Trololoquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:55 schreef gespierd123 het volgende:
Vroeger toen ik die actief was, werd er veel op mij gehaat. Dit kwam vooral omdat ik gespierder en sterker was dan iedereen in dit topic reeks. Terwijl ik maar 1 jaar trainde en minder moeite deed. Als iemand beter is dan jij, dan moet je dat gewoon accepteren en van diegene leren en niet als een bedreiging beschouwen.
Je bent zelf bullshit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef gespierd123 het volgende:
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.
1.70m, 36cm koud bij 65kg, vet% geen idee, 2pack en rest onder een laagje vet maar upperbody veel droger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
1.77, 79 kg, 13% ofzo. 37.5 cm koud. Maar onaangespannen heb ik ook last van koelkast-syndroom, bij vooraanzicht dan.
Dit idee:
[ afbeelding ]
Onaangespannen zien ze er qua dikte best wel ongetraind uit, op de definitie na. Van de voorkant zijn het dan net twijgjes. Aanspannen = vroarrr, wereld van verschil, net een opgepompte kikker + striae, steeds dikkere lijnen. Waren ze altijd maar zo, maar om altijd met een pump rond te lopen is ook zoiets.
Waar ligt dat eigenlijk aan? Gebrek aan isolatie? Genetics en botstructuur? Meer eten? Meer bodyfat? Er zit amper vet op mijn armen.
EDIT: onaangespannen 32.5 cm. Verschil van 15%.
Olijfolie aanlengen met 7 delen water.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek een whey/proteine/eiwit/bcaa waar zo weinig mogelijk shit in zit.
Liefst geen gluten/eiwit/suiker/crap.
iemand een idee?
Oh dat was een typoquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Olijfolie aanlengen met 7 delen water.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek een whey/proteine/eiwit/bcaa waar zo weinig mogelijk shit in zit.
Liefst geen gluten/zuivel/suiker/crap iemand een idee?
Dit zal mijn eerste whey gebruik worden, 90% voor post workout.
Als ik het goed begrijp kan ik het beste voor WPI grade gaan?
goed voor cutten tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
Holy shit, ik werd misselijk wakker, voelde me 1.5 uur belabberd en geen zin in eten, moest ik ineens kotsen?Laatste keer dat me dat gebeurde was ergens in 2010. Man, ik ging net kapot van de pijn, dat dere core strength.
Nog niet eerder meegemaakt.
Nu ineens super veel zin in eten, nou okay.[/einde]
Ik weet wat je bedoelt maar ik dacht dat sommige whey de melkbestand delen er uit gefilterd hadden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Whey van zuivel eet ik niet, veel te vies
Waar zijn je picsquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef gespierd123 het volgende:
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.
prijs per gram eiwit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:17 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar ik dacht dat sommige whey de melkbestand delen er uit gefilterd hadden.
Ik probeer namelijk zoveel mogelijk gluten en lactose te vermijden.
Waar op te letten bij het aanschaffen van whey?
op de pot van XXL whey-isolaat staat wel "zeer laag vet- en lactosegehalte"quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:17 schreef 1517 het volgende:
...
Ik probeer namelijk zoveel mogelijk gluten en lactose te vermijden.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |