Ik heb snel wat Noxipro besteld (nog nooit geprobeerd)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
GABA, Tribulus en Horny Got Weed verboden!?
Geranium olie zat er aan te komen....
Dag Jac3d!
![]()
Opgepakt worden omdat je gaba in je dashboardkastje had liggen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb snel wat Noxipro besteld (nog nooit geprobeerd)
Nee, dit klopt wel gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dit klopt toch niet?
Wat ik gelezen had is dat die extra productie minimaal is, en dat mensen die squatten gewoon beter hun best doen, en dus meer groeien.
Whey Protein Isolate van Power Supplements blijft mijn favo isolaat. B&F kan daar niet aan tippen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
http://www.powersupplemen(...)in-isolate-2000g-108
Fabrikant heeft zelf lab testen laten doen.
Mijn aanrader:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/musclemeds/carnivor
Hier idem, kwaliteit betaal je iets meer voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Whey Protein Isolate van Power Supplements blijft mijn favo isolaat. B&F kan daar niet aan tippen.
Je zal wat vocht verliezen, dus gewicht, maar dat stelt niks voor. Gewoon lekker uitzieken en je zal er niks van merken in je progressquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ga nu proberen het eerste eten van vandaag binnen te houden: rijst. Heb waarschijnlijk buikgriep en de hele dag nog niets kunnen eten, feelshorribleman.
Wat zijn eigenlijk de gevolgen van zo'n hele dag niet eten + ziek zijn? Kan je het zien als een tekort van <insert maintenance + wat extra>? Hoeveel lean mass raak je kwijt, is dat noemenswaardig?
@gespierd123: nice.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie toch snel bang om wat massa te verliezen zeg.. paar dagen ziek zijn of een week niet sporten maakt je niet opeens een schrale ecto..
Mooizo, thanks! Laat training vandaag maar schieten, denk ik. Voel me alweer topfit eigenlijk, lekker aan het eten nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je zal wat vocht verliezen, dus gewicht, maar dat stelt niks voor. Gewoon lekker uitzieken en je zal er niks van merken in je progress
Beginnende tendonitis / tenniselleboog, aanhechting van de triceps in je elleboog. Had ik ook, werd elke keer dat ik ging trainen of ging belasten erger. Kon op een gegeven moment niet eens meer pijnloos pushups doen. Bij mij was het ontstaan omdat ik te weinig slaap kreeg maar wel de gewichten omhoog bleef gooien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef SpamNinja het volgende:
Wie kan mij helpen met pijntjes? Heb zowel bij bicep als bij tricep af en toe tijdens de workout pijn in m'n armen. Bicep soms een tintelend en pijnlijk gevoel in m'n (bijna altijd) linker onderarm. Zelfde gevoel heb ik soms ook bij de benchpress maar minder vaak. Moet ik hier toch aan m'n techniek denken of ook gewoon met een paar oefeningen de onderarmen meepakken?
Dan nog de tricep, weer eigenlijk alleen aan de linkerkant en dan m'n elleboog. Puur de binnenkant van de elleboog, bij die kleine inham. Ook hier misschien weer techniek maar ik probeer ook zoveel mogelijk de ellebogen naar buiten te draaien om de druk te verminderen, en heb het alleen links dus dat is wel gek.
Dus tips iemand?thanks!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie toch snel bang om wat massa te verliezen zeg.. paar dagen ziek zijn of een week niet sporten maakt je niet opeens een schrale ecto..
quote:On response to a guy who had some life problems lately and afraid of sounding like a "pussy": You don't sound like a pussy at all. You sound like a normal human being, just like me, who thankfully has a barbell to keep him sane when things get shitty...and realize that one workout out of thousands does not affect your overall progress. Training is a process, not the events of one day
Vraag me trouwens af hoeveel mensen hier uberhaupt een week rust nemen na 12 weken trainen (of iets in die trant).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
Als je denkt dat het echt uit je elleboog komt, dan zou ik eens goed opwarmen van te voren, je oefeningen altijd een keer of 10 zonder gewicht doen voordat je begint, en een tijdje nooit je elleboog vergrendelen, bij geen enkele oefening.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beginnende tendonitis / tenniselleboog, aanhechting van de triceps in je elleboog. Had ik ook, werd elke keer dat ik ging trainen of ging belasten erger. Kon op een gegeven moment niet eens meer pijnloos pushups doen. Bij mij was het ontstaan omdat ik te weinig slaap kreeg maar wel de gewichten omhoog bleef gooien.
Stoppen en rust nemen anders maak je het alleen maar erger en wordt het blijvend.
Enige week rust bij mij is de laatste week van het jaar. Uni gym is dan dicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af hoeveel mensen hier uberhaupt een week rust nemen na 12 weken trainen (of iets in die trant).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent 51 weken per jaar in de buurt van de gym? Je gaat nooit op vakantie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Enige week rust bij mij is de laatste week van het jaar. Uni gym is dan dicht.
Verder elke week 4x altijd.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Gisteren PR, twaalf pull-ups
Goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang en wat weeg je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar kan beter. Zeker als je bedenkt hoe lang ik daar al mee bezig ben.
Niet slecht toch, mist je ze geheel uitvoert en niet van die halfjes die ik iedereen altijd zie doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik train nu ong. tweeënhalf jaar, weeg 83 kg en ben 1.87 m lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |