snakey het volgende:
Als je daarna drie dagen spierpijn zou hebben is het vergeven...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
42 cmquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.
1.82 meter
82 kg
11 % schat ik![]()
39cm meet ik net haha, al heb ik de hoop allang opgegeven op grote armen. Koelkast-torso voor de leven.
1.86
93kg
bf geen idee, rond de 15![]()
Jij bent echt te depresief over jezelf. Je bent groter dan de meeste van ons, en dan zeik je nog steeds.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Kroc het volgende:
39cm meet ik net haha, al heb ik de hoop allang opgegeven op grote armen. Koelkast-torso voor de leven.
1.86
93kg
bf geen idee, rond de 15
Depressie got the best of you, didn't it?
Get over youself, zeikerd.![]()
Hier trouwens nog meer mensen die last hebben van carnaval? Maandag waren ze dicht, vandaag al om acht uur en vrijdag opnieuw dichtVrijdag dan maar met mijn vader meetrainen in zijn thuisgym.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja, ik heb last van de carnaval.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Seam het volgende:
Hier trouwens nog meer mensen die last hebben van carnaval? Maandag waren ze dicht, vandaag al om acht uur en vrijdag opnieuw dichtVrijdag dan maar met mijn vader meetrainen in zijn thuisgym.
![]()
![]()
Maar daar bedoel ik niet mee dat ik er last van heb dat de gym dicht is..![]()
Lekker heel de nacht curlen met die 2 dumbells.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ha, vergeven, dan ben je de held van dit topic voor de rest van je leven. En niet alleen in dit topic dunkt me.Behulpzaam als een waterkraan.
Hebben jullie wel eens twee keer op een dag getraind? Het schijnt dat wanneer je langer dan 45-60 min. traint je je spieren weer afbreekt o.i.d., en als je langer wilt trainen je beter bijv. eerst 's ochtends en dan laat op de middag/'s avonds moet gaan.
Weet iemand of dit klopt? Ben morgen tot 17.30 uur vrij dus zou best twee keer kunnen gaan.![]()
In de ochtend een lichte training en dan minstens 3/4/5 uur later een (zwaardere) training.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie wel eens twee keer op een dag getraind? Het schijnt dat wanneer je langer dan 45-60 min. traint je je spieren weer afbreekt o.i.d., en als je langer wilt trainen je beter bijv. eerst 's ochtends en dan laat op de middag/'s avonds moet gaan.
Weet iemand of dit klopt? Ben morgen tot 17.30 uur vrij dus zou best twee keer kunnen gaan.
Heb zelf wel een keertje meerdere malen op een dag getrained, zat alleen te weinig rust tussen waardoor de middag/avondtraining niet lekker liep (intervaltraining voor lopen in de ochtend en daarna krachttraining, ging voor geen meter dat laatste).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee. Rust is essentieel voor het groeiproces.Behulpzaam als een waterkraan.
Morgen valt trouwens een hardcopy van Starting Strength in m'n brievenbus, yay! Eindelijk niet meer vanaf een scherm shizzle hoeven lezen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oké, ga het morgen dan een keer proberen. Heb een hoop schade in te halen dankzij carnaval..quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In de ochtend een lichte training en dan minstens 3/4/5 uur later een (zwaardere) training.
Heb zelf wel een keertje meerdere malen op een dag getrained, zat alleen te weinig rust tussen waardoor de middag/avondtraining niet lekker liep (intervaltraining voor lopen in de ochtend en daarna krachttraining, ging voor geen meter dat laatste).![]()
Heeft voornamelijk te maken met voeding. Je zit na een bepaalde tijd zonder parate voedingsstoffen voor energie (glucose/glycogeen), maar als je blijft doorpompen moet er toch érgens energie vandaan komen. Een energiebron die dan wordt aangegrepen zijn je spieren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand of dit klopt? Ben morgen tot 17.30 uur vrij dus zou best twee keer kunnen gaan.Neequote:
Of toch du vader?![]()
Jullie meten die biceps toch wel aangespannen?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Damn son 62 kg. En jij zat nog te cutten toch? Of nu alweer aan het bulken. Met een paar cm meer zit ik nu op 74 kg in mijn bulkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
34 cm
1.67 (ja)
62 kg
bf 11-12%
[ afbeelding ]Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Nee, sinds begin deze maand op maintenance slowbulken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Damn son 62 kg. En jij zat nog te cutten toch? Of nu alweer aan het bulken. Met een paar cm meer zit ik nu op 74 kg in mijn bulk
Hoe lang train je al, en kun jij je abs zien of flabt het? Indien je dezelfde bf% hebt als ik, ben je héél buff.
kg lichaamsgewicht is vrij nutteloos zonder lengte en bf%.Confidence through competence![]()
1.77, 79 kg, 13% ofzo. 37.5 cm koud. Maar onaangespannen heb ik ook last van koelkast-syndroom, bij vooraanzicht dan.
Dit idee:
Onaangespannen zien ze er qua dikte best wel ongetraind uit, op de definitie na. Van de voorkant zijn het dan net twijgjes. Aanspannen = vroarrr, wereld van verschil, net een opgepompte kikker + striae, steeds dikkere lijnen. Waren ze altijd maar zo, maar om altijd met een pump rond te lopen is ook zoiets.
Waar ligt dat eigenlijk aan? Gebrek aan isolatie? Genetics en botstructuur? Meer eten? Meer bodyfat? Er zit amper vet op mijn armen.
EDIT: onaangespannen 32.5 cm. Verschil van 15%.
[ Bericht 7% gewijzigd door Panzermaus op 22-02-2012 22:12:00 ]![]()
Vorig jaar 6 maanden zonder eetschema waardoor ik minimale gains had. Dit jaar sinds oktober weer serieus. Van +- 66 kg nu zo rond 74 kg. Ben wel nog nooit zo dik geweest. Maar aangespannen kan ik mijn bovenste twee abs nog zien. BF zo rond de 15% gok ik?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, sinds begin deze maand op maintenance slowbulken.
Hoe lang train je al, en kun jij je abs zien of flabt het? Indien je dezelfde bf% hebt als ik, ben je héél buff.
kg lichaamsgewicht is vrij nutteloos zonder lengte en bf%.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Je moet niet vergeten dat deze foto's gephotoshopped zijn he. Levels zijn wat vergroot (dus schaduwen donkerder, lichte delen lichter) waardoor het net lijkt alsof de abs heel gedefinieerd zijn. Armen kunnen ook wat dikker gemaakt zijn. Wil je een betere indicatie, beter normale foto's bekijken:
vs
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vorig jaar 6 maanden zonder eetschema waardoor ik minimale gains had. Dit jaar sinds oktober weer serieus. Van +- 66 kg nu zo rond 74 kg. Ben wel nog nooit zo dik geweest. Maar aangespannen kan ik mijn bovenste twee abs nog zien. BF zo rond de 15% gok ik?Dan heb je zo'n 8 kilo meer LBM dan ik voor een paar cm extra lengte. Ik probeer zelf toch zo min mogelijk vet aan te zetten. Dan maar wat minder efficient bulken. Ik wil nooit weer meer dan 5 kilo vet verliezen om op 10% bf te komen.
Voor jou is het ook wel anders. Als je juist vanaf het begin juist wilt cutten. Maar voor iemand die bijna zijn hele leven 60 kg is geweest is aankomen juist chill. Wil uiteindelijk 70-71 kg zijn met een soortgelijk fysiek als Zyzz hier van het forum.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenDan heb je zo'n 8 kilo meer LBM dan ik voor een paar cm extra lengte. Ik probeer zelf toch zo min mogelijk vet aan te zetten. Dan maar wat minder efficient bulken. Ik wil nooit weer meer dan 5 kilo vet verliezen om op 10% bf te komen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Gisteren in de gym met bewondering naar een kerel (strongman) gekeken die even 3 setjes van 6 keer 170kg benchte. Even met hem staan ouwehoeren; zijn PR op 1RM was 210kg
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
1.77, 79 kg, 13% ofzo. 37.5 cm koud. Maar onaangespannen heb ik ook last van koelkast-syndroom, bij vooraanzicht dan.
Dit idee:
[ afbeelding ]
Onaangespannen zien ze er qua dikte best wel ongetraind uit, op de definitie na. Van de voorkant zijn het dan net twijgjes. Aanspannen = vroarrr, wereld van verschil, net een opgepompte kikker + striae, steeds dikkere lijnen. Waren ze altijd maar zo, maar om altijd met een pump rond te lopen is ook zoiets.
Waar ligt dat eigenlijk aan? Gebrek aan isolatie? Genetics en botstructuur? Meer eten? Meer bodyfat? Er zit amper vet op mijn armen.
EDIT: onaangespannen 32.5 cm. Verschil van 15%.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap nooit die fascinatie over biceps (^ aware over hierboven though), je moet ze aanspannen om ze mooi te zien, ze zijn ontzettend cliché ('spierballen', Popeye, etc), en toch zie je al die jongens de hele dag curlen in de gym.
'Ja me armen mogen wel wat groter'
. En dan gaan ze dus hun biceps doen, terwijl het grotendeels om je triceps draait.
Of toch du vader?![]()
Ja, dat klopt wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor jou is het ook wel anders. Als je juist vanaf het begin juist wilt cutten. Maar voor iemand die bijna zijn hele leven 60 kg is geweest is aankomen juist chill. Wil uiteindelijk 70-71 kg zijn met een soortgelijk fysiek als Zyzz hier van het forum.De reactie van ecto's die 5 kilo puur vet aankomen:
Aiquote:
Toch mooi, ik was aan de hand van die post van Chuck_Norris pics aan het opzoeken van Zyzz (lang niet gezien, die kerel) en was dus wat oude BB topics aan het doorspitten, kwam ik die post tegen. Leuk, als je net zo'n biceps post van Panzer ziet.
Of toch du vader?![]()
Vriend van me (uit groep 8quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.De reactie van ecto's die 5 kilo puur vet aankomen:
[ afbeelding ]
[..]
Ai) die traint sinds kort ook. Extreme ecto, etc. Zie ik net op Facebook dat meerdere mensen hem "complimenteren" met "dat hij een voller gezicht krijgt" (implying weight gains door trainen). En dan supertrots zijn
Of toch du vader?![]()
nog gevonden? hij stond wel goed droog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Toch mooi, ik was aan de hand van die post van Chuck_Norris pics aan het opzoeken van Zyzz (lang niet gezien, die kerel) en was dus wat oude BB topics aan het doorspitten, kwam ik die post tegen. Leuk, als je net zo'n biceps post van Panzer ziet.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Sick, post eens wat pics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
42 cm
1.82 meter
82 kg
11 % schat ikHardcore. Maar hey maatje, post jouw arm size + bodystats eens? Had jij niet dat zelfde relaxed-twijgjes syndroom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren in de gym met bewondering naar een kerel (strongman) gekeken die even 3 setjes van 6 keer 170kg benchte. Even met hem staan ouwehoeren; zijn PR op 1RM was 210kgJa nouquote:, ik vind rug enzo nog steeds belangrijker en mooier dan biceps, maar ze moeten natuurlijk niet uit verhouding zijn.
![]()
![]()
nee, ik ben aan het zoeken, maar alleen maar foto's van z'n oorbellen en Gucci draagtasjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nog gevonden? hij stond wel goed droog.
edit: gevonden. [Bodybuilding] #130 Ontopic. Wel een mooi fysiek, maar om nou te zeggen streeffysiek...Of toch du vader?![]()
Deze jongen was een echte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ja loop hele dag zonder shirten ik word van mezelf al snel bruin.
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Zyzz
Hij is inmiddels wel unbanned, maar al weer even geleden dat hij hier geweest is.![]()
![]()
ik denk uit respect voor de omstandigheden, evenals chestbrahquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze jongen was een echte.
http://forum.fok.nl/user/profile/Zyzz
Hij is inmiddels wel unbanned, maar al weer even geleden dat hij hier geweest is.![]()
aah ja op die pics valt het inderdaad wel mee. kon me betere pics herinneren, achja =$ zometeen even mijn biceps opmeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het zoeken, maar alleen maar foto's van z'n oorbellen en Gucci draagtasjes
edit: gevonden. [Bodybuilding] #130 Ontopic. Wel een mooi fysiek, maar om nou te zeggen streeffysiek...
edit: 36/37 cm. GUNSSSOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Beetje puffy areola's. Heb ik ook, in grotere mate, helaas. Courtesy van m'n hele leven een dikke big te zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef seto het volgende:
Zyzz van hier had wel matige chest genetics zeg.
Jah, we wachten nog steeds op een foto, stereo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje puffy areola's. Heb ik ook, in grotere mate, helaas. Courtesy van m'n hele leven een dikke big te zijn geweest.![]()
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laatquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, we wachten nog steeds op een foto, stereo.
Bull shit, and u know it.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laat![]()
Prima toch, hoe fatty zijn je armen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
aah ja op die pics valt het inderdaad wel mee. kon me betere pics herinneren, achja =$ zometeen even mijn biceps opmeten.
edit: 36/37 cm. GUNSSSkk ziek maatje, wat zijn je verdere stats + trainingstijd?quote:
Moet trouwens zeggen dat ik '2x BW deadlift' wel veel vind, grip speelt mij toch parten. 1x BW BP = accomplished, 1.5x BW squat = moet lukken, heb al 5x115 gedaan, maar om nu ~ 80 * 2 = 160 kg van de grond te krijgen met goede form...Nee, dat gaat nog niet gebeuren hier.
Posten die plaatjes, ik wil die endo abs wel eens zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laat![]()
![]()
niks sicks aan. Biceps bovendien enige groep die ik echt nooooit train...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sick, post eens wat pics.
[..]
Hardcore. Maar hey maatje, post jouw arm size + bodystats eens? Had jij niet dat zelfde relaxed-twijgjes syndroom?
[..]
Ja nou, ik vind rug enzo nog steeds belangrijker en mooier dan biceps, maar ze moeten natuurlijk niet uit verhouding zijn.
![]()
37,5 cmquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.
182 cm
75 kg
Vanaf Januari bezig met een eetschema en merk wel dat ik nou aanblijf komen. En mijn bodyfat blijft gewoon zoals het altijd was 8%
1.77m, 78kg, bf 12%. Maar ben over het algemeen achteruit gegaan qua kracht. Door school train ik nog maar 1 of met geluk 2x in de week. Hiervoor zat ik in het leger en zocht ik meer naar een mix van goede conditie en kracht, toen was mijn conditie ook echt top. Maar nu verwaarloos ik m'n conditie in vergelijking met toen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
kk ziek maatje, wat zijn je verdere stats + trainingstijd?
Moet trouwens zeggen dat ik '2x BW deadlift' wel veel vind, grip speelt mij toch parten. 1x BW BP = accomplished, 1.5x BW squat = moet lukken, heb al 5x115 gedaan, maar om nu ~ 80 * 2 = 160 kg van de grond te krijgen met goede form...Nee, dat gaat nog niet gebeuren hier.
![]()
Voor de mensen die toevallig de docu hebben gezien ; Bigger, Faster, Stronger...
Dan beetje aan het einde van de film, dan zijn ze weer in gold gym. En dan zie je dat ze alles posters en afbeeldingen van Arnold van de muur worden gehaald. Ik begreep even niet hoezo dit gebeurde.
Kan iemand mij dat zeggen ?-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
wat ik me kan herinneren was het met verloochening van steroïden. Eerst posterboy en later was het uit den boze want politici dit dat alles.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef spierbal het volgende:
Voor de mensen die toevallig de docu hebben gezien ; Bigger, Faster, Stronger...
Dan beetje aan het einde van de film, dan zijn ze weer in gold gym. En dan zie je dat ze alles posters en afbeeldingen van Arnold van de muur worden gehaald. Ik begreep even niet hoezo dit gebeurde.
Kan iemand mij dat zeggen ?![]()
Clean bulken op 8%? Werkt dat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
37,5 cm
182 cm
75 kg
Vanaf Januari bezig met een eetschema en merk wel dat ik nou aanblijf komen. En mijn bodyfat blijft gewoon zoals het altijd was 8%Twee keer zo sick dus. Ben benieuwd naar de pics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niks sicks aan. Biceps bovendien enige groep die ik echt nooooit train...Mijn overgeklokte dubbelganger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1.77m, 78kg, bf 12%. Maar ben over het algemeen achteruit gegaan qua kracht. Door school train ik nog maar 1 of met geluk 2x in de week. Hiervoor zat ik in het leger en zocht ik meer naar een mix van goede conditie en kracht, toen was mijn conditie ook echt top. Maar nu verwaarloos ik m'n conditie in vergelijking met toen.Tof man, misschien moet ik ook maar in het leger gaan. Heb zo'n vermoeden dat je daar die overgebleven ectostreken zo afleert.
![]()
![]()
Nou.. ligt eraan waar je bij gaat, maar tijdens de opleiding van de relatief zwaardere infanterie eenheden verlies je zo 7kg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn overgeklokte dubbelganger.Tof man, misschien moet ik ook maar in het leger gaan. Heb zo'n vermoeden dat je daar die overgebleven ectostreken zo afleert.
![]()
ja dan kan je nauwelijks wat eten, je valt letterlijk kilo's af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef seto het volgende:
say goodbye to your gains als je bij het leger gaat![]()
Wat is clean bulk ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Clean bulken op 8%? Werkt dat?
Toen ik pas begon deed ik wel eens een "bulk" periode. Schoot toen best snel naar 68 kilo (best veel voor mijn doen, kwam nooit aan. ) En sinds januari beter op mijn inname gaan letten en net iets te veel proberen te eten. En vanaf toen ( januarie ) tot nu ben ik een beetje in een lineaire lijn naar de 75 kilo toe gekropen.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Body Mass Index: 25.2 kg/m2
Waist-to-Height ratio: 0.47
Percent Body Fat: 12.5%
Lean Body Mass: 69.1 kg
Waist: 83 cm, Neck: 41 cm. Seems about right.
"Your BMI is greater than normal, but your waist-to-height ratio is normal.
You may be overweight or have unusual mass distribution. Your penis length/average length ratio is 1.82.
Your diet should contain at least 62 grams of protein per day."
http://www.scientificpsychic.com/fitness/diet.html![]()
Mindfuck hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Lol mijn biceps zijn koud gespannen 42cm wat zijn jullie voor ecto noobs.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja jij bent die dikke pinda die bij kelderwerk traint.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Jajong het volgende:
Lol mijn biceps zijn koud gespannen 42cm wat zijn jullie voor ecto noobs.![]()
8% tijdens de bulk? serieus respect als je dat lukt(kwestie van genetics?), maar ik vraag me toch af of dat mogelijk is. heel misschien tijdens slow/clean bulk gedurende 6 maanden. Maar anders ben je een van de weinige die sub 10% kan blijven tijdens de bulk. (afgezien van bicycle, maar daar ga ik niet van uit)![]()
Dikquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja jij bent die dikke pinda die bij kelderwerk traint.. Ik curl met ecto's zoals jij.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Even hardlopen jwt. Vandaag training geskipt en nu voel ik me schuldig. Skrillex op en gaan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Tijdens laatste training iemand pullups zien doen met 60 kg om z'n middel. Zo 'mirin dat ik bijna op hem af liep om mezelf aan te bieden om z'n nek te hangen terwijl hij pullups zou doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dik. Ik curl met ecto's zoals jij.
Heb even het stuk opnieuw gekeken, het enige waar ik een verband mee kan leggen is dat hij interview's het gebruik van steroids tegenspreekt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
wat ik me kan herinneren was het met verloochening van steroïden. Eerst posterboy en later was het uit den boze want politici dit dat alles.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Hoge stofwisseling van mezelf al, vroeger deed ik vooral hardlopen (10km, 25km ) en atletiek dus dat zorgde ook al voor een snellere verbrandingquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef tarantism het volgende:
8% tijdens de bulk? serieus respect als je dat lukt(kwestie van genetics?), maar ik vraag me toch af of dat mogelijk is. heel misschien tijdens slow/clean bulk gedurende 6 maanden. Maar anders ben je een van de weinige die sub 10% kan blijven tijdens de bulk. (afgezien van bicycle, maar daar ga ik niet van uit)maar al zou ik dit niet gedaan hebben zou ik nog steeds rond de 58/62 kilo zitten denk ik
![]()
Maar wat is nou cleanbulking
Vandaag nog keihard op Skrillex lopen knallenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
Even hardlopen jwt. Vandaag training geskipt en nu voel ik me schuldig. Skrillex op en gaan.(squats yeah buddy)
Of toch du vader?![]()
skrillex
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Met hoeveel kilo zijn jullie begonnen met het bankdrukken ? Vandaag weer is gedaan na bijna een pauze van een jaar en ik drukte zo belachelijk weinig. 4 setjes, 2 x 30 kilo en 2 x 35 kilo. 9 jaar geleden drukte ik nog wel 80 kilo. Gelukkig gaat het niet om de aantallen. Doe normaal veel aan bootcamp maar heb nu een blessure dus ben weer aan het werken in de sportschool![]()
Ooit lopen swieberen met de stang, zoals de meeste ecto's/skinnyfats.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Met hoeveel kilo zijn jullie begonnen met het bankdrukken ? Vandaag weer is gedaan na bijna een pauze van een jaar en ik drukte zo belachelijk weinig. 4 setjes, 2 x 30 kilo en 2 x 35 kilo. 9 jaar geleden drukte ik nog wel 80 kilo. Gelukkig gaat het niet om de aantallen. Doe normaal veel aan bootcamp maar heb nu een blessure dus ben weer aan het werken in de sportschoolOf toch du vader?![]()
Zo ben ik ook begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ooit lopen swieberen met de stang, zoals de meeste ecto's/skinnyfats.![]()
Ik ben gespierd123 ik ben een bodybuilder. Ik was hier vroeger actief, maar ging weg wegens omstandigheden. Ik ben nu weer terug om iedereen advies te geven. ;Q![]()
Dit. Maar als je hier toch weer bent.. pics?quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Luchtkoker op 23-02-2012 00:51:45 ]Of toch du vader?![]()
Laat me raden, Levels of Kill Everybody? Lekker inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vandaag nog keihard op Skrillex lopen knallen(squats yeah buddy)
Welkom terug maatje, wat zijn je stats nu?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:39 schreef gespierd123 het volgende:
Ik ben gespierd123 ik ben een bodybuilder. Ik was hier vroeger actief, maar ging weg wegens omstandigheden. Ik ben nu weer terug om iedereen advies te geven. ;Q![]()
Vroeger toen ik die actief was, werd er veel op mij gehaat. Dit kwam vooral omdat ik gespierder en sterker was dan iedereen in dit topic reeks. Terwijl ik maar 1 jaar trainde en minder moeite deed. Als iemand beter is dan jij, dan moet je dat gewoon accepteren en van diegene leren en niet als een bedreiging beschouwen.![]()
Levels, First of the Year, en wat van die remixes van Monsters and Sprites die lekker dubstepperig zijn. Ben niet zo'n enorme dubstep fan, maar het knalt wel lekker in de gym.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me raden, Levels of Kill Everybody? Lekker inderdaad.
[..]
Welkom terug maatje, wat zijn je stats nu?Of toch du vader?![]()
Je bent van plan meteen weer een slechte start af te kicken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:55 schreef gespierd123 het volgende:
Vroeger toen ik die actief was, werd er veel op mij gehaat. Dit kwam vooral omdat ik gespierder en sterker was dan iedereen in dit topic reeks. Terwijl ik maar 1 jaar trainde en minder moeite deed. Als iemand beter is dan jij, dan moet je dat gewoon accepteren en van diegene leren en niet als een bedreiging beschouwen.
Of toch du vader?![]()
Dan kan je toch niet groeienquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef gespierd123 het volgende:
Panzermaus. Ik weeg nu rond 85 kilo. Ik train nog maar 1x per week dat is genoeg voor mij.![]()
Dezequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Levels, First of the Year, en wat van die remixes van Monsters and Sprites die lekker dubstepperig zijn. Ben niet zo'n enorme dubstep fan, maar het knalt wel lekker in de gym.
en dezeKlinkt goed, ALL NATURAL? Gebruik je nog creatine?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef gespierd123 het volgende:
Panzermaus. Ik weeg nu rond 85 kilo. Ik train nog maar 1x per week dat is genoeg voor mij.![]()
Trololoquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:55 schreef gespierd123 het volgende:
Vroeger toen ik die actief was, werd er veel op mij gehaat. Dit kwam vooral omdat ik gespierder en sterker was dan iedereen in dit topic reeks. Terwijl ik maar 1 jaar trainde en minder moeite deed. Als iemand beter is dan jij, dan moet je dat gewoon accepteren en van diegene leren en niet als een bedreiging beschouwen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.![]()
Je bent zelf bullshit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef gespierd123 het volgende:
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.If not now, then when.![]()
1.70m, 36cm koud bij 65kg, vet% geen idee, 2pack en rest onder een laagje vet maar upperbody veel droger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
Dit idee:
[ afbeelding ]
EDIT: onaangespannen 32.5 cm. Verschil van 15%.
Zelfde 'probleem' als bij jou, van voren is het niks maar aangespannen of gepompt best aardig (vooral triceps) dus mag wel wat vet af. Maar eerst maar eens heul langzaam en zo lean mogelijk richting die 80kg..-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
![]()
Hier knal ik altijd lekker op in de gym.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik zoek een whey/proteine/eiwit/bcaa waar zo weinig mogelijk shit in zit.
Liefst geen gluten/zuivel/suiker/crap iemand een idee?
Dit zal mijn eerste whey gebruik worden, 90% voor post workout.
Als ik het goed begrijp kan ik het beste voor WPI grade gaan?
[ Bericht 18% gewijzigd door 1517 op 23-02-2012 11:09:06 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Olijfolie aanlengen met 7 delen water.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Liefst geen gluten/eiwit/suiker/crap.
iemand een idee?![]()
Ik weet niet of er whey te koop is zonder poep als ingredient.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oh dat was een typoquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Olijfolie aanlengen met 7 delen water.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik het beste voor WPI grade gaan?Confidence through competence![]()
Holy shit, ik werd misselijk wakker, voelde me 1.5 uur belabberd en geen zin in eten, moest ik ineens kotsen?Laatste keer dat me dat gebeurde was ergens in 2010. Man, ik ging net kapot van de pijn, dat dere core strength.
Nog niet eerder meegemaakt.
Nu ineens super veel zin in eten, nou okay.[/einde]
![]()
goed voor cutten tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
Holy shit, ik werd misselijk wakker, voelde me 1.5 uur belabberd en geen zin in eten, moest ik ineens kotsen?Laatste keer dat me dat gebeurde was ergens in 2010. Man, ik ging net kapot van de pijn, dat dere core strength.
Nog niet eerder meegemaakt.
Nu ineens super veel zin in eten, nou okay.[/einde]
![]()
Ik weet wat je bedoelt maar ik dacht dat sommige whey de melkbestand delen er uit gefilterd hadden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Whey van zuivel eet ik niet, veel te vies
Ik probeer namelijk zoveel mogelijk gluten en lactose te vermijden.
Waar op te letten bij het aanschaffen van whey?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Waar zijn je picsquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef gespierd123 het volgende:
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.Paardelul !!!![]()
prijs per gram eiwit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:17 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar ik dacht dat sommige whey de melkbestand delen er uit gefilterd hadden.
Waar op te letten bij het aanschaffen van whey?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
op de pot van XXL whey-isolaat staat wel "zeer laag vet- en lactosegehalte"quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:17 schreef 1517 het volgende:
...
...![]()
Er bestaat wel lactose-vrije Whey volgens mij.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Bij de Tuinen verkopen ze whey, of proteïne, van soja of hemp. Zit volgens mij geen extra spul in om het op smaak te brengen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben pas begonnen met starting strength. Dat betekent dus 3 keer per week squatten. Binnenkort begin ik ook weer met 2 keer per week te voetballen, dus misschien lijkt het me goed om 1 keer per week squatten te vervangen met iets anders.
Hopelijk krijgen mijn benen dan wat meer lucht, want op het moment zijn mijn benen wel vaak moe.
Dus is het slim om squatten dan te vervangen door een upper body oefening, of moet ik 3 keer per week wat lichter squatten?![]()
misschien is het slimmer om prioriteiten te stellen.
Een programma gebouwd rondom de squat en dan ook nog intensief voetballen gaat niet samen op de termijn.![]()
Het is slimmer om aanpassingen te maken als je merkt dat het te zwaar wordt, dan dogmatisch een one-size-fits-all schema te volgen.Confidence through competence![]()
west side 4 skinny bastards lijkt me een beter alternatief als je toch 2x per week wilt voetballen.
2x lower body per week, ene keer train je voor max kracht en andere keer dynamic effort (=snel, explosief)
edit: http://www.defrancostrain(...)-bastards-part3.html
dan plan je max effort lowerbody kort na je wedstrijd. Als je dit de dag ervoor doet is het niet lekker voetballen en kort na je wedstrijd heb je de hele week om te rusten voor je volgende wedstrijd.![]()
Vandaag borst en biceps, 8x 85 kg.
Helaas ernstige keelpijn dus wordt niet volop gegeten hier
Je zou gewoon 3x per week SS kunnen blijven doen en anders terugvallen naar 2x per week krachttraining indien het teveel wordt en/of een ander programma volgen. Denk dat het vooral belangrijk is om naar je lichaam te luisteren en aanpassingen te maken as you go en/of van te voren al what if's gaan inplannen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ben pas begonnen met starting strength. Dat betekent dus 3 keer per week squatten. Binnenkort begin ik ook weer met 2 keer per week te voetballen, dus misschien lijkt het me goed om 1 keer per week squatten te vervangen met iets anders.
Hopelijk krijgen mijn benen dan wat meer lucht, want op het moment zijn mijn benen wel vaak moe.
Dus is het slim om squatten dan te vervangen door een upper body oefening, of moet ik 3 keer per week wat lichter squatten?
Praat er eens over met je voetbaltrainer, misschien heeft hij wel ideeen over wat je zou kunnen veranderen in je programma?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanks voor de tips!
Zit pas in mijn derde week SS en daarvoor nooit aan krachttraining gedaan, dus wellicht dat mijn lichaam zich even moet aanpassen de inspanningen. Time will tell.
En kroc, aangezien ik vrijwel nog een complete noob op het gebied van krachttraining ben, komt dat programma wat jij aanraadt een beetje intimiderend over, maar ik zal er nog eens naar kijken!![]()
SS samen met voetbal is te veel. Je kunt het wel even vol houden, maar op de lange termijn is het onhoudbaar. Ik ben zelf in de zomerstop begonnen met SS, maar toen de trainingen weer begonnen ben ik na een maand ermee gestopt. Ik train nu twee keer in de week. Beide keren gericht op explosieve kracht. De dag na de wedstrijd pak ik mijn benen het zwaarste, door de week iets minder zwaar.![]()
Net vrij matige training gehad, vooral squat ging niet lekker.
Wel heerlijk als je thuiskomt, de koelkast opentrekt, en twee lappen vlees ziet liggen die over waren van gisteren![]()
![]()
Onzin, je bent gewoon een poesje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef ThomasV. het volgende:
SS samen met voetbal is te veel. Je kunt het wel even vol houden, maar op de lange termijn is het onhoudbaar. Ik ben zelf in de zomerstop begonnen met SS, maar toen de trainingen weer begonnen ben ik na een maand ermee gestopt. Ik train nu twee keer in de week. Beide keren gericht op explosieve kracht. De dag na de wedstrijd pak ik mijn benen het zwaarste, door de week iets minder zwaar.![]()
troll/10, wegwezen (sterke post history btw)quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef Kwestievankiezen het volgende:
[..]
Onzin, je bent gewoon een poesje.Of toch du vader?![]()
Is Was een kloon van een gebande, dus naar de kliko verwezen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
troll/10, wegwezen (sterke post history btw)![]()
Terug in NL ook weer aan het supersetten, gisteren borst en rug gedaan. Vandaag armen denk ik en dan morgen benen en schouders. Heb van de training gisteren niet echt spierpijn. Wat denken jullie, ik heb niet echt superveel gesport de afgelopen maand in Vietnam, doorgaan met supersetten of gewoon weer setjes van 8-6-4 beginnen?![]()
Rippetoe zou hetzelfde hebben gezegd!quote:There are few things graven in stone, except that you have to squat or you're a pussy.quote:There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy.mark quotesquote:Now I also know that you're supposed to 'listen to your body', but my brain says 'don't be a pussy, and just lift the fucking weights', and that's just what I do.///
http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_Rippetoe
Bonusquote:quote:Q: Mark, this is as SERIOUS, question... life and death. Are you a trekkie Rip? Be honest.
A: I watch the show, yes. Okay, fuck you. I am one of the proud folks who, at the age of 9, 10, and 11 were privileged to watch the first series in its entirety every week without missing a single episode. Mr. Spock raised me, Captain Kirk taught me about women, and Mr. Scott is responsible for my malt whisky habit. I have not watched TV hardly at all since about 1980, but I did see all of the Next Generation shows. I have no use for Deep Space Nine, Voyager, or Enterprise.
Once again, fuck you.
[ Bericht 19% gewijzigd door Zith op 23-02-2012 18:42:51 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nee maar SS is al erg hard op je benen en elk uurtje rust is belangrijk als je om de 2 dagen een hoger gewicht moet squatten.
Ik zou door blijven gaan tot je je eerste plateau haalt (zal wel snel zijn met weinig rust), en dan 1 dag squats schappen. De deadlift-dag zou daar het beste voor zijn denk ik, voeg er maar een extra rug oefening bij (bijv. pullups).
Maar heyquote:There is simply no other exercise, and certainly no machine, that produces the level of central nervous system activity, improved balance and coordination, skeletal loading and bone density enhancement, muscular stimulation and growth, connective tissue stress and strength, psychological demand and toughness, and overall systemic conditioning than the correctly performed full squat.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Van dit:
Toen waren mijn stats
1.84 - 61 KG
Naar dit :
Benen:
Benen train ik pas sinds begin dit jaar en mijn stats nu zijn:
184 cm
75 KG
8% vet
Train iets langer dan een jaar.
Niet jaloers zijn op mijn behaarde oksels en derde tepel/puist
[ Bericht 6% gewijzigd door spierbal op 23-02-2012 19:36:34 ]-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Dude CROP die laatste foto van boven even dan man.
En ik weet niet of je 8% vet bent.Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dude CROP die laatste foto van boven even dan man.![]()
![]()
Haha had het niet doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
En ik weet niet of je 8% vet bent.![]()
Zal het effe fixe-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Hoe lang ben je nu al aan het cutten of bulk je gewoon amper?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
fapfapfap (no homoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef gespierd123 het volgende:
@Anno2012
http://bodyspace.bodybuilding.com/SuperNaturall/
Kan niet quoten?)
Paardelul !!!![]()
je vertelde eerder dat je ons advies kwam brengen, je bent waarschijnlijk het sterkst van iedereen hier en ik haat niet om deze reden zoals je eerder zei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef gespierd123 het volgende:
@Anno2012
http://bodyspace.bodybuilding.com/SuperNaturall/
Kan niet quoten?
Het zou wel fijn zijn dat er nu een echte alfa als jij zou opstaan. Waar moeten we heen met dit topic allereerst?![]()
Ga nu proberen het eerste eten van vandaag binnen te houden: rijst. Heb waarschijnlijk buikgriep en de hele dag nog niets kunnen eten, feelshorribleman.
Wat zijn eigenlijk de gevolgen van zo'n hele dag niet eten + ziek zijn? Kan je het zien als een tekort van <insert maintenance + wat extra>? Hoeveel lean mass raak je kwijt, is dat noemenswaardig?
@spierbal: welkom, goed dat je jezelf niet meer uitmagert met hardlopen (?). Gewoon door blijven eten.
@gespierd123: nice.![]()
Als dat 8% spierbal ben ik ook al in de single digits. Onzin dus :p[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:On the ethics of meat eating:
Okay, have you ever been around chickens? They are stupid, uncooperative, inconvenient, ill-tempered creatures. They get what they deserve. Fuck chickens.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jongens ik heb het tegenwoordig erg druk (verhuizen, school,presentaties, werk, vrienden, familie), ik sport nog maar 1x per week (1,5 uur + af en toe met dumbells spelen. En voel me hierzo niet zo fit meer door(doh).Motivatie is er wel ,gewoon geen ruimte.
Naja dat wilde ik ff kwijt@dagboek.![]()
Prioriteiten he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb het tegenwoordig erg druk (verhuizen, school,presentaties, werk, vrienden, familie), ik sport nog maar 1x per week (1,5 uur + af en toe met dumbells spelen. En voel me hierzo niet zo fit meer door(doh).Motivatie is er wel ,gewoon geen ruimte.
Naja dat wilde ik ff kwijt@dagboek.![]()
Heeft iemand ervaringen met Olimp ?( green thee fat burner)
ik wil graag wat naar beneden met mijn vet percentage, en iemand gaf me dit als tip![]()
Legale(ik ga ervan uit dat het legaal is) fat burners werken nauwelijks. Je koolhydraat inname verlagen en cardio.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef michiel_merk het volgende:
Heeft iemand ervaringen met Olimp ?( green thee fat burner)
ik wil graag wat naar beneden met mijn vet percentage, en iemand gaf me dit als tip![]()
@Kroc
Bodybuilding is heel erg makkelijk. Iedereen doet alsof het heel ingewikkeld is, maar enige wat je moet doen is trainen en genoeg eten. 500kcal boven behoefte om aan te komen en 500 onder behoefte om af te vallen. Supplementen heb je ook niet nodig.![]()
Ik doe nu 10 minuten voor training en 10 minuten na training.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
Maar jullie zeggen qua cutten:
Half uurtje cardio na kracht?![]()
Hangt er natuurlijk vanaf hoe snel je wilt cutten. Inderdaad wel altijd cardio na kracht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
Maar jullie zeggen qua cutten:
Half uurtje cardio na kracht?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Predator Nutrition in de UK wordt blijkbaar gedwongen om heel veel supplementen uit hun voorraad te halen vanwege nieuwe EU-wetgeving.
Lijst:http://www.facebook.com/prednutritionquote:Here is the list of ingredients we have to date which are hit. More to follow I am sure. Products containing these will be removed. Where products are known by more than one name you can assume it applies to each name. For instance 1,3 dimethylamylamine, DMAA, Methylhexaneamine etc etc are all names they know for the same nutrient. They have done their research.
Ephedra
Yohimbe
Sida Cordifolia
Milk Thistle
Coleus Forskolii
Carulluma
Evodia
Gugglesterones
Tribulus
Uva Ursi
Valerian
Hoodia
White Willow
Rauwolfia
1,3 Dimethylamylamine
Synephrine
Salix Alba
GABA
Melatonin
DHEA
Tongkat Ali
Horny Goat Weed
Epimedium
Eurycoma Longifolia
We are in the process of identifying each and every product in our warehouse and removing them from sale. If you cannot find a particular product it is because we have removed it.
Noxipro zou met deze wetgeving dus ook verboden worden. Prijs van whey zou ook weleens omhoog kunnen schieten omdat de bedrijfjes nu veel minder te verkopen hebben. Ik heb er verder nog niks over gelezen maar dit ziet er niet goed uit.![]()
Raar dat ze valerian en melatonin niet meer mogen verkopen. Horny Goat Weed zit ook niet vee raars in trouwens.![]()
Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij geen 8% vet is. Vraag me af hoe je daarbij komt, spierbal?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
En ik weet niet of je 8% vet bent.Ach joh, maak je toch niet zo druk. Een dagje slecht tot niet eten gaat je echt geen gains kosten op jouw (ons) niveau.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ga nu proberen het eerste eten van vandaag binnen te houden: rijst. Heb waarschijnlijk buikgriep en de hele dag nog niets kunnen eten, feelshorribleman.
Wat zijn eigenlijk de gevolgen van zo'n hele dag niet eten + ziek zijn? Kan je het zien als een tekort van <insert maintenance + wat extra>? Hoeveel lean mass raak je kwijt, is dat noemenswaardig?
@spierbal: welkom, goed dat je jezelf niet meer uitmagert met hardlopen (?). Gewoon door blijven eten.
@gespierd123: nice.
Of toch du vader?![]()
ik til 14kg, gewoon zittend met rechte rugquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nice man. 50'' bicepsen ofzo? Hoeveel curl je met die guns?
(iemand aware over die?)
Of toch du vader?![]()
Gadverdomme, gister werd ik helemaal naar in de sportschool tijdens het trainen (niet genoeg gegeten denk ik). Eten jullie nog iets specifiek voor het sporten of gewoon een eiwit shakey ?![]()
Nee man, is process van mannelijk worden. Wie heeft er nou nog niet gekotst in de douches na het squatten?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Zelf ook last van gehad, bij mij was het voornamelijk tevéél eten, maar inderdaad - te weinig eten kan dit evengoed veroorzaken. Ik zorg dat ik een uur voor het trainen nog een redelijk maal heb gegeten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef obsama het volgende:
Gadverdomme, gister werd ik helemaal naar in de sportschool tijdens het trainen (niet genoeg gegeten denk ik). Eten jullie nog iets specifiek voor het sporten of gewoon een eiwit shakey ?Of toch du vader?![]()
Soms is het inderdaad lastig om de juiste hoeveelheid te eten voor een training, zit er soms ook mee te kloten. Te veel is kut, maar te weinig ook, omdat je dan soms geen kracht hebt en niet tot het uiterste kan gaan.
Zullen we allemaal wel eens last van hebben vrees ik.![]()
Ik. Haalde de kleedkamer niet eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Zith het volgende:
Nee man, is process van mannelijk worden. Wie heeft er nou nog niet gekotst in de douches na het squatten?
Deels op de grond, deels tegen de zijkant v.d. prullenbak, en deels in de prullenbak.![]()
![]()
http://www.powersupplemen(...)in-isolate-2000g-108quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik het beste voor WPI grade gaan?
Fabrikant heeft zelf lab testen laten doen.
Mijn aanrader:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/musclemeds/carnivor![]()
De geupdate OP staat in de wiki.
Die zomersticky van Bodynet is een goed stukje, maar correct spatiegebruik, ken je het?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
GABA, Tribulus en Horny Got Weed verboden!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef seto het volgende:
Predator Nutrition in de UK wordt blijkbaar gedwongen om heel veel supplementen uit hun voorraad te halen vanwege nieuwe EU-wetgeving.
Lijst:
[..]
http://www.facebook.com/prednutrition
Noxipro zou met deze wetgeving dus ook verboden worden. Prijs van whey zou ook weleens omhoog kunnen schieten omdat de bedrijfjes nu veel minder te verkopen hebben. Ik heb er verder nog niks over gelezen maar dit ziet er niet goed uit.
Geranium olie zat er aan te komen....
Dag Jac3d!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 09:21:23 ]![]()
Dit klopt toch niet?quote:Daarnaast zorgen compound oefeningen dat het lichaam meer anabole hormonen loslaat in het lichaam waardoor er meer groei en ontwikkeling plaats kan vinden. Dit is waarom iedereen zijn benen en grote spiergroepen als eerste moet trainen voordat de kleinere spiergroepen aangesproken worden.
Wat ik gelezen had is dat die extra productie minimaal is, en dat mensen die squatten gewoon beter hun best doen, en dus meer groeien.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik heb snel wat Noxipro besteld (nog nooit geprobeerd)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
GABA, Tribulus en Horny Got Weed verboden!?
Dag Jac3d!
![]()
![]()
![]()
Opgepakt worden omdat je gaba in je dashboardkastje had liggen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb snel wat Noxipro besteld (nog nooit geprobeerd)![]()
De politie op je hielen, "we achtervolgen hier een man met 60 pillen Tribulus"![]()
Telegraaf: Wielrenner gepakt met Horny Goat weed!!![]()
![]()
Nee, dit klopt wel gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dit klopt toch niet?
Wat ik gelezen had is dat die extra productie minimaal is, en dat mensen die squatten gewoon beter hun best doen, en dus meer groeien.![]()
Whey Protein Isolate van Power Supplements blijft mijn favo isolaat. B&F kan daar niet aan tippen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
http://www.powersupplemen(...)in-isolate-2000g-108
Fabrikant heeft zelf lab testen laten doen.
Mijn aanrader:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/musclemeds/carnivor![]()
Hier idem, kwaliteit betaal je iets meer voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Whey Protein Isolate van Power Supplements blijft mijn favo isolaat. B&F kan daar niet aan tippen.Facet!![]()
Je zal wat vocht verliezen, dus gewicht, maar dat stelt niks voor. Gewoon lekker uitzieken en je zal er niks van merken in je progressquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
@gespierd123: nice.![]()
![]()
Wat zijn jullie toch snel bang om wat massa te verliezen zeg.. paar dagen ziek zijn of een week niet sporten maakt je niet opeens een schrale ecto..
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie toch snel bang om wat massa te verliezen zeg.. paar dagen ziek zijn of een week niet sporten maakt je niet opeens een schrale ecto..
Ik was sterker na ziek zijn geweest![]()
![]()
Wie kan mij helpen met pijntjes? Heb zowel bij bicep als bij tricep af en toe tijdens de workout pijn in m'n armen. Bicep soms een tintelend en pijnlijk gevoel in m'n (bijna altijd) linker onderarm. Zelfde gevoel heb ik soms ook bij de benchpress maar minder vaak. Moet ik hier toch aan m'n techniek denken of ook gewoon met een paar oefeningen de onderarmen meepakken?
Dan nog de tricep, weer eigenlijk alleen aan de linkerkant en dan m'n elleboog. Puur de binnenkant van de elleboog, bij die kleine inham. Ook hier misschien weer techniek maar ik probeer ook zoveel mogelijk de ellebogen naar buiten te draaien om de druk te verminderen, en heb het alleen links dus dat is wel gek.
Dus tips iemand?thanks!
![]()
Mooizo, thanks! Laat training vandaag maar schieten, denk ik. Voel me alweer topfit eigenlijk, lekker aan het eten nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je zal wat vocht verliezen, dus gewicht, maar dat stelt niks voor. Gewoon lekker uitzieken en je zal er niks van merken in je progress
Beginnende tendonitis / tenniselleboog, aanhechting van de triceps in je elleboog. Had ik ook, werd elke keer dat ik ging trainen of ging belasten erger. Kon op een gegeven moment niet eens meer pijnloos pushups doen. Bij mij was het ontstaan omdat ik te weinig slaap kreeg maar wel de gewichten omhoog bleef gooien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef SpamNinja het volgende:
Wie kan mij helpen met pijntjes? Heb zowel bij bicep als bij tricep af en toe tijdens de workout pijn in m'n armen. Bicep soms een tintelend en pijnlijk gevoel in m'n (bijna altijd) linker onderarm. Zelfde gevoel heb ik soms ook bij de benchpress maar minder vaak. Moet ik hier toch aan m'n techniek denken of ook gewoon met een paar oefeningen de onderarmen meepakken?
Dan nog de tricep, weer eigenlijk alleen aan de linkerkant en dan m'n elleboog. Puur de binnenkant van de elleboog, bij die kleine inham. Ook hier misschien weer techniek maar ik probeer ook zoveel mogelijk de ellebogen naar buiten te draaien om de druk te verminderen, en heb het alleen links dus dat is wel gek.
Dus tips iemand?thanks!
Stoppen en rust nemen anders maak je het alleen maar erger en wordt het blijvend.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
quote:On response to a guy who had some life problems lately and afraid of sounding like a "pussy": You don't sound like a pussy at all. You sound like a normal human being, just like me, who thankfully has a barbell to keep him sane when things get shitty...and realize that one workout out of thousands does not affect your overall progress. Training is a process, not the events of one day
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vraag me trouwens af hoeveel mensen hier uberhaupt een week rust nemen na 12 weken trainen (of iets in die trant).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je denkt dat het echt uit je elleboog komt, dan zou ik eens goed opwarmen van te voren, je oefeningen altijd een keer of 10 zonder gewicht doen voordat je begint, en een tijdje nooit je elleboog vergrendelen, bij geen enkele oefening.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beginnende tendonitis / tenniselleboog, aanhechting van de triceps in je elleboog. Had ik ook, werd elke keer dat ik ging trainen of ging belasten erger. Kon op een gegeven moment niet eens meer pijnloos pushups doen. Bij mij was het ontstaan omdat ik te weinig slaap kreeg maar wel de gewichten omhoog bleef gooien.
Stoppen en rust nemen anders maak je het alleen maar erger en wordt het blijvend.
Ik heb een half jaar lopen kutten met een impingement in m'n schouder, die ook grandioos uitstraalde naar m'n elleboog en onderarm.
Als dat zo is ben je nog niet jarig, en het enige wat ik daarbij kan adviseren is altijd bij alle oefeningen jezelf forceren je schouders "laag" te houden.
Een keertje een week of 2 wat minder gewicht/ rust doet wonderen idd.![]()
Enige week rust bij mij is de laatste week van het jaar. Uni gym is dan dicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af hoeveel mensen hier uberhaupt een week rust nemen na 12 weken trainen (of iets in die trant).
Verder elke week 4x altijd.![]()
Gisteren PR, twaalf pull-ups
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent 51 weken per jaar in de buurt van de gym? Je gaat nooit op vakantie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Enige week rust bij mij is de laatste week van het jaar. Uni gym is dan dicht.
Verder elke week 4x altijd.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Gisteren PR, twaalf pull-ups
Goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelang en wat weeg je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar kan beter. Zeker als je bedenkt hoe lang ik daar al mee bezig ben.![]()
Niet slecht toch, mist je ze geheel uitvoert en niet van die halfjes die ik iedereen altijd zie doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik train nu ong. tweeënhalf jaar, weeg 83 kg en ben 1.87 m lang![]()
Ik ga idd. weinig op vakantie wel weekendjes weg, maar ik heb geen behoefte aan weken weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent 51 weken per jaar in de buurt van de gym? Je gaat nooit op vakantie?
En vaak is er dan in een hotel ook nog wel wat te doen, al is het dan een standje lager.
M'n vrije dagen neem ik meestal in middagen op, dus ik kan wel zeggen dat ik zeker 50 weken per jaar heb van 4x per week ja. Ik kan op 2 vingers tellen dat het eens 3x per week is.
Toevallig heb ik vorig jaar een weekje IJsland gedaan, en vlak voordat ik wegging zei de baliemedewerkster "Goh, jij komt hier van alle leden het vaakst volgens het systeem". Ging ik net daarna een week weg shit. LOL.
Wat ik wel doe als ik voel dat het niet lekker gaat, of als ik eens een week niet goed kan eten om wat voor reden dan ook, is m'n cardio een week stop zetten, en een week deloaden.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 24-02-2012 14:14:29 ]![]()
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niet slecht toch, mist je ze geheel uitvoert en niet van die halfjes die ik iedereen altijd zie doen.Behulpzaam als een waterkraan.
Of met kipps of andere spastische aanvallen waardoor ze omhoog stuiterenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.![]()
![]()
pullups is de bar aanraken iets boven je sternum, chinups is met je kin boven de bar zoals de naam al doet vermoeden.
Geen idee waar ik me dit van herinner, ik vermoed van een Vince Gironda boek![]()
Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.Dat dere imbalance.quote:![]()
De manier ook waarop hij op dat bankje ligt.
![]()
![]()
pullups = wide grip met handpalmen van je afquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef Kroc het volgende:
pullups is de bar aanraken iets boven je sternum, chinups is met je kin boven de bar zoals de naam al doet vermoeden.
Geen idee waar ik me dit van herinner, ik vermoed van een Vince Gironda boek
chins = schouderbrede(of smaller) grip met handpalmen naar je toe (biceps worden meer gebruikt)![]()
ja, ik ga ervan uit dat mensen dit al weten. Ik vertel alleen over de juiste ROMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef DjMark het volgende:
[..]
pullups = wide grip met handpalmen van je af
chins = schouderbrede(of smaller) grip met handpalmen naar je toe (biceps worden meer gebruikt)![]()
Ja maar optrekken ziet er altijd zo stoer uit
Altijd leuk, van die mooiboys die vier keer optrekken en dan maar half.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Je moet dus juist NIET helemaal uithangen. Dat is fucking slecht voor je schoudergewrichten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vertel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet dus juist NIET helemaal uithangen. Dat is fucking slecht voor je schoudergewrichten.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
http://stronglifts.com/ho(...)th-proper-technique/Voelt ook natuurlijker om de hele beweging te maken.quote:Pull-up & Chin-up Technique. Start each rep from a dead hang with straight elbows. Clear the bar with your chin on every rep.![]()
Wel recht hangen, en wel je schouderspieren aangespannen houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet dus juist NIET helemaal uithangen. Dat is fucking slecht voor je schoudergewrichten.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Kennen jullie Colette trouwens? Die heeft ook wel wat aardige recepten.
Deze comment was precies wat ik dacht...![]()
damn, you have more muscle than most men I know...
![]()
Maareh, hoe zit dat nu. Moeten we nu massaal bepaalde producten inslaan of wat?
Nee nog niet, fabrikanten krijgen ruim de tijd hun voorraden op te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
Maareh, hoe zit dat nu. Moeten we nu massaal bepaalde producten inslaan of wat?
Je ontvangt vanzelf wel de waarschuwingen.![]()
Ze spuit ook meer test dan de meeste mannen in hun lichaam hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:27 schreef Snakey het volgende:
Kennen jullie Colette trouwens? Die heeft ook wel wat aardige recepten.
Deze comment was precies wat ik dacht...![]()
damn, you have more muscle than most men I know...[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mwah, ik zou wel een keer alle hoeken van de kamer willen zien, ipv andersom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Kroc het volgende:
Sommige mannen vinden het sexy, ik vind het niks![]()
![]()
Vind 't overigens wel grappig dat iedereen hier in 't Bodybuilding-topic zo'n fan is van Rip, terwijl hij echt een hekel heeft aan BB'ers.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben dan ook geen BBer, maar er lopen geen andere topics waar ik over squats en creatine-kuurtjes kan pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:08 schreef Jajong het volgende:
Vind 't overigens wel grappig dat iedereen hier in 't Bodybuilding-topic zo'n fan is van Rip, terwijl hij echt een hekel heeft aan BB'ers.Dus dan moet ik de gayboys die graag naar gespierde mannen staren maar op de koop toenemen.
En omdat ik enorm endo ben lees ik hier (en andere fora) ook graag bij over hoe ik kan kan gewichtsheffen en eten zonder 1 kilo vet aan te komen per week (wat wel nodig zou zijn als ik puur voor kracht zou gaan).
maarquote:If you want to look like a bodybuilder, that's fine with me. That is a matter for you to discuss with your God and your psychologist (). But even a bodybuilder is a novice strength trainee until he's an intermediate. The fastest way to gain muscular bodyweight -- the supposed goal of a bodybuilder -- is with a linear progression on the basic barbell exercises. And 5s are the way this progression works best.
[ Bericht 12% gewijzigd door Zith op 24-02-2012 18:27:04 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb helemaal niks met hem, behalve dat ik zijn humor wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:08 schreef Jajong het volgende:
Vind 't overigens wel grappig dat iedereen hier in 't Bodybuilding-topic zo'n fan is van Rip, terwijl hij echt een hekel heeft aan BB'ers.![]()
Ow dat ben ik wel met hem eens heur. Maar daar heb je rip niet voor nodig, dat was in de jaren 50 al bekend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen BBer, maar er lopen geen andere topics waar ik over squats en creatine-kuurtjes kan pratenDus dan moet ik de gayboys die graag naar gespierde mannen staren maar op de koop toenemen.
maar
[..]![]()
Rip doet dan ook niet alsof hij het heeft uitgevonden, hij heeft het idd altijd over de kracht-helden van vroegah. Zijn doel is geloof ik vooral (naast geld) om het principe weer aan de man te brengen, waar het lange tijd verdwenen was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow dat ben ik wel met hem eens heur. Maar daar heb je rip niet voor nodig, dat was in de jaren 50 al bekend.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:![]()
Hoe bedoel je een onontwikkelde arm/borst.
Dat muziekje ook elke keer.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
hij bencht best veel man gewoon slechte techniekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:28 schreef spierbal het volgende:
[..]![]()
Hoe bedoel je een onontwikkelde arm/borst.
Dat muziekje ook elke keer.
die benen zijn onderontwikkeld![]()
Welke wetgeving is hiervoor veramtwoordelijk trouwens? Ik heb een idee maar ben mobiel en dat googled kut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee nog niet, fabrikanten krijgen ruim de tijd hun voorraden op te maken.
Je ontvangt vanzelf wel de waarschuwingen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan vind ik Brooks Kubik een betere mentor vanuit dit perspectief.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Rip doet dan ook niet alsof hij het heeft uitgevonden, hij heeft het idd altijd over de kracht-helden van vroegah. Zijn doel is geloof ik vooral (naast geld) om het principe weer aan de man te brengen, waar het lange tijd verdwenen was.![]()
Ik ben 1.75 lang, en 53kg. 15 jaar.
Ik hoop dat dit voedingsschema genoeg is om te groeien? Klinkt goor, maar ik ga het allemaal vloeibaar maken omdat ik het anders niet wegkrijg![]()
7:00: 2 bruine boterhammen met gebakken ei, 500ml melk, 35g brinta (vloeibaar)
9:30: 1 appel, 1 banaan.
10:00: 2 boterhammen met pindakaas, 500 ml melk, 30g brinta. (boterhammen niet vloeibaar want pindakaas)
12:00: 2 boterhammen met kipfilet, 1 banaan, 1 appel 30 gr brinta. (vloeibaar)
14:00: 1 whey shake
16:00: 500gram kwark (bak kwark)
18:00: avondeten
19:00: 1 gebakken ei
21:00: 35gr brinta
Ik zak in de avond een beetje af want ik heb al meer dan 6 maaltijden, ik weet dat het goor gaat smaken maar ik ben geen eter, of ik moet oefenen.
Ik maak voor school de mixes in bekers en drink de grote maaltijden dan leeg tijdens de pauze's
Ik was al een keer naar de sportschool gegaan, en voedingsschema gevolgd en zag wel dat alles een beetje dikker/gespierder werd. Ik kwam 3kg aan.
Nu weer weg![]()
Ik weet niet zeker of het teveel of te weinig is, ik wil niet aankomen maar gespierd worden natuurlijk.
Ik ga anders wel even naar het bodybuildingforum.![]()
Niet zeuren, gewoon normaal opeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Guiel het volgende:
Ik hoop dat dit voedingsschema genoeg is om te groeien? Klinkt goor, maar ik ga het allemaal vloeibaar maken omdat ik het anders niet wegkrijg![]()
10:00: 2 boterhammen met pindakaas, 500 ml melk, 30g brinta. (boterhammen niet vloeibaar want pindakaas)
Ik zak in de avond een beetje af want ik heb al meer dan 6 maaltijden, ik weet dat het goor gaat smaken maar ik ben geen eter, of ik moet oefenen.
Ik maak voor school de mixes in bekers en drink de grote maaltijden dan leeg tijdens de pauze's
Ik was al een keer naar de sportschool gegaan, en voedingsschema gevolgd en zag wel dat alles een beetje dikker/gespierder werd. Ik kwam 3kg aan.
Nu weer weg![]()
Ik weet niet zeker of het teveel of te weinig is, ik wil niet aankomen maar gespierd worden natuurlijk.
Ik ga anders wel even naar het bodybuildingforum.![]()
Je bent wat ik was. Eten dus. Ik pakte rond de 20 kg in mijn eerste jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Guiel het volgende:
Nu weer weg![]()
Ik ga anders wel even naar het bodybuildingforum.
Ga StrongLifts 5x5 maar volgen, in combinatie met veel eten. www.stronglifts.com
Persoonlijk vind ik Starting Strength een beter schema, maar dat is te veel gedoe om allemaal uit te zoeken voor een beginner die snel resultaat wil.
Andere schema's zullen niet effectiever zijn.![]()
Niet zeuren, gewoon opeten.
Meer eten, je noemt veel, maar het is allemaal bullshit zoals 1 appel (60 cals), 1 ei (77 cals), 35g brinta (90cals). 500ML kwark klinkt een hoop maar is 300cals oid. Terwijl jij echt veel moet gaan eten, zeker met je leeftijd zal dit tot goede spiergroei zorgen.
Stap 1: Hoeveel calorien heb jij nodig in de bulk?
Stap 2: Maak een schema hiervoor.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik zou eerst wachten tot je wat ouder bent voordat je je in dit topic begeeft tbh.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Okequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef Zith het volgende:
Niet zeuren, gewoon opeten.
Meer eten, je noemt veel, maar het is allemaal bullshit zoals 1 appel (60 cals), 1 ei (77 cals), 35g brinta (90cals). 500ML kwark klinkt een hoop maar is 300cals oid. Terwijl jij echt veel moet gaan eten, zeker met je leeftijd zal dit tot goede spiergroei zorgen.
Stap 1: Hoeveel calorien heb jij nodig in de bulk?
Stap 2: Maak een schema hiervoor.ik doe het fruit weg, en vervang het voor meer eiwitten, ik koop nog wel wat extra kwark. Maar goed, ik kijk nu voor de calorien.
[ Bericht 2% gewijzigd door Guiel op 24-02-2012 19:30:34 ]![]()
Ik ben starting strenght al aan het doorlezen en de oefeningen oefen ik. Maar als dat sneller is dan doe ik dat schema wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent wat ik was. Eten dus. Ik pakte rond de 20 kg in mijn eerste jaar.
Ga StrongLifts 5x5 maar volgen, in combinatie met veel eten. www.stronglifts.com
Persoonlijk vind ik Starting Strength een beter schema, maar dat is te veel gedoe om allemaal uit te zoeken voor een beginner die snel resultaat wil.
Andere schema's zullen niet effectiever zijn.![]()
Nee, je leest niet goed. Fuck kwark. Fuck het. 60 cals per 100, is je tijd niet waard want in dezelfde tijd zou je ook je boterhammen met (pinda)kaas kunnen eten voor 450cals per 100gr.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:24 schreef Guiel het volgende:
[..]
Okeik doe het fruit weg, en vervang het voor meer eiwitten, ik koop nog wel wat extra kwark.
Nogmaals. Hoeveel cals heb je nodig? Je bent erg ondergewicht, dit komt omdat je te weinig eet, je gaat geen spieren aanmaken als je te weinig eet. Je moet niet denken dat eiwitten het wondermiddel zijn, 100 gram eiwitten voor jou zijn al voldoende, de rest is dus vet en koolhydraat.
Volg Panzers eetschema, die had ongeveer hetzelfde gewicht/lengte als jij, of eet wat je normaal eet + 4liter melk per dag.
Daarnaast ga je ook sporten. Gewichtheffen is niet slecht voor kinderen in de groei al zullen sommigen het hier niet mee eens zijn. Of een barbell systeem goed is weet ik niet, het kunnen lastige oefeningen zijn als je het jezelf moet aanleren op die leeftijd.
In iedergeval moet je je bedenken dat de komende 5 jaar je beste jaren in je leven zullen zijn wat lichaamsbouw betreft. Nooit zullen spieren zo snel groeien als in deze periode.
EDIT: Oh de BMI meter geeft aan dat je nog wel net in 'gezond gewicht' zit als ik je leeftijd invoer, dus zo mager ben je ook niet
[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 24-02-2012 19:38:31 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik vind dat beginners beter af zijn met SL 5x5. Veel meer over te vinden op een duidelijke site, de informatie is makkelijker toegankelijker, meer movatieshit, etc. Mooi 5 setjes van 5 herhalingen, houding en vorm goed leren. Dan gewoon knallen en later overstappen naar 3x5 wanneer 5x5 niet haalbaar meer is met die progressie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:25 schreef Guiel het volgende:
[..]
Ik ben starting strenght al aan het doorlezen en de oefeningen oefen ik. Maar als dat sneller is dan doe ik dat schema wel.
A
5x5 squat
5x5 bench press
1x5 deadlift
B
5x5 squat
5x5 bench press
5x5 overhead press
Maandag doe je A, woensdag doe je B, vrijdag doe je A, de volgende maandag doe je B, die woensdag weer A, etc.
En waag het niet een smith machine of dumbbells te gebruiken. Gewoon een losse barbell met gewichten. Elke training 2.5 kg omhoog, doe squat en deadlift maar 5 kg erbij per training.
Veel inlezen op die site over de uitvoering van de oefeningen, verkeerd aan de gang gaan is gegarandeerd voor blessures en niet meer vooruit kunnen qua gewicht.
Probeer 8 uur per nacht te slapen en ongeveer 3000 kcal per dag te eten, dat moest ik ook bij dat gewicht. Toen ik begon was ik rond de 57 kg, vandaag ben ik 79 kg. Resultaat van 3x per week trainen + veel eten en zorgen dat je genoeg rust krijgt. Eten is het belangrijkste voor spiergroei, zonder eten wordt je alleen maar (en moeizaam) sterker. En nee, ik ben niet dik geworden. En nee, mijn armen zijn niet achtergebleven omdat ik geen curls heb gedaan.
Andere oefeningen heb je als beginner nu niet nodig. Je buikspieren groeien met bovenstaande oefeningen ook prima en worden zwaarder belast dan die lullige buikspierapparaten.
Ga ervoor en post je problemen in dit topic. Maak foto's voor jezelf en vergelijk die over 3 maanden. Houd je gewicht in de gaten en zorg dat omhoog blijft gaan met die gewichten terwijl je houding goed blijft.![]()
Oneens, toen ik 16 was ging ik van obese 98 kilo naar 78 kilo puur dankzij dit soort fora. Dat was inclusief krachttraining (wel machines trouwensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:23 schreef Jajong het volgende:
Ik zou eerst wachten tot je wat ouder bent voordat je je in dit topic begeeft tbh.). Het is wmb de leeftijd om je leven om te gooien, dit wordt veel lastiger later merk ik nu op 25 jarige leeftijd.
Ik had moeten beginnen toen ik 16 was ofzo. 3 jaar lang trainen en vreten, waar zou ik vandaag geweest zijn dan?Maar ik vraag me af of het dan zo hard was gegaan, ik merk dat ik tegenwoordig meer testosteron heb dan ooit.
Zith heeft gelijk. Profiteer ervan. Zolang je die oefeningen goed uitvoert zullen ze alleen maar bijdragen aan versteviging van je gewrichten etc. Mensen die zeggen dat je bij squats niet verder dan half door je knieën moet gaan moet je niet serieus nemen. Deadlift slecht voor je rug? Goed uitvoeren dan, dan is het alleen maar goed voor je (onder)rug. Ik weet zeker dat je met een dergelijk ^ schema + goed eten en rusten goede progressie gaat maken, je zelfvertrouwen + zelfbeeld omhoog schieten en een goed lichaam kunt maken, veel indrukwekkender dan je leeftijdsgenootjes en andere homo's om je heen. Maar je moet het wel willen, en dan moet je het wel doen. De mogelijkheden zijn er, je moet het gewoon doen. Doe het, faggoot.![]()
Thanks Panzer, hier heb ik wat aan. Ik zal foto's posten iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dat beginners beter af zijn met SL 5x5. Veel meer over te vinden op een duidelijke site, de informatie is makkelijker toegankelijker, meer movatieshit, etc. Mooi 5 setjes van 5 herhalingen, houding en vorm goed leren. Dan gewoon knallen en later overstappen naar 3x5 wanneer 5x5 niet haalbaar meer is met die progressie.
A
5x5 squat
5x5 bench press
1x5 deadlift
B
5x5 squat
5x5 bench press
5x5 overhead press
Maandag doe je A, woensdag doe je B, vrijdag doe je A, de volgende maandag doe je B, die woensdag weer A, etc.
En waag het niet een smith machine of dumbbells te gebruiken. Gewoon een losse barbell met gewichten. Elke training 2.5 kg omhoog, doe squat en deadlift maar 5 kg erbij per training.
Veel inlezen op die site over de uitvoering van de oefeningen, verkeerd aan de gang gaan is gegarandeerd voor blessures en niet meer vooruit kunnen qua gewicht.
Probeer 8 uur per nacht te slapen en ongeveer 3000 kcal per dag te eten, dat moest ik ook bij dat gewicht. Toen ik begon was ik rond de 57 kg, vandaag ben ik 79 kg. Resultaat van 3x per week trainen + veel eten en zorgen dat je genoeg rust krijgt. Eten is het belangrijkste voor spiergroei, zonder eten wordt je alleen maar (en moeizaam) sterker. En nee, ik ben niet dik geworden. En nee, mijn armen zijn niet achtergebleven omdat ik geen curls heb gedaan.
Andere oefeningen heb je als beginner nu niet nodig. Je buikspieren groeien met bovenstaande oefeningen ook prima en worden zwaarder belast dan die lullige buikspierapparaten.
Ga ervoor en post je problemen in dit topic. Maak foto's voor jezelf en vergelijk die over 3 maanden. Houd je gewicht in de gaten en zorg dat omhoog blijft gaan met die gewichten terwijl je houding goed blijft.![]()
![]()
Ik doe het. Ik ga niet stoppen deze keerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had moeten beginnen toen ik 16 was ofzo. 3 jaar lang trainen en vreten, waar zou ik vandaag geweest zijn dan?Maar ik vraag me af of het dan zo hard was gegaan, ik merk dat ik tegenwoordig meer testosteron heb dan ooit.
Zith heeft gelijk. Profiteer ervan. Zolang je die oefeningen goed uitvoert zullen ze alleen maar bijdragen aan versteviging van je gewrichten etc. Mensen die zeggen dat je bij squats niet verder dan half door je knieën moet gaan moet je niet serieus nemen. Deadlift slecht voor je rug? Goed uitvoeren dan, dan is het alleen maar goed voor je (onder)rug. Ik weet zeker dat je met een dergelijk ^ schema + goed eten en rusten goede progressie gaat maken, je zelfvertrouwen + zelfbeeld omhoog schieten en een goed lichaam kunt maken, veel indrukwekkender dan je leeftijdsgenootjes en andere homo's om je heen. Maar je moet het wel willen, en dan moet je het wel doen. De mogelijkheden zijn er, je moet het gewoon doen. Doe het, faggoot., de oefeningen goed uitvoeren gaat makkelijk, half wat jij noemt heb ik onder de knie. De andere oefeningen ga ik oefenen.
![]()
Tsja. Dan moeten we het dus uit de VS halen, bb.com bv.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
GABA, Tribulus en Horny Got Weed verboden!?
Dag Jac3d!
![]()
Overigens is de Europese norm voor vitamine D volstrekt achterhaald: max 5mg. Daar mag ook wel eens wat aan gedaan worden.![]()
Ben blij met dat Stronglift schema, erg makkelijk als ik het zo lees. Dat schema + goed voedingsschema, en dan gaat het lukken.
En helpt dat +4 liter melk per dag echt? Ik denk dat ik toch voor de boterhammen met pindakaas kiesVeel sneller.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Panzermaus het volgende:
Maar je moet het wel willen, en dan moet je het wel doen. De mogelijkheden zijn er, je moet het gewoon doen. Doe het, faggoot.![]()
![]()
Mooizo man, veel succes!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Guiel het volgende:
Ben blij met dat Stronglift schema, erg makkelijk als ik het zo lees. Dat schema + goed voedingsschema, en dan gaat het lukken.
En helpt dat +4 liter melk per dag echt? Ik denk dat ik toch voor de boterhammen met pindakaas kiesVeel sneller.
En daar verkijk je je op, de basis van mijn huidige voedingsschema is 12 plakken grof volkoren brood, dus 6 porties boter en 6 porties pindakaas.
4 liter volle melk is makkelijker en levert meer energie + eiwit. Bij de Aldi kost het 4*0.57 cent, iets meer dan 2 euro per dag. Dan heb je 140 gram eiwit, 180 gram carbs en 140 gram vet. 650 kcal per pak, dus 2600 kcal per dag. Is prima, als je normaal erbij eet dan volstaan 3 pakken ook wel bij jou. Dan kun je qua voeding weinig meer fout doen.
Geloof me, dat is een stuk makkelijker dan die droge plakken dag in dag uit. Mooi meenemen naar school, die kwark heb je dan ook niet meer nodig. Ik denk dat ik ook maar weer begin.
--
Vandaag niet getraind in verband met uitzieken, sta al wel weer strak van testosteron en drang om heen te gaan.Maar even een bezoekje brengen aan Ms. Panzermaus.
![]()
![]()
![]()
Damn, dan maar melk inslaan idd. nooit geweten dat het zo makkelijk kon zijn. Als ik er normaal bij kan eten dan is het al helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooizo man, veel succes!
En daar verkijk je je op, de basis van mijn huidige voedingsschema is 12 plakken grof volkoren brood, dus 6 porties boter en 6 porties pindakaas.
4 liter volle melk is makkelijker en levert meer energie + eiwit. Bij de Aldi kost het 4*0.57 cent, iets meer dan 2 euro per dag. Dan heb je 140 gram eiwit, 180 gram carbs en 140 gram vet. 650 kcal per pak, dus 2600 kcal per dag. Is prima, als je normaal erbij eet dan volstaan 3 pakken ook wel bij jou. Dan kun je qua voeding weinig meer fout doen.
Geloof me, dat is een stuk makkelijker dan die droge plakken dag in dag uit. Mooi meenemen naar school, die kwark heb je dan ook niet meer nodig. Ik denk dat ik ook maar weer begin.
--
Vandaag niet getraind in verband met uitzieken, sta al wel weer strak van testosteron en drang om heen te gaan.Maar even een bezoekje brengen aan Ms. Panzermaus.
![]()
Succes bij Ms. Panzermaus![]()
![]()
Dat melk is inderdaad gedaan om al die moeite te vermijden. Mensen die zeggen 'ik eet echt wel genoeg!' zonder dat ze weten hoeveel eiwitten ze binnenkrijgen etc. Met 4 pakken melk en je ontbijt/lunch/avondeten zit je altijd goed, je lichaam zal erg blij met je zijn (note: niet voor endo's, die gaan dan 2kg per week vet aankomen).
Als je je zorgen maakt over de gezondheid van melk, of als anderen gaan vragen 'is dat nou wel goed voor je', dan kan ik een paar wetenschappelijke stuken aanleveren die laten zien dat er geen verband is tussen melkconsumptie en hart-en-vaatziekten of botontkalking (wat je vaak hoort).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: