Jah.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha die gast op de achtergrond de eerste minuut
Vies lekkere chick hoor.
Ik kreeg geen naaktpics toen ik zonder filter op google zochtquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
Ik mag de linkjes niet posten, maar er is wel wat meer van haar te vinden.
Zie PM, zoekwonder....quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kreeg geen naaktpics toen ik zonder filter op google zocht
[ afbeelding ]
Net onder 42cm, 1,83 hoog, 94,5 kilo, ongeveer 16% bf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.
Ha, vergeven, dan ben je de held van dit topic voor de rest van je leven. En niet alleen in dit topic dunkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:57 schreef Snakey het volgende:
Als je daarna drie dagen spierpijn zou hebben is het vergeven...
42 cmquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.
Jij bent echt te depresief over jezelf. Je bent groter dan de meeste van ons, en dan zeik je nog steeds.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Kroc het volgende:
39cm meet ik net haha, al heb ik de hoop allang opgegeven op grote armen. Koelkast-torso voor de leven.
1.86
93kg
bf geen idee, rond de 15
Ja, ik heb last van de carnaval.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Seam het volgende:
Hier trouwens nog meer mensen die last hebben van carnaval? Maandag waren ze dicht, vandaag al om acht uur en vrijdag opnieuw dichtVrijdag dan maar met mijn vader meetrainen in zijn thuisgym.
Lekker heel de nacht curlen met die 2 dumbells.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ha, vergeven, dan ben je de held van dit topic voor de rest van je leven. En niet alleen in dit topic dunkt me.
In de ochtend een lichte training en dan minstens 3/4/5 uur later een (zwaardere) training.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie wel eens twee keer op een dag getraind? Het schijnt dat wanneer je langer dan 45-60 min. traint je je spieren weer afbreekt o.i.d., en als je langer wilt trainen je beter bijv. eerst 's ochtends en dan laat op de middag/'s avonds moet gaan.
Weet iemand of dit klopt? Ben morgen tot 17.30 uur vrij dus zou best twee keer kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |