ik denk uit respect voor de omstandigheden, evenals chestbrahquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze jongen was een echte.
http://forum.fok.nl/user/profile/Zyzz
Hij is inmiddels wel unbanned, maar al weer even geleden dat hij hier geweest is.
aah ja op die pics valt het inderdaad wel mee. kon me betere pics herinneren, achja =$ zometeen even mijn biceps opmeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het zoeken, maar alleen maar foto's van z'n oorbellen en Gucci draagtasjes
edit: gevonden. [Bodybuilding] #130 Ontopic. Wel een mooi fysiek, maar om nou te zeggen streeffysiek...
Beetje puffy areola's. Heb ik ook, in grotere mate, helaas. Courtesy van m'n hele leven een dikke big te zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef seto het volgende:
Zyzz van hier had wel matige chest genetics zeg.
Jah, we wachten nog steeds op een foto, stereo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje puffy areola's. Heb ik ook, in grotere mate, helaas. Courtesy van m'n hele leven een dikke big te zijn geweest.
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laatquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, we wachten nog steeds op een foto, stereo.
Bull shit, and u know it.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laat
Prima toch, hoe fatty zijn je armen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
aah ja op die pics valt het inderdaad wel mee. kon me betere pics herinneren, achja =$ zometeen even mijn biceps opmeten.
edit: 36/37 cm. GUNSSS
kk ziek maatje, wat zijn je verdere stats + trainingstijd?quote:
Posten die plaatjes, ik wil die endo abs wel eens zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laat
niks sicks aan. Biceps bovendien enige groep die ik echt nooooit train...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sick, post eens wat pics.
[..]
Hardcore. Maar hey maatje, post jouw arm size + bodystats eens? Had jij niet dat zelfde relaxed-twijgjes syndroom?
[..]
Ja nou, ik vind rug enzo nog steeds belangrijker en mooier dan biceps, maar ze moeten natuurlijk niet uit verhouding zijn.
37,5 cmquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.
1.77m, 78kg, bf 12%. Maar ben over het algemeen achteruit gegaan qua kracht. Door school train ik nog maar 1 of met geluk 2x in de week. Hiervoor zat ik in het leger en zocht ik meer naar een mix van goede conditie en kracht, toen was mijn conditie ook echt top. Maar nu verwaarloos ik m'n conditie in vergelijking met toen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
kk ziek maatje, wat zijn je verdere stats + trainingstijd?
Moet trouwens zeggen dat ik '2x BW deadlift' wel veel vind, grip speelt mij toch parten. 1x BW BP = accomplished, 1.5x BW squat = moet lukken, heb al 5x115 gedaan, maar om nu ~ 80 * 2 = 160 kg van de grond te krijgen met goede form...Nee, dat gaat nog niet gebeuren hier.
wat ik me kan herinneren was het met verloochening van steroïden. Eerst posterboy en later was het uit den boze want politici dit dat alles.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef spierbal het volgende:
Voor de mensen die toevallig de docu hebben gezien ; Bigger, Faster, Stronger...
Dan beetje aan het einde van de film, dan zijn ze weer in gold gym. En dan zie je dat ze alles posters en afbeeldingen van Arnold van de muur worden gehaald. Ik begreep even niet hoezo dit gebeurde.
Kan iemand mij dat zeggen ?
Clean bulken op 8%? Werkt dat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
37,5 cm
182 cm
75 kg
Vanaf Januari bezig met een eetschema en merk wel dat ik nou aanblijf komen. En mijn bodyfat blijft gewoon zoals het altijd was 8%
Twee keer zo sick dus. Ben benieuwd naar de pics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niks sicks aan. Biceps bovendien enige groep die ik echt nooooit train...
Mijn overgeklokte dubbelganger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1.77m, 78kg, bf 12%. Maar ben over het algemeen achteruit gegaan qua kracht. Door school train ik nog maar 1 of met geluk 2x in de week. Hiervoor zat ik in het leger en zocht ik meer naar een mix van goede conditie en kracht, toen was mijn conditie ook echt top. Maar nu verwaarloos ik m'n conditie in vergelijking met toen.
Nou.. ligt eraan waar je bij gaat, maar tijdens de opleiding van de relatief zwaardere infanterie eenheden verlies je zo 7kg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn overgeklokte dubbelganger.Tof man, misschien moet ik ook maar in het leger gaan. Heb zo'n vermoeden dat je daar die overgebleven ectostreken zo afleert.
ja dan kan je nauwelijks wat eten, je valt letterlijk kilo's af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef seto het volgende:
say goodbye to your gains als je bij het leger gaat
Wat is clean bulk ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Clean bulken op 8%? Werkt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ja jij bent die dikke pinda die bij kelderwerk traint.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Jajong het volgende:
Lol mijn biceps zijn koud gespannen 42cm wat zijn jullie voor ecto noobs.
Dikquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja jij bent die dikke pinda die bij kelderwerk traint.
Tijdens laatste training iemand pullups zien doen met 60 kg om z'n middel. Zo 'mirin dat ik bijna op hem af liep om mezelf aan te bieden om z'n nek te hangen terwijl hij pullups zou doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dik. Ik curl met ecto's zoals jij.
Heb even het stuk opnieuw gekeken, het enige waar ik een verband mee kan leggen is dat hij interview's het gebruik van steroids tegenspreekt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
wat ik me kan herinneren was het met verloochening van steroïden. Eerst posterboy en later was het uit den boze want politici dit dat alles.
Hoge stofwisseling van mezelf al, vroeger deed ik vooral hardlopen (10km, 25km ) en atletiek dus dat zorgde ook al voor een snellere verbrandingquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef tarantism het volgende:
8% tijdens de bulk? serieus respect als je dat lukt(kwestie van genetics?), maar ik vraag me toch af of dat mogelijk is. heel misschien tijdens slow/clean bulk gedurende 6 maanden. Maar anders ben je een van de weinige die sub 10% kan blijven tijdens de bulk. (afgezien van bicycle, maar daar ga ik niet van uit)
Vandaag nog keihard op Skrillex lopen knallenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
Even hardlopen jwt. Vandaag training geskipt en nu voel ik me schuldig. Skrillex op en gaan.
quote:
Ooit lopen swieberen met de stang, zoals de meeste ecto's/skinnyfats.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Met hoeveel kilo zijn jullie begonnen met het bankdrukken ? Vandaag weer is gedaan na bijna een pauze van een jaar en ik drukte zo belachelijk weinig. 4 setjes, 2 x 30 kilo en 2 x 35 kilo. 9 jaar geleden drukte ik nog wel 80 kilo. Gelukkig gaat het niet om de aantallen. Doe normaal veel aan bootcamp maar heb nu een blessure dus ben weer aan het werken in de sportschool
Zo ben ik ook begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ooit lopen swieberen met de stang, zoals de meeste ecto's/skinnyfats.
Dit. Maar als je hier toch weer bent.. pics?quote:
Laat me raden, Levels of Kill Everybody? Lekker inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vandaag nog keihard op Skrillex lopen knallen(squats yeah buddy)
Welkom terug maatje, wat zijn je stats nu?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:39 schreef gespierd123 het volgende:
Ik ben gespierd123 ik ben een bodybuilder. Ik was hier vroeger actief, maar ging weg wegens omstandigheden. Ik ben nu weer terug om iedereen advies te geven. ;Q
Levels, First of the Year, en wat van die remixes van Monsters and Sprites die lekker dubstepperig zijn. Ben niet zo'n enorme dubstep fan, maar het knalt wel lekker in de gym.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me raden, Levels of Kill Everybody? Lekker inderdaad.
[..]
Welkom terug maatje, wat zijn je stats nu?
Je bent van plan meteen weer een slechte start af te kicken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:55 schreef gespierd123 het volgende:
Vroeger toen ik die actief was, werd er veel op mij gehaat. Dit kwam vooral omdat ik gespierder en sterker was dan iedereen in dit topic reeks. Terwijl ik maar 1 jaar trainde en minder moeite deed. Als iemand beter is dan jij, dan moet je dat gewoon accepteren en van diegene leren en niet als een bedreiging beschouwen.
Dan kan je toch niet groeienquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef gespierd123 het volgende:
Panzermaus. Ik weeg nu rond 85 kilo. Ik train nog maar 1x per week dat is genoeg voor mij.
Dezequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Levels, First of the Year, en wat van die remixes van Monsters and Sprites die lekker dubstepperig zijn. Ben niet zo'n enorme dubstep fan, maar het knalt wel lekker in de gym.
Klinkt goed, ALL NATURAL? Gebruik je nog creatine?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef gespierd123 het volgende:
Panzermaus. Ik weeg nu rond 85 kilo. Ik train nog maar 1x per week dat is genoeg voor mij.
Trololoquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:55 schreef gespierd123 het volgende:
Vroeger toen ik die actief was, werd er veel op mij gehaat. Dit kwam vooral omdat ik gespierder en sterker was dan iedereen in dit topic reeks. Terwijl ik maar 1 jaar trainde en minder moeite deed. Als iemand beter is dan jij, dan moet je dat gewoon accepteren en van diegene leren en niet als een bedreiging beschouwen.
Je bent zelf bullshit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef gespierd123 het volgende:
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.
1.70m, 36cm koud bij 65kg, vet% geen idee, 2pack en rest onder een laagje vet maar upperbody veel droger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
1.77, 79 kg, 13% ofzo. 37.5 cm koud. Maar onaangespannen heb ik ook last van koelkast-syndroom, bij vooraanzicht dan.
Dit idee:
[ afbeelding ]
Onaangespannen zien ze er qua dikte best wel ongetraind uit, op de definitie na. Van de voorkant zijn het dan net twijgjes. Aanspannen = vroarrr, wereld van verschil, net een opgepompte kikker + striae, steeds dikkere lijnen. Waren ze altijd maar zo, maar om altijd met een pump rond te lopen is ook zoiets.
Waar ligt dat eigenlijk aan? Gebrek aan isolatie? Genetics en botstructuur? Meer eten? Meer bodyfat? Er zit amper vet op mijn armen.
EDIT: onaangespannen 32.5 cm. Verschil van 15%.
Olijfolie aanlengen met 7 delen water.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek een whey/proteine/eiwit/bcaa waar zo weinig mogelijk shit in zit.
Liefst geen gluten/eiwit/suiker/crap.
iemand een idee?
Oh dat was een typoquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Olijfolie aanlengen met 7 delen water.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:59 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek een whey/proteine/eiwit/bcaa waar zo weinig mogelijk shit in zit.
Liefst geen gluten/zuivel/suiker/crap iemand een idee?
Dit zal mijn eerste whey gebruik worden, 90% voor post workout.
Als ik het goed begrijp kan ik het beste voor WPI grade gaan?
goed voor cutten tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
Holy shit, ik werd misselijk wakker, voelde me 1.5 uur belabberd en geen zin in eten, moest ik ineens kotsen?Laatste keer dat me dat gebeurde was ergens in 2010. Man, ik ging net kapot van de pijn, dat dere core strength.
Nog niet eerder meegemaakt.
Nu ineens super veel zin in eten, nou okay.[/einde]
Ik weet wat je bedoelt maar ik dacht dat sommige whey de melkbestand delen er uit gefilterd hadden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Whey van zuivel eet ik niet, veel te vies
Waar zijn je picsquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef gespierd123 het volgende:
Ik train nu niet meer op kracht is bullshit man. Ik doe gewicht die ik 10-12x met goede vorm aankan. Geen herhalingen van 1-8 meer.
prijs per gram eiwit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:17 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar ik dacht dat sommige whey de melkbestand delen er uit gefilterd hadden.
Ik probeer namelijk zoveel mogelijk gluten en lactose te vermijden.
Waar op te letten bij het aanschaffen van whey?
op de pot van XXL whey-isolaat staat wel "zeer laag vet- en lactosegehalte"quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:17 schreef 1517 het volgende:
...
Ik probeer namelijk zoveel mogelijk gluten en lactose te vermijden.
...
Je zou gewoon 3x per week SS kunnen blijven doen en anders terugvallen naar 2x per week krachttraining indien het teveel wordt en/of een ander programma volgen. Denk dat het vooral belangrijk is om naar je lichaam te luisteren en aanpassingen te maken as you go en/of van te voren al what if's gaan inplannen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ben pas begonnen met starting strength. Dat betekent dus 3 keer per week squatten. Binnenkort begin ik ook weer met 2 keer per week te voetballen, dus misschien lijkt het me goed om 1 keer per week squatten te vervangen met iets anders.
Hopelijk krijgen mijn benen dan wat meer lucht, want op het moment zijn mijn benen wel vaak moe.
Dus is het slim om squatten dan te vervangen door een upper body oefening, of moet ik 3 keer per week wat lichter squatten?
Onzin, je bent gewoon een poesje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef ThomasV. het volgende:
SS samen met voetbal is te veel. Je kunt het wel even vol houden, maar op de lange termijn is het onhoudbaar. Ik ben zelf in de zomerstop begonnen met SS, maar toen de trainingen weer begonnen ben ik na een maand ermee gestopt. Ik train nu twee keer in de week. Beide keren gericht op explosieve kracht. De dag na de wedstrijd pak ik mijn benen het zwaarste, door de week iets minder zwaar.
troll/10, wegwezen (sterke post history btw)quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef Kwestievankiezen het volgende:
[..]
Onzin, je bent gewoon een poesje.
Is Was een kloon van een gebande, dus naar de kliko verwezen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
troll/10, wegwezen (sterke post history btw)
quote:There are few things graven in stone, except that you have to squat or you're a pussy.
quote:There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy.
mark quotesquote:Now I also know that you're supposed to 'listen to your body', but my brain says 'don't be a pussy, and just lift the fucking weights', and that's just what I do.
quote:Q: Mark, this is as SERIOUS, question... life and death. Are you a trekkie Rip? Be honest.
A: I watch the show, yes. Okay, fuck you. I am one of the proud folks who, at the age of 9, 10, and 11 were privileged to watch the first series in its entirety every week without missing a single episode. Mr. Spock raised me, Captain Kirk taught me about women, and Mr. Scott is responsible for my malt whisky habit. I have not watched TV hardly at all since about 1980, but I did see all of the Next Generation shows. I have no use for Deep Space Nine, Voyager, or Enterprise.
Once again, fuck you.
quote:There is simply no other exercise, and certainly no machine, that produces the level of central nervous system activity, improved balance and coordination, skeletal loading and bone density enhancement, muscular stimulation and growth, connective tissue stress and strength, psychological demand and toughness, and overall systemic conditioning than the correctly performed full squat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dude CROP die laatste foto van boven even dan man.
Haha had het niet doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dude CROP die laatste foto van boven even dan man.
En ik weet niet of je 8% vet bent.
fapfapfap (no homoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef gespierd123 het volgende:
@Anno2012
http://bodyspace.bodybuilding.com/SuperNaturall/
Kan niet quoten?
je vertelde eerder dat je ons advies kwam brengen, je bent waarschijnlijk het sterkst van iedereen hier en ik haat niet om deze reden zoals je eerder zei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef gespierd123 het volgende:
@Anno2012
http://bodyspace.bodybuilding.com/SuperNaturall/
Kan niet quoten?
quote:On the ethics of meat eating:
Okay, have you ever been around chickens? They are stupid, uncooperative, inconvenient, ill-tempered creatures. They get what they deserve. Fuck chickens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |