Oké, ga het morgen dan een keer proberen. Heb een hoop schade in te halen dankzij carnaval..quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In de ochtend een lichte training en dan minstens 3/4/5 uur later een (zwaardere) training.
Heb zelf wel een keertje meerdere malen op een dag getrained, zat alleen te weinig rust tussen waardoor de middag/avondtraining niet lekker liep (intervaltraining voor lopen in de ochtend en daarna krachttraining, ging voor geen meter dat laatste).
Heeft voornamelijk te maken met voeding. Je zit na een bepaalde tijd zonder parate voedingsstoffen voor energie (glucose/glycogeen), maar als je blijft doorpompen moet er toch érgens energie vandaan komen. Een energiebron die dan wordt aangegrepen zijn je spieren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie wel eens twee keer op een dag getraind? Het schijnt dat wanneer je langer dan 45-60 min. traint je je spieren weer afbreekt o.i.d., en als je langer wilt trainen je beter bijv. eerst 's ochtends en dan laat op de middag/'s avonds moet gaan.
Weet iemand of dit klopt? Ben morgen tot 17.30 uur vrij dus zou best twee keer kunnen gaan.
Neequote:
Damn son 62 kg. En jij zat nog te cutten toch? Of nu alweer aan het bulken. Met een paar cm meer zit ik nu op 74 kg in mijn bulkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
34 cm
1.67 (ja)
62 kg
bf 11-12%
[ afbeelding ]
Nee, sinds begin deze maand op maintenance slowbulken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Damn son 62 kg. En jij zat nog te cutten toch? Of nu alweer aan het bulken. Met een paar cm meer zit ik nu op 74 kg in mijn bulk
Vorig jaar 6 maanden zonder eetschema waardoor ik minimale gains had. Dit jaar sinds oktober weer serieus. Van +- 66 kg nu zo rond 74 kg. Ben wel nog nooit zo dik geweest. Maar aangespannen kan ik mijn bovenste twee abs nog zien. BF zo rond de 15% gok ik?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, sinds begin deze maand op maintenance slowbulken.
Hoe lang train je al, en kun jij je abs zien of flabt het? Indien je dezelfde bf% hebt als ik, ben je héél buff.
kg lichaamsgewicht is vrij nutteloos zonder lengte en bf%.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vorig jaar 6 maanden zonder eetschema waardoor ik minimale gains had. Dit jaar sinds oktober weer serieus. Van +- 66 kg nu zo rond 74 kg. Ben wel nog nooit zo dik geweest. Maar aangespannen kan ik mijn bovenste twee abs nog zien. BF zo rond de 15% gok ik?
Voor jou is het ook wel anders. Als je juist vanaf het begin juist wilt cutten. Maar voor iemand die bijna zijn hele leven 60 kg is geweest is aankomen juist chill. Wil uiteindelijk 70-71 kg zijn met een soortgelijk fysiek als Zyzz hier van het forum.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenDan heb je zo'n 8 kilo meer LBM dan ik voor een paar cm extra lengte. Ik probeer zelf toch zo min mogelijk vet aan te zetten. Dan maar wat minder efficient bulken. Ik wil nooit weer meer dan 5 kilo vet verliezen om op 10% bf te komen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
1.77, 79 kg, 13% ofzo. 37.5 cm koud. Maar onaangespannen heb ik ook last van koelkast-syndroom, bij vooraanzicht dan.
Dit idee:
[ afbeelding ]
Onaangespannen zien ze er qua dikte best wel ongetraind uit, op de definitie na. Van de voorkant zijn het dan net twijgjes. Aanspannen = vroarrr, wereld van verschil, net een opgepompte kikker + striae, steeds dikkere lijnen. Waren ze altijd maar zo, maar om altijd met een pump rond te lopen is ook zoiets.
Waar ligt dat eigenlijk aan? Gebrek aan isolatie? Genetics en botstructuur? Meer eten? Meer bodyfat? Er zit amper vet op mijn armen.
EDIT: onaangespannen 32.5 cm. Verschil van 15%.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap nooit die fascinatie over biceps (^ aware over hierboven though), je moet ze aanspannen om ze mooi te zien, ze zijn ontzettend cliché ('spierballen', Popeye, etc), en toch zie je al die jongens de hele dag curlen in de gym.
'Ja me armen mogen wel wat groter'
. En dan gaan ze dus hun biceps doen, terwijl het grotendeels om je triceps draait.
Ja, dat klopt wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor jou is het ook wel anders. Als je juist vanaf het begin juist wilt cutten. Maar voor iemand die bijna zijn hele leven 60 kg is geweest is aankomen juist chill. Wil uiteindelijk 70-71 kg zijn met een soortgelijk fysiek als Zyzz hier van het forum.
Aiquote:
Vriend van me (uit groep 8quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.De reactie van ecto's die 5 kilo puur vet aankomen:
[ afbeelding ]
[..]
Ai
nog gevonden? hij stond wel goed droog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Toch mooi, ik was aan de hand van die post van Chuck_Norris pics aan het opzoeken van Zyzz (lang niet gezien, die kerel) en was dus wat oude BB topics aan het doorspitten, kwam ik die post tegen. Leuk, als je net zo'n biceps post van Panzer ziet.
Sick, post eens wat pics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
42 cm
1.82 meter
82 kg
11 % schat ik
Hardcore. Maar hey maatje, post jouw arm size + bodystats eens? Had jij niet dat zelfde relaxed-twijgjes syndroom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren in de gym met bewondering naar een kerel (strongman) gekeken die even 3 setjes van 6 keer 170kg benchte. Even met hem staan ouwehoeren; zijn PR op 1RM was 210kg
Ja nouquote:
nee, ik ben aan het zoeken, maar alleen maar foto's van z'n oorbellen en Gucci draagtasjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nog gevonden? hij stond wel goed droog.
Deze jongen was een echte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ja loop hele dag zonder shirten ik word van mezelf al snel bruin.
[..]
ik denk uit respect voor de omstandigheden, evenals chestbrahquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze jongen was een echte.
http://forum.fok.nl/user/profile/Zyzz
Hij is inmiddels wel unbanned, maar al weer even geleden dat hij hier geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |