Prioriteiten he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb het tegenwoordig erg druk (verhuizen, school,presentaties, werk, vrienden, familie), ik sport nog maar 1x per week (1,5 uur + af en toe met dumbells spelen. En voel me hierzo niet zo fit meer door(doh).Motivatie is er wel ,gewoon geen ruimte.
Naja dat wilde ik ff kwijt@dagboek.
Legale(ik ga ervan uit dat het legaal is) fat burners werken nauwelijks. Je koolhydraat inname verlagen en cardio.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef michiel_merk het volgende:
Heeft iemand ervaringen met Olimp ?( green thee fat burner)
ik wil graag wat naar beneden met mijn vet percentage, en iemand gaf me dit als tip
Ik doe nu 10 minuten voor training en 10 minuten na training.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
Maar jullie zeggen qua cutten:
Half uurtje cardio na kracht?
Hangt er natuurlijk vanaf hoe snel je wilt cutten. Inderdaad wel altijd cardio na kracht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
Maar jullie zeggen qua cutten:
Half uurtje cardio na kracht?
http://www.facebook.com/prednutritionquote:Here is the list of ingredients we have to date which are hit. More to follow I am sure. Products containing these will be removed. Where products are known by more than one name you can assume it applies to each name. For instance 1,3 dimethylamylamine, DMAA, Methylhexaneamine etc etc are all names they know for the same nutrient. They have done their research.
Ephedra
Yohimbe
Sida Cordifolia
Milk Thistle
Coleus Forskolii
Carulluma
Evodia
Gugglesterones
Tribulus
Uva Ursi
Valerian
Hoodia
White Willow
Rauwolfia
1,3 Dimethylamylamine
Synephrine
Salix Alba
GABA
Melatonin
DHEA
Tongkat Ali
Horny Goat Weed
Epimedium
Eurycoma Longifolia
We are in the process of identifying each and every product in our warehouse and removing them from sale. If you cannot find a particular product it is because we have removed it.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij geen 8% vet is. Vraag me af hoe je daarbij komt, spierbal?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dude CROP die laatste foto van boven even dan man.
En ik weet niet of je 8% vet bent.
Ach joh, maak je toch niet zo druk. Een dagje slecht tot niet eten gaat je echt geen gains kosten op jouw (ons) niveau.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ga nu proberen het eerste eten van vandaag binnen te houden: rijst. Heb waarschijnlijk buikgriep en de hele dag nog niets kunnen eten, feelshorribleman.
Wat zijn eigenlijk de gevolgen van zo'n hele dag niet eten + ziek zijn? Kan je het zien als een tekort van <insert maintenance + wat extra>? Hoeveel lean mass raak je kwijt, is dat noemenswaardig?
@spierbal: welkom, goed dat je jezelf niet meer uitmagert met hardlopen (?). Gewoon door blijven eten.
@gespierd123: nice.
ik til 14kg, gewoon zittend met rechte rugquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nice man. 50'' bicepsen ofzo? Hoeveel curl je met die guns?
Zelf ook last van gehad, bij mij was het voornamelijk tevéél eten, maar inderdaad - te weinig eten kan dit evengoed veroorzaken. Ik zorg dat ik een uur voor het trainen nog een redelijk maal heb gegeten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef obsama het volgende:
Gadverdomme, gister werd ik helemaal naar in de sportschool tijdens het trainen (niet genoeg gegeten denk ik). Eten jullie nog iets specifiek voor het sporten of gewoon een eiwit shakey ?
Ik. Haalde de kleedkamer niet eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Zith het volgende:
Nee man, is process van mannelijk worden. Wie heeft er nou nog niet gekotst in de douches na het squatten?
http://www.powersupplemen(...)in-isolate-2000g-108quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek een whey/proteine/eiwit/bcaa waar zo weinig mogelijk shit in zit.
Liefst geen gluten/zuivel/suiker/crap iemand een idee?
Dit zal mijn eerste whey gebruik worden, 90% voor post workout.
Als ik het goed begrijp kan ik het beste voor WPI grade gaan?
GABA, Tribulus en Horny Got Weed verboden!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef seto het volgende:
Predator Nutrition in de UK wordt blijkbaar gedwongen om heel veel supplementen uit hun voorraad te halen vanwege nieuwe EU-wetgeving.
Lijst:
[..]
http://www.facebook.com/prednutrition
Noxipro zou met deze wetgeving dus ook verboden worden. Prijs van whey zou ook weleens omhoog kunnen schieten omdat de bedrijfjes nu veel minder te verkopen hebben. Ik heb er verder nog niks over gelezen maar dit ziet er niet goed uit.
Dit klopt toch niet?quote:Daarnaast zorgen compound oefeningen dat het lichaam meer anabole hormonen loslaat in het lichaam waardoor er meer groei en ontwikkeling plaats kan vinden. Dit is waarom iedereen zijn benen en grote spiergroepen als eerste moet trainen voordat de kleinere spiergroepen aangesproken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |