Ik ga idd. weinig op vakantie wel weekendjes weg, maar ik heb geen behoefte aan weken weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent 51 weken per jaar in de buurt van de gym? Je gaat nooit op vakantie?
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niet slecht toch, mist je ze geheel uitvoert en niet van die halfjes die ik iedereen altijd zie doen.
Of met kipps of andere spastische aanvallen waardoor ze omhoog stuiterenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.
Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Helemaal uithangen, en vanuit stilstand weer omhoog. Niet van die pussy pullups met onderhandse greep op schouderbreedte tot je elleboog op 90graden is en vervolgens weer omhoog.
Dat dere imbalance.quote:
pullups = wide grip met handpalmen van je afquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef Kroc het volgende:
pullups is de bar aanraken iets boven je sternum, chinups is met je kin boven de bar zoals de naam al doet vermoeden.
Geen idee waar ik me dit van herinner, ik vermoed van een Vince Gironda boek
ja, ik ga ervan uit dat mensen dit al weten. Ik vertel alleen over de juiste ROMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef DjMark het volgende:
[..]
pullups = wide grip met handpalmen van je af
chins = schouderbrede(of smaller) grip met handpalmen naar je toe (biceps worden meer gebruikt)
Je moet dus juist NIET helemaal uithangen. Dat is fucking slecht voor je schoudergewrichten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet dus juist NIET helemaal uithangen. Dat is fucking slecht voor je schoudergewrichten.
Voelt ook natuurlijker om de hele beweging te maken.quote:Pull-up & Chin-up Technique. Start each rep from a dead hang with straight elbows. Clear the bar with your chin on every rep.
Wel recht hangen, en wel je schouderspieren aangespannen houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet dus juist NIET helemaal uithangen. Dat is fucking slecht voor je schoudergewrichten.
Nee nog niet, fabrikanten krijgen ruim de tijd hun voorraden op te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
Maareh, hoe zit dat nu. Moeten we nu massaal bepaalde producten inslaan of wat?
Ze spuit ook meer test dan de meeste mannen in hun lichaam hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:27 schreef Snakey het volgende:
Kennen jullie Colette trouwens? Die heeft ook wel wat aardige recepten.
Deze comment was precies wat ik dacht...![]()
damn, you have more muscle than most men I know...
Mwah, ik zou wel een keer alle hoeken van de kamer willen zien, ipv andersom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Kroc het volgende:
Sommige mannen vinden het sexy, ik vind het niks
Ik ben dan ook geen BBer, maar er lopen geen andere topics waar ik over squats en creatine-kuurtjes kan pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:08 schreef Jajong het volgende:
Vind 't overigens wel grappig dat iedereen hier in 't Bodybuilding-topic zo'n fan is van Rip, terwijl hij echt een hekel heeft aan BB'ers.
quote:If you want to look like a bodybuilder, that's fine with me. That is a matter for you to discuss with your God and your psychologist (). But even a bodybuilder is a novice strength trainee until he's an intermediate. The fastest way to gain muscular bodyweight -- the supposed goal of a bodybuilder -- is with a linear progression on the basic barbell exercises. And 5s are the way this progression works best.
Ik heb helemaal niks met hem, behalve dat ik zijn humor wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:08 schreef Jajong het volgende:
Vind 't overigens wel grappig dat iedereen hier in 't Bodybuilding-topic zo'n fan is van Rip, terwijl hij echt een hekel heeft aan BB'ers.
Ow dat ben ik wel met hem eens heur. Maar daar heb je rip niet voor nodig, dat was in de jaren 50 al bekend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen BBer, maar er lopen geen andere topics waar ik over squats en creatine-kuurtjes kan pratenDus dan moet ik de gayboys die graag naar gespierde mannen staren maar op de koop toenemen.
maar
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |